en yhtään ihmettele jos teidän lapsista kasvaa kieroutuneita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkus näin. Ja esim tuo naimisiin. Että joku kehtaa ajatellakin jotain tuollaista. Tai jos se nyt oli totta, niin antaa olettaa 13w lle että se ois jotenkin hyväksyttävää. On montakin juttua mistä huomaa älykkyyden. "meneekö tää pilalle kun oli yön yli jääkaapissa" huoh...

Niin. Jos yhdistää mut ja mun miähen joka siis on tulosta omista vanhemmistaan :whistle: ja minä tulosta mun vanhemmista ja isäni puolelta varsin värikkäästä suvusta, yhdistetään siihen mun kieroutunut musiikkimaku ja omapäisyys, temperamentti ja miehen jossittelu ja vielä kummallisempi musiikkimaku ja omituinen huumori, niin ei kakaroista muuta voi olettaa tulevankaan kuin korkkiruuveja.

Ja mä olen vielä ylpeä siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Ketkä me?

te äidit, joilla on lapsia...

Ahaa, eli siis me kaikki koko planeetalla. Okei. Millä tavalla niistä kasvaa kieroutuneita?

lapsista kasvaa valehtelevia kiusaajia ja pettureita, jotka eivät saa aikaan mitään muuta kuin pahaa mieltä ja surua.

kun te olette niin juntteja ja tyhmiä. ette tiedä käytöstavoista ja muiden kunnioituksesta ja sivistyksestä mitään. elätte kuin siat tunkiolla.

Onneksi tämä ap:n viesti kertoo vähintäänkin täydellisen ihmisen esimerkillisestä suvaitsevaisuudesta ja kultivoituneesta käytöksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
kun te olette niin juntteja ja tyhmiä. ette tiedä käytöstavoista ja muiden kunnioituksesta ja sivistyksestä mitään. elätte kuin siat tunkiolla.

Onneksi tämä ap:n viesti kertoo vähintäänkin täydellisen ihmisen esimerkillisestä suvaitsevaisuudesta ja kultivoituneesta käytöksestä.

:flower:

Ja jos ap joskus saa lapsia, hänen lapsistaan tulee vähintään yhtä täydellisiä, harmonisen sopusointuisia käytökseltään ja mieleltään, oikeita suvaitsevaisuuden rauhanlähettiläitä :)

Yhteistyössä