Vahtikaa niitä kullannuppujanne stna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikenlaista näkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikenlaista näkee

Vieras
Tulipa taas käytyä sisäleikkipuistossa viikonloppuna...

Vanhemmilla on vissiin rajana joku 5 vuotta mistä isompia ei tarvitse enää vahtia/komentaa/opastaa?????

Hitto minkälaisia törkimyksiä olette lapsistanne kasvattaneet! Ei tietoakaan käytöstavoista, hygieniasta eikä yhtään mistään.

Enpä paljon ylpeilisi lapsellani jos tuollainen olisi. Enkä olisi kovin ylpeä itsestänikään jos en jaksaisi kun istua perseelläni jossain ja juoruta puhelimsessa kun lapset tekee mitä tekee..

Oli siellä muutama kasvatettukin ihmislapsi ja näiden kanssa ei mitään ongelmia, päinvastoin, kaikilla oli mukavaa isossakin porukassa.

Jos nyt edes muutama vanhempi ottaisi onkeensa ja opettaisi niinkin pienen mutta tärkeän säännön kuin oma vuoro.

Meillä 7 v menee itsenäisesti hoplopissa,on harvinaisen hyvätapainen ja kiltti lapsi....Juniori tulee äitin kanssa perässä,tää on varmaan just semmonen hirviölapsi sitten :D

Niin ja enemmän mua ahdisti hoplopissa mamma joka tyttölapsensa kanssa siellä oli.
Varmaan strippari joka ei osaa vapaa-aikaa ja työaikaa pitää erossa.tissit ja toosa vilkkui,ja oli kyllä niin munaa vailla että ei mitään rajaa :D Oikeasti,HÄVETTI hänen puolestaan.Lienee turha sanoa että ei ollut suomalainen....

Joidenkin mielestä nuo sisäleikkipuistot on jotain puoli ilmaisia lapsihoitoloita joihin voi lapsen vaan jättää omanonnensanojaan ja keskittyä itse kahvinjuontiin, lehdenlukuun ja läppärin naputukseen, jos ei pääse karkaamaan ilman että henkilökunta huomaa (tätäkin on nähty, viimeksi yksi henkilökunnasta juoksi isän kiinni joka oli jo parkkiksella menossa)... Edes yksinkertaisimpia sääntöjä ei osata noudattaa ja kukaan ei valvo, niin katastrofi on valmis. Ehkä noiden sisäleikkipuistojen hintaa pitäisi nostaa ja palkata sinne lastenhoitajia, niin siitä tulisi kaikille turvallinen ja mukava paikka.

[QUOTE="mimmu";27915411]Mun 3-ja5-v pärjäävät siellä kiipeilemässä ja liukumäessä kahdestaan ihan mainiosti. Varmasti istun perseelläni ja juon kahvia sen aikaa.[/QUOTE]

Hyvä ettei sua häiritse se, että vieras komentaa sunkin lapsiasi siellä tramppajonossa. Joillekin lapsille pitää olla todella kovasanainen natsipoliisi, ennen kuin uskovat puhetta. Pahimmat inttävät vastaan, että sä et ole mun äiti ja et sä mua komenna, mutta nää pennut haen sieltä pois vaikka kantamalla, jos vievät muiden vuoron.

Mua ärsyttää teinit jotka menee pelailee kännykällä tms noihin hesejen ja mäkkäreitten yms pikkileikkipaikkoihin. Ei uskalla pikkulapset mennä ku on lauma "isoja poikia" majottautunu liukumäen yläpäähän

Yhteistyössä