Maahanmuuttajan mielipide suomalaisista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei herkille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mnm";26855973]Mieti itse pieni hetki, jos kävisi niin, että elämältä lähtisi pohja jonkun ikävän tapauksen takia ja itse joutuisit tuohon tukia tarvitsevien jonoon... Ja tässähän ei ole Persuista ollenkaan taas kysymys, vaan siitä, kuinka väärin näiden tukien maksaminen suuntautuu.[/QUOTE]

Ja ihan vinkiksi: aina kun tämä eräs vieras puhuu "väärin äänestämisestä", hän tarkoittaa sillä nimenomaan sitä, että hänen mielestään kaikki, jotka äänestävät muita kuin persuja, äänestävät väärin. Niin että kyllä tässä todellakin on, kuten aina hänen aloituksissaan, persuista kyse!

Ja itse taidat olla maahanmuuttaja. Totuushan tuo on että maahanmuuttajat/pakolaiset saa noita tukia juuri yllämainittuja summia, kun taas oman maan kansalaiset saavat murto-osan siitä. Kumma juttu ettei kansa reagoi. Veikkaan että aika moni vähä-osainen kotimaan kansalainen haluaisi myös kuulua tuohon 1500-2500e kuussa tukea saavien joukkoon. Mutta leipäjonoissa seisoo oman maan kansalaisia, kun maahanmuuttajat naureskellen kävelee ruokakauppaan ostoksille. Ja tämä on totuus!
Enhän minä tuota sanomaa kiellä mutta tuntuu oudolta että maahanmuuttaja valittaisi siitä että saa rahaa heppoisin perustein.
Tuo kuulostaa enemmäkin ääripersujen propagandalta naamioituna maahanmuuttajan sanomaksi.

En minäkään tykkää mamujen hyysäämisestä mutta kyllä tuo Batlon teksti on ihan suomalaisen kynästä.

Alkuperäinen kirjoittaja ystävyydellä;26856002:
Sinun kannattaisi hakea persuvihaasi ammattiapua.

Sun se kannattaisi hakea ammattiapua. Kuka täällä tekee näitä aloituksia toistuvasti? Onko sulla jokin pakkomielle näistä asioista?

Kyllä, jokainen voi joutua tarvitsevaan asemaan. Olen ihan samaa mieltä siitä,
että tukia käytetään väärin. Tätä tekevät niin suomalaiset kuin varmasti jotkut maahanmuuttajat.

Tiedättekö, paljonko esim. sossupummeille kunnat maksavat taksikyytejä, kun eivät alkoholin turruttamin jaloin kykene kävelemään bussille, niin sitten saavat taksikyydin Alkoon?

Mä taidan äänestää Kokoomusta seuraavaksi, sen verran paljon olen nyt kuullut myös tämän palstan kautta myös suomalaisista, jotka eivät viitsi persettään nostaa ja ruveta töihin (työttömyyteen omista syistä riippumatta ajautuneet ovat asia erikseen).

Terv. pienituloinen yrittäjä

Oletkohan miettinyt asiaa ihan loppuun asti? Sossupummeille maksetut taksikyydit kiertävät takaisin yhteiseen kassaan, mutta kokoomuksen PIIGSeille lahjoittamat eurot eivät hyödytä suomalaisia mitenkään.

[QUOTE="mnm";26855973]Mieti itse pieni hetki, jos kävisi niin, että elämältä lähtisi pohja jonkun ikävän tapauksen takia ja itse joutuisit tuohon tukia tarvitsevien jonoon... Ja tässähän ei ole Persuista ollenkaan taas kysymys, vaan siitä, kuinka väärin näiden tukien maksaminen suuntautuu.[/QUOTE]

Onneksi Suomessa saa tukia, oli sitten ns. kantasuomalainen tai mamu. Muualla asiat eivät ole yhtä hyvin. Siksi voi olla luottavaisin mielin, vaikka joskus huonomminkin menisi.

[QUOTE="vieras";26856048]Oletkohan miettinyt asiaa ihan loppuun asti? Sossupummeille maksetut taksikyydit kiertävät takaisin yhteiseen kassaan, mutta kokoomuksen PIIGSeille lahjoittamat eurot eivät hyödytä suomalaisia mitenkään.[/QUOTE]

Ohoo. Nytkö onkin jo niin, että pummeille on ok maksaa ties mitä. Ja näin sanoo oletettavasti hän, joka äänesti kokoomusta vielä muutama vuosi sitten. :D

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26856030:
Enhän minä tuota sanomaa kiellä mutta tuntuu oudolta että maahanmuuttaja valittaisi siitä että saa rahaa heppoisin perustein.
Tuo kuulostaa enemmäkin ääripersujen propagandalta naamioituna maahanmuuttajan sanomaksi.

En minäkään tykkää mamujen hyysäämisestä mutta kyllä tuo Batlon teksti on ihan suomalaisen kynästä.

Sinä siis ajattelet kaikkien maahanmuuttajien elävän yhteiskunnan tukien varassa, eikä kukaan heistä tee rehellistä työtä ja maksa veroja.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26856052:
Onneksi Suomessa saa tukia, oli sitten ns. kantasuomalainen tai mamu. Muualla asiat eivät ole yhtä hyvin. Siksi voi olla luottavaisin mielin, vaikka joskus huonomminkin menisi.

No tämä nyt oli todellinen kukkahattu-täti vastaus...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26856052:

Nimenomaan. Hitto, että harmittaa, kun monet suomalaiset ovat aina valittamassa kaikesta, kaiken huippua on se, että kadehditaan, kun thaimaalaiset tulevat tänne poimimaan marjoja ja tienaavat sillä. Siis marjoja, joita meistä jokainen on vapaa poimimaan!

Ei ole kateuden määrällä rajaa näköjään tällä kansalla.

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
[QUOTE="joops";26856080]No tämä nyt oli todellinen kukkahattu-täti vastaus...[/QUOTE]

Sori. Sun vastaus puolestaan oli tyhjä.

Mutta väitätkö, että Suomessa kärsivän osa on jotenkin erityisen huono? Olen sitä mieltä, että onneksi täällä tuetaan kaikkia. Väliinputoajia löytyy, mutta silti asiat ovat pääasiassa hyvin. Silti kuuluu nari nari vali vali kun naapuri keksi keinon lypsää enemmän kuin itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26856067:
Ohoo. Nytkö onkin jo niin, että pummeille on ok maksaa ties mitä. Ja näin sanoo oletettavasti hän, joka äänesti kokoomusta vielä muutama vuosi sitten. :D

Mitäs jos ostaisit järjen jostain.... ei ilmeisesti lähtenyt aukeamaan sulle tää juttu. Eli vaikka ne suomipummit/hanut kuinka saa rahaa taksikyyteihinsä, se raha palaa takaisin yhteiskuntaan, ymmärrätkö?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26856067:

Jos pitää valita suomalaisen sossupummin ja Etelä-Euroopan sossupummivaltioiden välillä, niin tietenkin silloin vaaka kallistuu suomalaisen hyväksi, koska se raha jää kiertämään suomalaiseen yhteiskuntaan.

En ole koskaan äänestänyt kokoomusta kunta- tai eduskuntavaaleissa ja olen aiemmin kertonut sinulle tämän, muistisi pätkii ;)

[QUOTE="vieras";26856048]Oletkohan miettinyt asiaa ihan loppuun asti? Sossupummeille maksetut taksikyydit kiertävät takaisin yhteiseen kassaan, mutta kokoomuksen PIIGSeille lahjoittamat eurot eivät hyödytä suomalaisia mitenkään.[/QUOTE]

Mihin ihme kassaan??! ET taida tietää, miten homma toimii.

Äläkä taas levitä väärää tietoa: mitään euroja EI OLE lahjoitettu!

[QUOTE="pöljä";26856100]Mitäs jos ostaisit järjen jostain.... ei ilmeisesti lähtenyt aukeamaan sulle tää juttu. Eli vaikka ne suomipummit/hanut kuinka saa rahaa taksikyyteihinsä, se raha palaa takaisin yhteiskuntaan, ymmärrätkö?!?[/QUOTE]

Toki.

En tuossa kommentissani puuttunutkaan asiaan, vaan henkilöön. ;)

[QUOTE="vieras";26856072]Sinä siis ajattelet kaikkien maahanmuuttajien elävän yhteiskunnan tukien varassa, eikä kukaan heistä tee rehellistä työtä ja maksa veroja.[/QUOTE]
En toki, kyllähän heistä jotkut töitäkin tekevät mutta eiköhän varsinkin Afrikan sarvesta tulleiden maahanmuuttajien työllistymisprosentti ole aika pieni.

Kuule vieras, mä nyt sanon sulle tämän vielä kerran: vaikka kuinka täällä uliset näitä juttujasi ja linkität ja kopioit megapitkiä juttuja, et saa palvomasi Perussuomalaiset-ryhmän kannatusta nousemaan näillä kannanotoillasi.

Minä en koskaan äänestä Perussuomalaisia, siitä voit olla varma, ja jos haluat minua tyhmäksi kutsua, siitä vaan, jos se sinua helpottaa. Epäilen kuitenkin, että perimmäinen ahdistuksesi on niin suurta, etteivät edes Soini ja Halla-aho pysty sitä kitkemään pois.

Kyllä tässä perinpohjimmainen syy vihaan on siinä että rosvot elää minun tuottamilla verorahoilla, ja kapitalistit maksaa kaiken etelän vetelille, sitä on ihmetelly hyvin moni kuuluisa taoustieteilijä miksi Suomi maksaa muiden velat ja rypee itse kasvavassa inflaatiossa. Osaatko sinä siihen vastata kun hallitsevilta ministreiltä ei siihen vastausta saa, kysyy niin aletaan vaan haukkumaan vihapuheista ja riidan lietsonnasta. Miksi Suomi maksaa muiden velat ja tekee itselleen peruuttamatonta tuhoa??

Nimenomaan. Hitto, että harmittaa, kun monet suomalaiset ovat aina valittamassa kaikesta, kaiken huippua on se, että kadehditaan, kun thaimaalaiset tulevat tänne poimimaan marjoja ja tienaavat sillä. Siis marjoja, joita meistä jokainen on vapaa poimimaan!

Ei ole kateuden määrällä rajaa näköjään tällä kansalla.

Mahtais sinuakin huonojalkaisena mökinmummona vituttaa jos joku poimisi kaikki marjat siltä alueelta mihin jaksat kävellä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26856112:
En toki, kyllähän heistä jotkut töitäkin tekevät mutta eiköhän varsinkin Afrikan sarvesta tulleiden maahanmuuttajien työllistymisprosentti ole aika pieni.

Tilastollista faktaa että 86% on työttömiä.

[QUOTE="vieras";26856115]Kyllä tässä perinpohjimmainen syy vihaan on siinä että rosvot elää minun tuottamilla verorahoilla, ja kapitalistit maksaa kaiken etelän vetelille, sitä on ihmetelly hyvin moni kuuluisa taoustieteilijä miksi Suomi maksaa muiden velat ja rypee itse kasvavassa inflaatiossa. Osaatko sinä siihen vastata kun hallitsevilta ministreiltä ei siihen vastausta saa, kysyy niin aletaan vaan haukkumaan vihapuheista ja riidan lietsonnasta. Miksi Suomi maksaa muiden velat ja tekee itselleen peruuttamatonta tuhoa??[/QUOTE]

Tarkentaisitko keitä tarinassasi ovat rosvot, keitä kapitalistit ja keitä vetelät?

[QUOTE="vieras";26856115]Kyllä tässä perinpohjimmainen syy vihaan on siinä että rosvot elää minun tuottamilla verorahoilla, ja kapitalistit maksaa kaiken etelän vetelille, sitä on ihmetelly hyvin moni kuuluisa taoustieteilijä miksi Suomi maksaa muiden velat ja rypee itse kasvavassa inflaatiossa. Osaatko sinä siihen vastata kun hallitsevilta ministreiltä ei siihen vastausta saa, kysyy niin aletaan vaan haukkumaan vihapuheista ja riidan lietsonnasta. Miksi Suomi maksaa muiden velat ja tekee itselleen peruuttamatonta tuhoa??[/QUOTE]

Näytä mulle faktaa siitä, että on maksettu velkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26856112:

Kaikki mamut eivät onneksi tule Afrikan kyrvästä ja heidän työllisyysprosentti on noin 13 ja tästäkin porukasta suurin osa saa toimeentulonsa veronmaksajien piikistä.

[QUOTE="vieras";26856118]Mahtais sinuakin huonojalkaisena mökinmummona vituttaa jos joku poimisi kaikki marjat siltä alueelta mihin jaksat kävellä.[/QUOTE]

:laugh:

Olet siis tyypillinen esimerkki juuri niistä ihmisistä, joita kuvailin.

Yhteistyössä