Maahanmuuttajan mielipide suomalaisista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei herkille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei herkille

Vieras
"Batlo on asunut miehensä kanssa Suomessa 2000-luvulla. Hän saapui maahanmuuttajana. Batlo on seurannut, mitä maahanmuuttoyhteisössä tapahtuu. - Suomalaiset ovat tyhmiä lampaita, orjakansaa, jotka hyväksyvät mitä vain. Osa maahanmuuttajista ja pakolaisista raiskaa naisenne ja vie rahanne käyttämällä väärin sosiaalijärjestelmäänne. He myös tekevät rikoksia ja ryöstävät ihmisiä ja ajoneuvoja. Miten voitte olla niin tyhmiä lampaita, että ette tee mitään asioille. En voi arvostaa sellaisia ihmisiä. Kertoo Batlo ja sylkee maahan ja jatkaa. Näin vähän arvostan lampaita, jotka eivät pidä oman maan kansalaistensa puoliaan ja sylkee maahan uudelleen. Annatte liian paljon liian helposti. Se tulkitaan heikkoudeksi ja sitä käytetään häikelemättömästi hyväkseen. En voi ymmärtää miksi maahanmuttajia ja pakolaisia ei kohdella tasavertaisesti suomalaisten kanssa. Samat lait ja edut kaikille. Teidän poliisinne pelkää rasismi syytteitä, eikä uskalla puuttua ulkomaisiin rikollisten toimiin. Se on suuri häpeä. Teidän hallitus on tyhmiä täynnä. Miksi äänestätte tyhmiä ihmisiä päättämään asioistanne. Miksi annatte maanne pois muille. Miksi yksinäinen suomalainen saa tukia vain 400-680 euroa kuussa, kun yksinäiset ulkomaalaiset saavat tukia 1500-2500 euroa kuussa. Ulkomaalaiset saavat myös paljon muita etuja mitä suomalaiset eivät saa. Ihmettelee Batlo. Se on väärin. Missään muussa maassa omia kansalaisia ei kohdella yhtä huonosti, kuin teidän maassa. Missään muualla ulkomaalaiset eivät saa yhtä paljon etuja ilmaiseksi, kuin teidän maassanne. Teillä sanotaan olevan demokratia, mutta en ymmärrä miksi lait ja etuudet eivät ole samat kaikille. Te itse olette syyllisiä, koska äänestätte hyvin tyhmiä ihmisiä päättämään asioistanne. Siksi te kärsitte omasta tyhmyydestänne. Kertoo Batlo."

Mä kanssa uskoisin näihin kertomuksiin ees hieman enemmän, jos ois joku lähde tiedossa.
Batlo osaa kyllä pureutua juuri noihin oikeisiin asioihin, että saa suomalaiset persut ym. rasistit täysin vittuuntumaan ;) Aika näppärää.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26855616:
Batlo taitaa olla jonkun persun salanimi.

Ja itse taidat olla maahanmuuttaja. Totuushan tuo on että maahanmuuttajat/pakolaiset saa noita tukia juuri yllämainittuja summia, kun taas oman maan kansalaiset saavat murto-osan siitä. Kumma juttu ettei kansa reagoi. Veikkaan että aika moni vähä-osainen kotimaan kansalainen haluaisi myös kuulua tuohon 1500-2500e kuussa tukea saavien joukkoon. Mutta leipäjonoissa seisoo oman maan kansalaisia, kun maahanmuuttajat naureskellen kävelee ruokakauppaan ostoksille. Ja tämä on totuus!

Somali Mohamed A. KERTOO miten sossua HUIJATAANTilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
Somalialainen Mohame 13.1.2012 15:41
0 Somalialainen Mohamed A. palsjastaa miten Suomen sosiaalihuoltoa huijataanl.
Mohamed A. on asunut perheensä kanssa Suomessa jo vuodesta 1990. Hän saapui pakolaisena niin kuin muutkin hänen maanmiehensä. Mohamed on seurannut vuosia, mitä somaliyhteisössä tapahtuu.
- Maanmieheni kusettavat viranomaisia, salakuljettavat lapsia, huijaavat perheiden yhdistämis -ohjelmien puitteissa ja käyttävät häikäilemättömästi väärin hyväuskoista sosiaalijärjestelmäänne.

Alibin mielestä kaikki somalit eivät ole kuitenkaan huijareita. Heidän joukossaan on varmasti myös paljon rehellisiä ihmisiä.

Mohammed sanoo aikoneensa kertoa monta kertaa mitä Suomen somaliyhteisöissä tapahtuu, mutta oman perheen turvallisuus on ollut esteenä.
- Heti aluksi haluan sanoa oman ehdotukseni ongelman ratkaisemiseksi: Jokainen vakaviin rikoksiin syyllistynyt pakolainen pitäisi heti karkottaa maasta. He vaikeuttavat rehellisten pakolaisten asiaa ja asemaa.

Mohamed puhuu hyvää englantia ja kohtalaisesti Suomea. Hän yllättää toimittajan uudelleen.
- Tiesitkö, että somalit ovat lähettäneet rahaa kokoajan ulkomaille?

Sanon kuulleeni jotain huhuja, mutta että tietäisin...
- Rahat eivät suinkaan mene hädässä olevien tileille, vaan ohjautuvat laittomia maahanmuuttoja järjesteleville ammattirikollisille ja Somaliaan sotaa käyville klaaneille, Mohamed sanoo suoraan.

Suomesta rahaa uusien pakolaisten tuontiin
- Joka kuukausi lähtee satoja tuhansia markkoja! Suurin yksittäinen rahalähetys, jota itse olen ollut todistamassa, oli tasan 100 000 markkaa!

Mohamed näyttää Kampissa olevan toimistonkin, josta rahat lähetetään.
- Sieltä on lähetetty miljoonia markkoja!

Rahat lähetetään pääasiassa jonkin Persianlahden tuntumassa sijaitsevan arabimaan kautta.
Eihän rahan lähettäminen laitonta ole...
- Katso, mistä rahat ovat peräisin! Harva maanmiehistäni ansaitsee palkkaa. Lähes sataprosenttisesti jokainen saa suomalaisten verorahoista maksettavaa toimentulotukea ja muita sosiaaliavustuksia. Tästä huolimatta moni ajelee uudenkarhealla autolla, käyttää kalliita muotivaatteita ja sisustaa asuntonsa ylellisesti.
- Kun rahaa näyttää jäävän vielä ulkomaille lähetettäväksikin uusien "pakolaisten" hankkimiseksi Suomeen, jossain täytyy olla vikaa, Mohamed huomauttaa.

Hänen mielestään suomalaiset viranomaiset ovat hyväuskoisia, "sokeita" ja hölmöjä.

-- Lasten salakuljetus on hyvä bisnes --
Mohamedin mielestä "perheiden yhdistämisohjelma" olisi hyvä, mutta...
- Lapsia käytetään nykyisin ihmisten salakuljetukseen! Systeemi on yksinkertainen. Suomessa asuvan somalin (naisen) muukalaispassiin on merkitty esimerkiksi viisi lasta. Kun nainen lähtee Tukholmaan, hän ostaa kaksi lentolippua Keniaan tai johonkin muuhun Afrikan maahan. Toinen on meno- ja paluulippu, johon myös lapset on merkitty. - Toinen on pelkkä menolippu.
- Nainen hakee hämäyksen vuoksi Tukholmassa asianomaisen maan lähetystöstä viisumin myös lapsille. Nainen lentää kuitenkin yksin, käyttää vain menolipun ja repii toisesta meno-osan, näyttääkseen, että "koko perhe" on matkustanut.
- Perillä hän hakee salakuljettajien järjestämästä paikasta viisi sopivan ikäistä lasta ja lentää takaisin Tukholmaan. Passintarkastajat eivät kysele, koska naisella on muukalaispassi ja edestakainen matkalippu koko perheelle.
Nainen pääsee "perheensä" kanssa Ruotsiin. Sieltä on helppo tulla Suomeen, jossa lapset opastetaan hakemaan turvapaikkaa, ja viranomaiset ihmettelevät, mistä somalilapsia ilmestyy ilman vanhempia kuin sieniä sateella.
Kun TV3:n "45 minuuttia" ihmetteli 23.10.96 lähetyksessään samaa asiaa ja haastatteli muutamia lapsia, eivät hekään "tienneet", miten he olivat Suomeen tulleet.
- Joku mies toi, he sanoivat.
Mohamedin mielestä heidän oli käsketty vastata jokaiseen maahantuloa koskevaan kysymykseen: "En tiedä, joku mies toi".
Mohamed tietää, että sopivan ajan kuluttua maailmalta "löytyy" lapsille aikuisia sukulaisia, jotka pääsevät maahan ongelmitta "perheiden yhdistämisohjelman" perusteella.
- Tiedän Länsimäessä asuvan somalialaisen naisen, joka on tuonut tällä tavalla Suomeen 40 lasta, Mohamed todistaa ja jatkaa:
- Jokaisen lapsen hakemisesta hän on saanut palkkioksi hyvät rahat

Kyllä tuo Batlo ihan asiaa puhuu, Suomessahan kasna kuvittelee ja haluaa olevansa diktatuurin alaisena ja hyväksyy kaiken iloisesti eikä vastaan osaa sanoa. Oma ja läheisten terveys on toisella sijalla kun vertaa elukoihin.

Tämä kuitenkin ihmetyttää eniten, että suomalaiset tyytyvät tähän tilanteeseen ja kiltisti ovat hiljaa. Barrikaadeillehan tässä pitäisi nousta, kun omaa kansaa sorretaan ja hyljeksitään. Mutta jos siellä sillan alla on kiva elää, tai yrittää pärjätä pussillisella makaronia viikon, niin mikäs siinä sitten...

[QUOTE="mnm";26855902]Tämä kuitenkin ihmetyttää eniten, että suomalaiset tyytyvät tähän tilanteeseen ja kiltisti ovat hiljaa. Barrikaadeillehan tässä pitäisi nousta, kun omaa kansaa sorretaan ja hyljeksitään. Mutta jos siellä sillan alla on kiva elää, tai yrittää pärjätä pussillisella makaronia viikon, niin mikäs siinä sitten...[/QUOTE]

Suomalaiset nyt vain ovat niin vitun tyhmää kansaa, että äänestävät vaaleista toiseen puolueita jotka kusettavat ja potkivat päähän vuosi vuoden jälkeen. Kenties tämä suomalaisten geneettinen erityispiirre johtuu vuosisataisesta siirtomaa-ajasta Ruotsin ja Venäjän alaisuudessa.

[QUOTE="vieras";26855920]Suomalaiset nyt vain ovat niin vitun tyhmää kansaa, että äänestävät vaaleista toiseen puolueita jotka kusettavat ja potkivat päähän vuosi vuoden jälkeen. Kenties tämä suomalaisten geneettinen erityispiirre johtuu vuosisataisesta siirtomaa-ajasta Ruotsin ja Venäjän alaisuudessa.[/QUOTE]

Kuule vieras, mä nyt sanon sulle tämän vielä kerran: vaikka kuinka täällä uliset näitä juttujasi ja linkität ja kopioit megapitkiä juttuja, et saa palvomasi Perussuomalaiset-ryhmän kannatusta nousemaan näillä kannanotoillasi.

Minä en koskaan äänestä Perussuomalaisia, siitä voit olla varma, ja jos haluat minua tyhmäksi kutsua, siitä vaan, jos se sinua helpottaa. Epäilen kuitenkin, että perimmäinen ahdistuksesi on niin suurta, etteivät edes Soini ja Halla-aho pysty sitä kitkemään pois.

• Tykkää
Reactions: Isämies
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elama/2008/01/21/lapsi-maksaa-yli-satatonnia/20081869/139

Tilastokeskus ja Stakes laskivat Suomalainen lapsi 2007 -selvityksessään lapsen vanhemmilleen aiheuttamia kuluja. Lapsen hinnaksi tuli 105 600 euroa.

http://www.demari.fi/arkisto?id=14910

"Alaikäisten turvapaikanhakijoiden sijoittamiseen liittyvä lisämääräraha ja tuloarvion muutos hyväksyttiin kuluvan vuoden talousarvioon. Mänttä-Vilppulan kaupunki, Siivet Oy ja ELY-keskus ovat sopineet 20 lapsen sijoittamisesta. Hoitovuorokauden hinta on 260 euroa, mikä kokonaisuutena tietää 1 898 000 euroa"

Eli suomalainen lapsi sata tonnia/18 vuotta, maahanmuutaja sata tonnia/vuosi

Miksi? Onko maahanmuuttaja 18 kertaa arvokkaampi ihminen kuin suomalainen?

[QUOTE="vieras";26855920]Suomalaiset nyt vain ovat niin vitun tyhmää kansaa, että äänestävät vaaleista toiseen puolueita jotka kusettavat ja potkivat päähän vuosi vuoden jälkeen. Kenties tämä suomalaisten geneettinen erityispiirre johtuu vuosisataisesta siirtomaa-ajasta Ruotsin ja Venäjän alaisuudessa.[/QUOTE]

Taidat olla ihan oikeassa. Ajatus siitä renkinä olemisesta on juurtunut ja siirtynyt sukupolvelta toiselle, joka johtaa taas siihen, että ollaan tyytyväisiä siihen, mitä herrat päättää ja kiitollisia niistä pienistä almuista mitä saa. Täysin käsittämätöntä tuo on, ettei jonkin sortin kansannousua asia ole saanut aikaiseksi. Purnataan vaan, mutta muuta ei sitten tehdäkään.

Kannattaisi maahanmuuttajien vähän perehtyä uuden kotimaan asioihin ja siihen mitä suomalaiset pitävät arvossa, minkälaiset asiat saa suomalaiset arvostamaan esim. juuri tuota Batloa. En usko että kukaan suomalainen arvostaa Batloa hänen periaatteistaan sen enempää kuin Batlo suomalaisia.
Lopultahan se on niin että sen maahanmuuttajan pitä sopeuta maan tapaan eikä päinvastoin.
Mutta jo,o Batlon puheissa on vinha perä, likaa liian helposti. En tiennytkään että maahanmuuttajalla on noin hyvä toimeentulo, ei ihme että niitä tänne on tulossa jonoksi asti.
Onko ruotsissa yhtä hyvät edut?

Kuule vieras, mä nyt sanon sulle tämän vielä kerran: vaikka kuinka täällä uliset näitä juttujasi ja linkität ja kopioit megapitkiä juttuja, et saa palvomasi Perussuomalaiset-ryhmän kannatusta nousemaan näillä kannanotoillasi.

Minä en koskaan äänestä Perussuomalaisia, siitä voit olla varma, ja jos haluat minua tyhmäksi kutsua, siitä vaan, jos se sinua helpottaa. Epäilen kuitenkin, että perimmäinen ahdistuksesi on niin suurta, etteivät edes Soini ja Halla-aho pysty sitä kitkemään pois.

Mieti itse pieni hetki, jos kävisi niin, että elämältä lähtisi pohja jonkun ikävän tapauksen takia ja itse joutuisit tuohon tukia tarvitsevien jonoon... Ja tässähän ei ole Persuista ollenkaan taas kysymys, vaan siitä, kuinka väärin näiden tukien maksaminen suuntautuu.

[QUOTE="vieras";26855948]http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elama/2008/01/21/lapsi-maksaa-yli-satatonnia/20081869/139

Tilastokeskus ja Stakes laskivat Suomalainen lapsi 2007 -selvityksessään lapsen vanhemmilleen aiheuttamia kuluja. Lapsen hinnaksi tuli 105 600 euroa.

Mänttä-Vilppulaan lisää hoitajia

"Alaikäisten turvapaikanhakijoiden sijoittamiseen liittyvä lisämääräraha ja tuloarvion muutos hyväksyttiin kuluvan vuoden talousarvioon. Mänttä-Vilppulan kaupunki, Siivet Oy ja ELY-keskus ovat sopineet 20 lapsen sijoittamisesta. Hoitovuorokauden hinta on 260 euroa, mikä kokonaisuutena tietää 1 898 000 euroa"

Miksi? Onko maahanmuuttaja 18 kertaa arvokkaampi ihminen kuin suomalainen?[/QUOTE]

Maahanmuuttajat ovat aivan varmasti ainakin 18 kertaa arvokkaampia ihmisiä kuin suomalaiset.=)

[QUOTE="vieras";26855948]http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elama/2008/01/21/lapsi-maksaa-yli-satatonnia/20081869/139

Mänttä-Vilppulaan lisää hoitajia

Miksi? Onko maahanmuuttaja 18 kertaa arvokkaampi ihminen kuin suomalainen?[/QUOTE]

Noh, luulempa että jos pystymetsästä tullut maahanmuuttaja vaan tyrkättäisiin samaan kouluputkeen kuin muuta lapset niin tulisi jatkossa kyllä ongelmia. Pitäähän ne sopeuttaa tähän uuteen maahan myös. Siinä tulee aika paljon kustannuksia.
Mutta eipä nämä maahanmuuttaja-asiat kovin yksinkertaisia ole. Joka tapauksessa ne on sen verran kimuranttia laatua ettei Batlo niitä tunnu ymmärtvävän eikä moni palstalainenkaan :)

[QUOTE="mnm";26855973]Mieti itse pieni hetki, jos kävisi niin, että elämältä lähtisi pohja jonkun ikävän tapauksen takia ja itse joutuisit tuohon tukia tarvitsevien jonoon... Ja tässähän ei ole Persuista ollenkaan taas kysymys, vaan siitä, kuinka väärin näiden tukien maksaminen suuntautuu.[/QUOTE]

Kyllä, jokainen voi joutua tarvitsevaan asemaan. Olen ihan samaa mieltä siitä,
että tukia käytetään väärin. Tätä tekevät niin suomalaiset kuin varmasti jotkut maahanmuuttajat.

Tiedättekö, paljonko esim. sossupummeille kunnat maksavat taksikyytejä, kun eivät alkoholin turruttamin jaloin kykene kävelemään bussille, niin sitten saavat taksikyydin Alkoon?

Mä taidan äänestää Kokoomusta seuraavaksi, sen verran paljon olen nyt kuullut myös tämän palstan kautta myös suomalaisista, jotka eivät viitsi persettään nostaa ja ruveta töihin (työttömyyteen omista syistä riippumatta ajautuneet ovat asia erikseen).

Terv. pienituloinen yrittäjä

Sinun kannattaisi hakea persuvihaasi ammattiapua.

1. Lähde "Batlon" juttuun/haastatteluun?

2. Perheenyhdistämissäännöksiä on tiukennettu, tuo juttu oli 90-luvulta, nyt eletään vuotta 2012.

3. Lieksan tapauksessa _yhdestä_ tiliotteesta vedettiin johtopäätös, että jokainen maahanmuuttaja saa saman..

4. Lähde sille, että samassa tilanteessa oleva suomalainen saa tukia 480-600e ja mamu 1500-2000e?

Yhteistyössä