En voi sietää vanhoja äitejä!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja nuoriäiti ja ylpeä siitä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
On se vaan ihanaa herättää närkästystä..... 2 vikkoa sitte pärähti 30 mittariin ja esikoinen syntyy 2kk:n sisällä. :D Tuleekohan musta huono äiti nyt siksi, kun olen niin "vanha"..?
Tätä mä vähän meinasinkin, mun mielestä on jotenkin naurettavaa " Voi voi kun mä sain tämän JanicaPetterin 31vuotiaana, mitähän toi naapuri ajattelee kun on sanonut oman MIELIPITEENSÄ, huoh.

Ja vielä ihmeellisempää on nämä " Tuleeko musta nyt huono äiti vitsit, tota..
Ja mä taas meinasin just tätä :D Luuletko, että oikeasti ajattelen noin?
 
tuikku
minäpä olen ihan virkeä äiti vaikka olen mummo..ja lapsenlapset hoidan samalla kun jäin omaa ihanaa iltatähteämme hoitamaan kotiin, saimme tämän ihmeen kun olin 45v.
 
n.40=25v
käyksä kysymäs kuin vanhoja ne naiset on? mä ainakin näytän paljon nuoremmalta kuin oon. et sä voi tietää kenenkään ikää kasvoista moni 26v näyttää joltain nelikymppiseltä kun se on tehnyt lapsensa nuorena ja rupsahtanu.
 
raassukka
voi sua! onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi kun noin nuorena on lapsi tullut 16v on ihan lapsi vielä ja saa vielä lapsilisääkin. kuka sua on hyväksikäyttänny?? rassuparka tyttö
 
Unna
Alkuperäinen kirjoittaja raassukka:
voi sua! onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi kun noin nuorena on lapsi tullut 16v on ihan lapsi vielä ja saa vielä lapsilisääkin. kuka sua on hyväksikäyttänny?? rassuparka tyttö
Mun mielestä tämä on jo sellainen loukkaus, et jos joku mulle sanoisi henkilökohtaisesti, nostaisin syytteen.
 
Tap tap
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
ap kuvasi ihan omin sanoin, miksi "vanhempi" äiti on aina parempi kuin tuskin vaipoista selvinnyt aivoton parikymppinen kana.
Osuit naulan kantaan. Harmi vain, ettei ap taida ymmärtää tätä viestiä.
No en minäkään ymmärrä tätä viestiä. Ensin ap haukkuu ja sittn ihmiset haukkuu takas. Erittäin fiksua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Jess!!mulla on kaks lasta ja jo kolmekymppisenä mulle tehtiin sterilisaatio.. :xmas:
Pistänkö paremmaksi? 3 lasta ja 28v tehtiin sterilisaatio. Täytän 30 ensi kesänä :p

Voi jeesus mikä aloitus, mutta kyllä se elämä opettaa näitä teinejäkin :saint: :LOL: :LOL:
 
Tunnen monia äitejä, jotka ovat saaneet lapsensa nuorena ja selvinneet hyvin. En pidä nuoria äitejä sen huonompina.
Äidiksi tulo 3kymppisenä on minun valintani, enkä pidä sitä laisinkaan huonona. En vain ymmärrä mikä ihmeen numero siitä tehdään, minkä ikäisenä ne lapset hankkii.
Olkoon äiti 2kymppinen tai 4kymppinen, varmasti lapsestaan huolehtii.
 
piipoo
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
ap kuvasi ihan omin sanoin, miksi "vanhempi" äiti on aina parempi kuin tuskin vaipoista selvinnyt aivoton parikymppinen kana.
Osuit naulan kantaan. Harmi vain, ettei ap taida ymmärtää tätä viestiä.
Nyt siellä nelikymppiset kotirouvat yrittää pistää vastaan. Haukutaan muita lapsellisiksi ja ite lähdetään mukaan siihen!

AIKUISET ihmiset, kunnioittakaa toisia! Kaikki tässä ketjussa todennäiköisesti on aikuisia ihmisiä!
 
tt
Toivottavasti ap:n elämä jatkuu samalla mallilla ja hän ehtii mahdollisesti alle kolmekymppisenä jo mummuksi! Siinä olisikin trendikäs mummu, ikää vasta 29 vee ja menojalka vipattaa.
 
hei
olen itse ollut nuori äiti 18v aikoinani ja nyt mulla on 39v iltatähti...enkä kyllä arvioi ihmisiä iän mukaan vaan pärstäkertoimen kiinnostaako mua jutella:)...täälläpäin on toosi mukavia nuoria äitejä kuin myös vanhempia...ja löytyy sitten myös vastakohtia ikävä kyllä :(...hyväksykäämme toiset äidit sellaisina kun he ovat,eihän se ole meiltä pois...erilaisuus on rikkautta! ps.koskee myös mamuja!
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja piipoo:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
ap kuvasi ihan omin sanoin, miksi "vanhempi" äiti on aina parempi kuin tuskin vaipoista selvinnyt aivoton parikymppinen kana.
Osuit naulan kantaan. Harmi vain, ettei ap taida ymmärtää tätä viestiä.
Nyt siellä nelikymppiset kotirouvat yrittää pistää vastaan. Haukutaan muita lapsellisiksi ja ite lähdetään mukaan siihen!

AIKUISET ihmiset, kunnioittakaa toisia! Kaikki tässä ketjussa todennäiköisesti on aikuisia ihmisiä!
Ei täällä ketään muuta ole haukuttu lapselliseksi kuin aloittajaa. Sehän suorastaan paistaa hänen tekstistään vai onko joku toista mieltä aloituksen tasosta?
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja Tää:
On salettiin yksi niistä äideistä jotka sitten 40v notkuu nolona baareissa viettämättä menetettyä nuoruuttaan..
No anna ap:n istua, eiköhän ap:n lapset siinä iässä ole jo tarpeeksi vanhoja katsomaan itse peräänsä. ;)
 

Yhteistyössä