Relaatio 1034

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Loppusuoralla

Minun viimeiset puutteet, melkein samat kuin edellisellä kysyjälläkin

2.2 Vapaamuurarit alarajan yläpuolella Tai... 6 6 7 - viisukappale

3.2 Yhdysvaltain mafia oikeassa ylälaidassa Mey.. 9 5 - toisen viisukappaleen säveltäjä
Sieg.. 5 5 6 - edellisen viisukappaleen sanoittaja

3.5 Verikoirat oikeassa laidassa Bas... - 6+6 - löytyy täsmennyssivulta bas (kirjoita kenttään niin menee suoraan sille sivulle bas.. voi tarkoittaa ... )- soit - 9- löytyy myös edelliseltä sivulta
Temppiä loppusuoralle t. lamppu :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Steppis
vierailija
Täytyy kyllä todeta, että tämä on ollut liian vaikea relaatio ainakin minun makuuni. Olen samaa mieltä jonkun aiemmin kirjoittaneen kanssa, että Ninja-ruutu on vaikein. Olisi hyvä, jos näissä relaatioissa olisi joku vaikeustasoa ilmaiseva luku (vaikka asteikolla 1-10), niin osaisi jättää nämä vaikeimmat "ammattilaisratkojille".

Jotain reilut 800 sanaa kyllä sain, mutta sitten en mitään eikä kaikkiin loppuihin reiluun 300:aan jaksa vinkkiäkään alkaa kyselemään, että jätän suosiolla tämän rellun sitten ratkomatta.
 
vierailija
Täytyy kyllä todeta, että tämä on ollut liian vaikea relaatio ainakin minun makuuni. Olen samaa mieltä jonkun aiemmin kirjoittaneen kanssa, että Ninja-ruutu on vaikein. Olisi hyvä, jos näissä relaatioissa olisi joku vaikeustasoa ilmaiseva luku (vaikka asteikolla 1-10), niin osaisi jättää nämä vaikeimmat "ammattilaisratkojille".

Jotain reilut 800 sanaa kyllä sain, mutta sitten en mitään eikä kaikkiin loppuihin reiluun 300:aan jaksa vinkkiäkään alkaa kyselemään, että jätän suosiolla tämän rellun sitten ratkomatta.
Siellähän periaatteeesa on vaikeusasteikko eli ne tähdet (avaa tilstot, niin näet montako tähteä rellulla on. Yksi on helpoin, vitosia en edes yritä.
 
vierailija
Täytyy kyllä todeta, että tämä on ollut liian vaikea relaatio ainakin minun makuuni. Olen samaa mieltä jonkun aiemmin kirjoittaneen kanssa, että Ninja-ruutu on vaikein. Olisi hyvä, jos näissä relaatioissa olisi joku vaikeustasoa ilmaiseva luku (vaikka asteikolla 1-10), niin osaisi jättää nämä vaikeimmat "ammattilaisratkojille".

Jotain reilut 800 sanaa kyllä sain, mutta sitten en mitään eikä kaikkiin loppuihin reiluun 300:aan jaksa vinkkiäkään alkaa kyselemään, että jätän suosiolla tämän rellun sitten ratkomatta.
Minusta tuntui ihan samalta suunnilleen samassa vaiheessa, mutta sitten nukutun yön jälkeen jatkoin, ja kyllähän ne sitten yksi kerrallaan alkoivat aueta. Mutta harrastushan tämän pitäisi olla, niin jos ei tunnu mukavalta niin eihän silloin kannata jatkaa.
 
vierailija
2-3: 9-3 (vastasana EnBl) EB wikissä eka kappaleessa
Tää ei nyt löydy. Eka kappale:
---- (11. elokuuta 1897 Lontoo – 28. marraskuuta 1968 Hampstead) oli englantilainen kirjailija, joka tunnetaan etenkin lasten- ja nuortenkirjailijana.[1] Hänen suomeksi käännettyjä kirjasarjojaan ovat Viisikko, Seikkailu, SOS, Salaisuus ja Arvoitus.[2]

Niin voitko vaikka lihavoida tuosta, mitä tähän pitäis laittaa, kun en tajua.
 
Tää ei nyt löydy. Eka kappale:
---- (11. elokuuta 1897 Lontoo – 28. marraskuuta 1968 Hampstead) oli englantilainen kirjailija, joka tunnetaan etenkin lasten- ja nuortenkirjailijana.[1] Hänen suomeksi käännettyjä kirjasarjojaan ovat Viisikko, Seikkailu, SOS, Salaisuus ja Arvoitus.[2]

Niin voitko vaikka lihavoida tuosta, mitä tähän pitäis laittaa, kun en tajua.
Siinhän tuo on viiden luettelemasi joukossa :)
 
No niin, nyt on taas yritetty vinkkejä kahlata läpi. Tässä ketjussa oli suurin osa ilahduttavan selkeää =)

94,2% tehty, vielä puuttuu paljon sanoja. Tässä sellasia jumipaikkoja joiden avulla kuvittelen pääseväni eteenpäin:

2.1
Vasen alakulma,TOH 7,8,6,6 (eli se ylempi)

2.3 Yläpuolisko vaiheessa koska en vaan tajua näitä:
Vasen ylälohko reunasana PER 5,5
Sen yläpuolella Tee- 5,11 ja 5,10 ja niitä yhdistävä 4
Oikealla ylälohkon reunassa IS- 8, ja 3,6,10
Samoilla huudeilla PEH 5,10 ja ELE 6,9

2.4
Keskellä alhaalla kolmen sanan umpikujat :
Itä- 3,4
Urh- 12 (yläoikealle)
ja siihen 12 mahdollisesti yhdistyvä 11 jossa vastasanana oikeassa reunassa YD (kiv-sanan päällä oleva luukku)

Alotetaan nyt vaikka näillä =)
 
Viimeksi muokattu:
Alarivin puutteita:
3.1
Vasen yläreuna, toh 6,6,3
oikea yläreuna api 11,11
Yksittäinen ärsytyssana pääsanan vieressä kyp- 5 (vastasanakin on, en vaan löydä)

3.5.
vasen reuna keskellä pol -11 (suoraan oikealle)
vasen alareuna kar- 6,2,15
ja sen alla sup vasemmalle 10
 
vierailija
No niin, nyt on taas yritetty vinkkejä kahlata läpi. Tässä ketjussa oli suurin osa ilahduttavan selkeää =)

94,2% tehty, vielä puuttuu paljon sanoja. Tässä sellasia jumipaikkoja joiden avulla kuvittelen pääseväni eteenpäin:

2.1
Vasen alakulma,TOH 7,8,6,6 (eli se ylempi) onko sulla siinä vieressä se näyttelijä? Sen elokuvista löytyy

2.3 Yläpuolisko vaiheessa koska en vaan tajua näitä:
Vasen ylälohko reunasana PER 5,5 kirjasampo
Sen yläpuolella Tee- 5,11 ja 5,10 ja niitä yhdistävä 4 liisa ihmemaassa, ketä siellä teetä hörppimässä oli?
Oikealla ylälohkon reunassa IS- 8, ja 3,6,10 hahmo pienten lasten piirretystä, semmonen pinkki possu, ja sitten jakson nimi on se pidempi
Samoilla huudeilla PEH 5,10 ja ELE 6,9 nää löytyy sen sarjan kautta

2.4
Keskellä alhaalla kolmen sanan umpikujat :
Itä- 3,4
Urh- 12 (yläoikealle)
ja siihen 12 mahdollisesti yhdistyvä 11 jossa vastasanana oikeassa reunassa YD (kiv-sanan päällä oleva luukku)
näitä ei mullakaan ole
Alotetaan nyt vaikka näillä =)
 
vierailija
Alarivin puutteita:
3.1
Vasen yläreuna, toh 6,6,3 ei mulla ole tällaista??
oikea yläreuna api 11,11 länsimaissa on vesimiehet ja kaksoset jne, jossain toisessa maassa on tämä apina ja rotta jne.
Yksittäinen ärsytyssana pääsanan vieressä kyp- 5 (vastasanakin on, en vaan löydä) millaista vekotinta ajaessa se pitää olla päässä?

3.5.
vasen reuna keskellä pol -11 (suoraan oikealle) reinikainenkin on tällainen
vasen alareuna kar- 6,2,15
ja sen alla sup vasemmalle 10 tämä löytyy remixit luettelosta, ja sitä kautta saat ton yemmän
 
vierailija
Autahan nonnanoppa sitten vastaa. Yksittäisiä sanoja, jotka ei löydy vaikka on vastasanat

1-2: Jou-Pak 10

1-3: Sum 6 --- 12 kyyk ja Mens-MaJu 7-7-6

1-5: Lek 6-9 --- 10 Dor

2-3: Sal-Huu 10 -- 5 Eli

3-3: LuLu-Sis 7-6 ja Tot-Sai 8-6

3-4: Hom-Kar 5-17
 
2.1
Vasen alakulma,TOH 7,8,6,6 (eli se ylempi) onko sulla siinä vieressä se näyttelijä? Sen elokuvista löytyy. Oli, ja löytyi, mutta ei taas nähnyt että nämä liittyi yhteen, koska laatikoita on liikaa.

2.3 Yläpuolisko vaiheessa koska en vaan tajua näitä:
Vasen ylälohko reunasana PER 5,5 kirjasampo
Sen yläpuolella Tee- 5,11 ja 5,10 ja niitä yhdistävä 4 liisa ihmemaassa, ketä siellä teetä hörppimässä oli? Ei mulla edes ollut tota Liisaa, sen kauttahan ne kivasti ratkesikin.
Oikealla ylälohkon reunassa IS- 8, ja 3,6,10 hahmo pienten lasten piirretystä, semmonen pinkki possu, ja sitten jakson nimi on se pidempi
Samoilla huudeilla PEH 5,10 ja ELE 6,9 nää löytyy sen sarjan kautta

2.4
Keskellä alhaalla kolmen sanan umpikujat :
Itä- 3,4
Urh- 12 (yläoikealle)
ja siihen 12 mahdollisesti yhdistyvä 11 jossa vastasanana oikeassa reunassa YD (kiv-sanan päällä oleva luukku)
näitä ei mullakaan ole
Alotetaan nyt vaikka näillä =)
 
Autahan nonnanoppa sitten vastaa. Yksittäisiä sanoja, jotka ei löydy vaikka on vastasanat

1-2: Jou-Pak 10 ei liity pak, mutta jos tarkotat jou -oikealle 10, se on kukka

1-3: Sum 6 --- 12 kyyk suoraan vikistä tuon kyyk sanan edessä. ja Mens-MaJu 7-7-6 ohjelma jossa ollut kisaamassa

1-5: Lek 6-9 --- 10 Dor dor kirjasampoon

2-3: Sal-Huu 10 -- 5 Eli siis sal ja huu välissä oleva 10 on yleisnimi tyypille joka tekee näitä. vitosen saat tästä johtamalla.

3-3: LuLu-Sis 7-6 wiki, eka rivi ja Tot-Sai 8-6 googleen molemmat sanat, on siis biisi

3-4: Hom-Kar 5-17 oikein erityisen typerä biisin nimi. Saat sen kun saat sen esiintyjän (epäilemättä räppäri). Sen sain itse 1.5 ruudussa.
 

Yhteistyössä