Ö
öööööööö
Vieras
Hankinnoista etukäteen keskusteleminen ei meillä ainakaan tarkoita että pitäisi lupaa kysyä, tai että mies/minä sitten jotenkin kyseenalaistaisi toisen tarpeita. Tai nalkuttaisi lastenvaatteiden hinnasta. Meillä on yhteiset rahat joita minä hallinnoin koska mies ei osaa olla yhtään pihi, ja ollaan tosi tiukilla. Laskuja maksaessa kysyn mieheltä onko jotain ylimääräistä tulossa mihin pitää rahaa jättää, muuten jätän vain bensa/ruokakaupparahaa. Jos ekstraa jää, siirrän jemmatilille odottamaan isompia laskuja varten. Helppoa kun kaikki menee mikä tulee!
Ja näillä tuloilla heräteostot voi olla maks. 5 e luokkaa, kaikki isommat pitää joka tapauksessa suunnitella etukäteen. Minun taas on vähän vaikea ymmärtää sellaista, että mennään suuna päänä ja yhtään miettimättä ostellaan monen sadan euron heräteostoja?! Silloinkaan kun ollaan oltu molemmat töissä ei olisi tullut mieleenkään...Mutta olenkin perusluonteeltani hyvin säästäväinen, suorastaan saita.
Ja näillä tuloilla heräteostot voi olla maks. 5 e luokkaa, kaikki isommat pitää joka tapauksessa suunnitella etukäteen. Minun taas on vähän vaikea ymmärtää sellaista, että mennään suuna päänä ja yhtään miettimättä ostellaan monen sadan euron heräteostoja?! Silloinkaan kun ollaan oltu molemmat töissä ei olisi tullut mieleenkään...Mutta olenkin perusluonteeltani hyvin säästäväinen, suorastaan saita.