En tunne kuin yhden ruokarajoitteisen miehen, mutta liudan vastaavanlaisia naisia

Ei ole pakko ottaa mut on vaadittu siihen "porkkanaan" et sai 20€ kuussa rahaa.
Niimpä.

Syöttävät nämä asiat vakiona tähystyksen jlk. ilman keliakiaepäilyäkin. En yksinkertaisesti ymmärrä miten lääkärit eivät itse ole kiinnostuneita tutkimaan asioita tai vaadi ruokavalion syy-yhteys tutkimuksia! Lääkäreille olisi melko turhaan tässä vaiheessa pitää mitään laajaa ravintoon liittyvää koulutusta (heillä ei tätä opinnoissaan ole muutenkaan) koska suositukset ovat mitä ovat.

Yleensäkin sairaalaruoka/kanttiinin eväät on järkkyä. Syöttäisivät mielummin vaikka pelkkää luomulihalientä.
 
vierailija
Ja näytteenoton jälkeen sairaalassa tarjotaan kasa viljaa ja sokeria!

Ei käy järkeen, ei sitten millään!

Näytteenoton jlk. olisi optimaalista paastota jotta vauriot korjaantuisivat!
(jos näyte on pakko yleensäkään ottaa).
Ei tarjota pääset heti lähtemään kotiin olipa sitten gastroskopia tai kolonoskopia. Töihin menin heti molempien toimenpiteiden jälkeen. Helppoja tutkimuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Jatkan vielä, että näytepalat, joita otetaan ovat kapean kuulakärkikynän terän kokoisia. Todella mitättömän pieniä jos vertaa vaikka peräpukamaan. Ei tarvita mitään toipumisaikoja.
 
Jatkan vielä, että näytepalat, joita otetaan ovat kapean kuulakärkikynän terän kokoisia. Todella mitättömän pieniä jos vertaa vaikka peräpukamaan. Ei tarvita mitään toipumisaikoja.
Mutta soluseinämä on rikki joka tapauksessa. Muista, että suolistosi soluseinämä on vain yhden solun paksuinen.

Mutta juu, en osaa itse arvioida onko näytteenotto haitallista, yleisesti kai ei, koska kyllähän se myös paranee optimaalisissa olosuhteissa melko nopeasti….
 
vierailija
Mutta soluseinämä on rikki joka tapauksessa. Muista, että suolistosi soluseinämä on vain yhden solun paksuinen.

Mutta juu, en osaa itse arvioida onko näytteenotto haitallista, yleisesti kai ei, koska kyllähän se myös paranee optimaalisissa olosuhteissa melko nopeasti….
Tiedätkö, että naisille tehdään hystoskopioita, joissa kohdusta poistetaan polyyppeja, jotka ovat suhteellisen isojakin. Ei sinne mitään tikkejä laiteta koska elimistö pian korjaa asian ja arpeuttaa.
Ei sillä ole merkitystä onko haava tai reikä ihmisen sisä- vai ulkopuolella koska elimistömme toimintaperiaatteisiin kuuluu vian korjaus. Tähystyksiä ja koepaloja otetaan todella paljon myös ihosta ja jos tuo solun rikkoutumisteoria olisi kaikkien syöpien syy niin sitten meillä lähes jokaisella olisi se.
 
Tiedätkö, että naisille tehdään hystoskopioita, joissa kohdusta poistetaan polyyppeja, jotka ovat suhteellisen isojakin. Ei sinne mitään tikkejä laiteta koska elimistö pian korjaa asian ja arpeuttaa.
Ei sillä ole merkitystä onko haava tai reikä ihmisen sisä- vai ulkopuolella koska elimistömme toimintaperiaatteisiin kuuluu vian korjaus. Tähystyksiä ja koepaloja otetaan todella paljon myös ihosta ja jos tuo solun rikkoutumisteoria olisi kaikkien syöpien syy niin sitten meillä lähes jokaisella olisi se.
Tiesitkö että syöpä muodostuu elimistössä traumakohtiin? Ja syöpä saa polttoainetta sokerista.

Voit itse nopeuttaa parantumista esim. paastoamalla.
 
vierailija
Tiesitkö että syöpä muodostuu elimistössä traumakohtiin? Ja syöpä saa polttoainetta sokerista.

Voit itse nopeuttaa parantumista esim. paastoamalla.
Tutkimustulokset osoittavat sormella kyllä suolaa.
 
Hyvä ohje. Kerro se syöpää sairastaville, että kun paastoat niin syöpä paranee. Haimasyöpä, maksasyöpä, keuhkosyöpä.... ei kun paastoamaan.
Sädehoidon oireetkaan eivät ole mittavia jos paastoaa. Mutta on surkeaa kun syöpäosastoilla mieltä parantamaan annetaan sokeria yms. mikä eskaloi sairautta.

Kannattaa lukea kokemukseen perustuvia kirjoituksia/katsoa dokumentteja.

En minä missään nimessä väitä että sädehoidot ja solumyrkyt eivät olisi tarpeen joissain keisseissä.
 
Tutkimustulokset osoittavat sormella kyllä suolaa.
Mineraalit ovat välttämättömiä, niistä voi olla jopa puutetta ja huonot olot tulla tästä.
Esim. vuorisuolaa voit syödä ihan huoletta.
Jos syöt prosessoituja niin suolan määriä on hyvin vaikea arvioida, mutta jos syöt luonnollista ravintoa ja suolaat sen itse niin ei varmasti ole ongelmia suolan käytön kanssa.
 
vierailija
Mineraalit ovat välttämättömiä, niistä voi olla jopa puutetta ja huonot olot tulla tästä.
Esim. vuorisuolaa voit syödä ihan huoletta.
Jos syöt prosessoituja niin suolan määriä on hyvin vaikea arvioida, mutta jos syöt luonnollista ravintoa ja suolaat sen itse niin ei varmasti ole ongelmia suolan käytön kanssa.
Itseasiassa ruoan ja juoman mukana nautittu esim natrium ei vaikuta veren seerumin natriumin määrään juuri lainkaan. Vesi kyllä vaikuttaa paljonkin. Uskonpa, että esim vanhuksilla heikko olo johtuu kuivumisesta koska nesteytyksen jälkeen pian voivat taas ihan normaalisti.
 
@Lispetti : sokerin yhteys syöpiin on olemassa kohdunkaulan syövän ja paksusuolen syövän kanssa, mutta asia ei ole niin yksioikoinen.
Rasvojen polttamisessa syntyy sokeria myös, eli siinä voin käyttämisessä.
Ja jos sokeria ei löydy, niin syöpäsolu ottaa ravinnokseen mitä tahansa muutakin. (Enkä nyt puolustele pulla-ruokavaliotani :sneaky:)

 
Itseasiassa ruoan ja juoman mukana nautittu esim natrium ei vaikuta veren seerumin natriumin määrään juuri lainkaan. Vesi kyllä vaikuttaa paljonkin. Uskonpa, että esim vanhuksilla heikko olo johtuu kuivumisesta koska nesteytyksen jälkeen pian voivat taas ihan normaalisti.
Jos mielenkiintoa riittää niin tässä lisää aiheesta:


Mites b1 vitamiinin laita? Annetaanko vanhuksille muuten kuin synteettisenä? Mites omega 3 omega 6 suhde? Onko kutosten määrä aivan liian suuri?

Askartelen synttärikorttia tässä samalla niin otan osaa videoin.🤷‍♀️😁 ( @Echo )
 
@Lispetti : sokerin yhteys syöpiin on olemassa kohdunkaulan syövän ja paksusuolen syövän kanssa, mutta asia ei ole niin yksioikoinen.
Rasvojen polttamisessa syntyy sokeria myös, eli siinä voin käyttämisessä.
Ja jos sokeria ei löydy, niin syöpäsolu ottaa ravinnokseen mitä tahansa muutakin. (Enkä nyt puolustele pulla-ruokavaliotani :sneaky:)

Olen aika pitkälti eri mieltä. Opiskeltuani asiaa olen kösityksessä, että syöpä ei riahaannu esim. lihasta. Että jos jotakin on syötävä niin sitten lihaa, silloin kun on tilanne ns. päällä. Mutta toki paasto on parasta. (Ja tarvittaessa ne solumyrkut yms.)

Palaan myöhemmin tähän, mutta voisin laittaa tällaisrn mielenkiintoisen videon syövästä selviytyneestä:
(niille joita kiinnostaa katsoa videoita!)

 
Sä oot Lispe ihana palstalainen. Mutta miks jollain random Jormalla ois aina se paras tieto ja kaiken salaisuus asioista?
Sä et vahingossakaan viittaa, tai viittaat äärimmäisen harvoin valtamedian lähteitä.

Ei ravitsemustieteilijät nyt mistään sokeri-tai lääketehtaiden nuoleskelun ilosta tee tutkimusta, ja sokeri&valkoinen jauho on bannattu kyllä laajalti valtamediassakin.

Kuuntele itseäs: Okinawassa ollaan terveitä koska syödään possua, koepalat tekee syöpää.
Nyt himmaa. Aattele myös sä niillä kuuluisilla omilla aivoilla, ei ne sun jormas ole läheskää aina oikeessa.

Joku Pippa Laukka ei kelpaa koska on valtamediaa, mutta joku hämyinen youtube-äijä takkatulen tai kirjahyllyn edessä kelpaa. :(
 
Joskus voi youtubettaja olla oikeessa. Mutta usein on valtamediakin oikeessa.

Ja vaikka koronan suhteen hukattiin pari vuotta aikaa ja rahaa turhaan valtamedian luomaan koronavouhotukseen ja tälläkin hetkellä valtamedia ei ota huomioon esim.työperäisen ma_mutuksen riskejä ja on wokea täynnä, niin on heillä vastakkaisiakin tekstejä.

Ei tässä ole aina jotain hyvä-paha- asettelua olemassa.
 

Yhteistyössä