En tajua!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt

Vieras
Siis oikeesti en tajua tollasta et miks ihmiset ei tutustu toisiinsa ennen ku alkaa tekeen lapsia keskenään. Kun tältä palstalta saa kokoajan lukea juttuja et ukolla oli koko raskausajan toinen nainen, tai ukko kävi pistämässä vieraan naisen paksuks, ja nyt tämäkin et ukko omistaa salaa jonkun asunnon josta on vastannut vieras nainen puhelimeen..... siis ei tollasta voi tapahtua jos vähän kattos ja tutustus kenen kans niitä lapsia rupee tekeen. Mullakin yks kaveri joka peräti ihan 3kk seurusteli miehen kaa ja rupes sit oottaan sille lasta ihan tarkotuksella. Huhhuh! Enpä yhtään ihmettele et maailma on täynnä yksinhuoltajia, ja orpokodistakin niitä lapsia löytyy ihan kiitettävästi. Kokoajan menee vaan pahemmaksi tää maailman meno.. Mut en osaa muuta sanoo näihin edellä mainittuihin tapauksiin kuin että NIIN MAKAA KUIN PETAA!!!

Niin.
No mäpä tiedän tapauksia joissa on petetty 20 vuodenkin jälkeen vasta, huh, ajatella jos olisivat jo lapsia pukanneet eivätkä oottaneet vielä vähintään sitä 10 vuotta.
Kaikenlaisia, huh huh :headwall: :p

joo tiedän kanssa tapauksia jossa mies tai nainen on pettänyt useamman vuoden jälkeen... et vaikka kuinka tuntis muka toisen niin ei se välttämättä paikkaansa pidä.

miksihän se aloittajaa niin kovasti sieppaa, mitä muut tekevät? ihanko hän on vieheetön? ja mitä se hänelle kuuluu, vaikka onkin yksinhuoltajia? ite en tajua, että pitää kommentoida ja arvostella toisten elämää...ollanko sitä ite niin täydellisiä, että on tosiaanki varaa?

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Niin.
No mäpä tiedän tapauksia joissa on petetty 20 vuodenkin jälkeen vasta, huh, ajatella jos olisivat jo lapsia pukanneet eivätkä oottaneet vielä vähintään sitä 10 vuotta.

No mä jotenkin ymmärrän sen jos vieraisiin lähetään sit vast 20 vuoden jälkeen, mut ku on näitä jonka ukot pettää jo heti parin yhteisen vuoden jälkeen. Kannattas eka tutustua neki pari vuotta toisiinsa ennenkuin tehään se lapsi siihen oheiskärsimään siitä ku isä sit ottaa ja lähtee naisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Rakkaus on sokea ( ja ilmeisesti myös hölmö!) ....

Niinpä, ainakin siinäkin tapauksessa, kun puoliskot tunsivat toisensa juuri kolme kuukautta, kun alkoivat odottaa lasta. Sitten saivat vahingossa toisenkin heti perään ja nyt ovat jo eroamassa, kun mies on naisen mukaan muuttunut niin paljon.
Minä olen tuntenut heidät molemmat jo pitemmän aikaa, ennen yhteen menoaan, tiedän, että mies ei ole muuttunut, mutta rakastumisen ensihuumassa sitä näki vain ne ihanat piirteet...
Kun olisivat tutustuneet kahdestaan vähän kauemman, niin ehkä nyt ei olisi lapsia kärsimässä erosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin.

No mä jotenkin ymmärrän sen jos vieraisiin lähetään sit vast 20 vuoden jälkeen, mut ku on näitä jonka ukot pettää jo heti parin yhteisen vuoden jälkeen. Kannattas eka tutustua neki pari vuotta toisiinsa ennenkuin tehään se lapsi siihen oheiskärsimään siitä ku isä sit ottaa ja lähtee naisiin.

Tai äiti miehiin...
Mutta meillä on esikoinen 9kk häistä, nyt kymmenen vuotta yhdessä, ja onnellisia ollaan edelleen, ei petoksia. Mutta me ollaankin sitouduttu kunnolla alusta alkaen, ei mitään avohommeleita.
Tosin monesti avoliitotkin kestää, mutta mä halusin sitoutumisen kunnolla.

Joo, ja mä tiedän tapauksen jossa pariskunta on ollut yhdessä yli 30v ja silti ukolla on ns. "salakämppä" olemassa josta vaimo ei tiedä vieläkään...
Niittenkin olis varmaan sitten kannattanut oottaa ainakin 40vuotta ennenkun alko mitään lapsia tai muita edes ajattelemaan... :headwall:

Se, et tuntee toisen ei todellakaan tarkoita etteikö toinen voisi pettää vaikka 10 vuoden jälkeen. Niitäkin tapauksia on pilvin pimein jossa pariskunta on ollut yhdessä kymmeniä vuosia ja sit tulee ilmi että toinen on pettänyt vuosia..

Mut joo, kannattaa tosiaan "vähän kattoo ja tutustuu kenen kans tekee lapsia".. Toivottavasti sä osaat valita sellasen kumppanin joka ei esimerkiksi pistä toista naista paksuksi kun olette olleet yhdessä 15 vuotta. Tsemppiä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
miksihän se aloittajaa niin kovasti sieppaa, mitä muut tekevät? ihanko hän on vieheetön? ja mitä se hänelle kuuluu, vaikka onkin yksinhuoltajia? ite en tajua, että pitää kommentoida ja arvostella toisten elämää...ollanko sitä ite niin täydellisiä, että on tosiaanki varaa?

Ihan sama mulle kuule ne yksinhuoltajat on, mut vi,tut,taa niiden lasten puolesta jotka joutuu sit elään ilman isää, ku äiti on ollu niin tyhmä ettei oo viittinyt sen enempää aatella kenen kans niit lapsia tekee!
Ja mitä mun täydellisyyteen tulee, niin ainakin mä tunnen ukkoni sen verran hyvin et voin laittaa vaik pääni pantiks ettei se oo niin tyhmä et lähtis huo.raan ja sanois meidän yhteiselle tyttärelle sitä myöten hyvästit!

miksi suo v.ituttaa niitten lasten puolesta? miten heidän elämä vaikuttaa sinuun? ja miten kaikki sitten joutuvat elämään ilman isää?

ikinä et voi muuten mennä toisen ihmisen pään sisälle, joten älä väitä tuntevasi jotakin noin hyvin, oikeasti.

(en ole yh, mutta tämä on vain kumma, että aloittajaa häiritsee TOISTEN elämä)

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt:
Siis oikeesti en tajua tollasta et miks ihmiset ei tutustu toisiinsa ennen ku alkaa tekeen lapsia keskenään. Kun tältä palstalta saa kokoajan lukea juttuja et ukolla oli koko raskausajan toinen nainen, tai ukko kävi pistämässä vieraan naisen paksuks, ja nyt tämäkin et ukko omistaa salaa jonkun asunnon josta on vastannut vieras nainen puhelimeen..... siis ei tollasta voi tapahtua jos vähän kattos ja tutustus kenen kans niitä lapsia rupee tekeen. Mullakin yks kaveri joka peräti ihan 3kk seurusteli miehen kaa ja rupes sit oottaan sille lasta ihan tarkotuksella. Huhhuh! Enpä yhtään ihmettele et maailma on täynnä yksinhuoltajia, ja orpokodistakin niitä lapsia löytyy ihan kiitettävästi. Kokoajan menee vaan pahemmaksi tää maailman meno.. Mut en osaa muuta sanoo näihin edellä mainittuihin tapauksiin kuin että NIIN MAKAA KUIN PETAA!!!

Huhu hui vaan sullekin...... :headwall: :headwall:
Taidat olla kateellinen :p

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin.

Aah, just.
No paljos se on se virallinen aika, jos ei liian aikaisin saa eikä liian myöhään?
Entäs jos se on vaikka 7 vuotta mikä pitää tuntea, ennen sitä petetään ja sen jälkeen ja sitten tuleekin raskaaksi 6 vuoden jälkeen niin onko abortti sitten ainut vaihtoehto?

No tottakai se vituttaa jos lapset joutuu kärsiin. on ne sitten tuttuja tai vieraita lapsia. Ne on tämän maan tulevaisuus ja omien lasteni ja lastenlasteni ja lastenlastenlastenlastenlasteni kanssaeläjiä tämän maailman päällä. En mä ainakaan halu et täällä sitten elelee porukka kuin siat pellolla. ja niin käy jos kotona ei oo asiat ollut niinkuin ois tarkotettu olevan.
Ihminen ei tee lapsia yksin, ja siihen vedoten lapsella on siis oikeus molempiin vanhempiinsa. Vanhemmat on sen lapsen tärkeimmät ihmiset ja siksi toivoisin et naiset valitsis vähä paremmin millasen isän lapsilleen haluaa. Et miettikää sitä!

Yhteistyössä