En tajua!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut jos nyt välttämättä haluatte niin tehkää sit vaan niit pentuja kaikenlaisille ventovieraille tai puolitutuille, mut älkää tänne tulko sit valittaan ku ne teitä pettää toisten naisten kaa!!! Saatteepa jotai äksöniä elämäänne ja tunnekuohuja kun aina selviää missä ukko on ollut milloinkin pettämässä. Ja kasvattakaa nää penskanne sit kunnialla, vaik oma elämänne ei kovin kunniallista oiskaan omasta valinnastanne johtuen. Mut onneks on taas muutakin tekemistä kun lukee näitä valitusvirsejä näiltä sivuilta, et ADIOS!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut jos nyt välttämättä haluatte niin tehkää sit vaan niit pentuja kaikenlaisille ventovieraille tai puolitutuille, mut älkää tänne tulko sit valittaan ku ne teitä pettää toisten naisten kaa!!! Saatteepa jotai äksöniä elämäänne ja tunnekuohuja kun aina selviää missä ukko on ollut milloinkin pettämässä. Ja kasvattakaa nää penskanne sit kunnialla, vaik oma elämänne ei kovin kunniallista oiskaan omasta valinnastanne johtuen. Mut onneks on taas muutakin tekemistä kun lukee näitä valitusvirsejä näiltä sivuilta, et ADIOS!

:headwall: hienosti vedetty :laugh: tässä taas näkee et kun jutuissas ei oo päätä eikä häntää niin sit haukutaan.. sä et ikinä voi tuntea ketään täysin, sekin jonka luulet tuntevasi voi joku päivä yllättää.

mä olen sitä mieltä, että esimerkiksi kuukauden seurustelun/tapailun jälkeen kukaan ei tunne toista hyvin. Siis ihan oikeasti. Elleivät sitten ole olleet aiemmin kavereita. Mutta jo kuukauden päästä tapaamisesta laitetaan lapsi alulle, niin siinä mun mielestä toimitaan harkitsemattomasti. HUOM! Siis MUN mielestä.

Kyllä se tosiasia kuitenkin on, että esimerkiksi vuoden parin päästä tuntee sen kumppanin huomattavasti paremmin kuin mitä tunsi kuukausi seurustelun/tapailun aloittamisesta. Ei sitä voi kukaan kiistää.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
miksihän se aloittajaa niin kovasti sieppaa, mitä muut tekevät? ihanko hän on vieheetön? ja mitä se hänelle kuuluu, vaikka onkin yksinhuoltajia? ite en tajua, että pitää kommentoida ja arvostella toisten elämää...ollanko sitä ite niin täydellisiä, että on tosiaanki varaa?

Ihan sama mulle kuule ne yksinhuoltajat on, mut vi,tut,taa niiden lasten puolesta jotka joutuu sit elään ilman isää, ku äiti on ollu niin tyhmä ettei oo viittinyt sen enempää aatella kenen kans niit lapsia tekee!
Ja mitä mun täydellisyyteen tulee, niin ainakin mä tunnen ukkoni sen verran hyvin et voin laittaa vaik pääni pantiks ettei se oo niin tyhmä et lähtis huo.raan ja sanois meidän yhteiselle tyttärelle sitä myöten hyvästit!

Äläpä ala vannomaan... Elämä kun ei oo täydellistä.

me alettiin seurustella lokakuun lopulla ja tein positiivisen testin joulukuun alussa. nyt on takana reilut 5 yhteistä vuotta.

emmä nyt tätä nopeaa toimintaa silti suosittelis heti ehdottomasti.

Onpa taas joku jarjenjattilainen asialla, en jaksa edes lukea koko ketjua.

Mita se kenenkaan napaa kaivelee, etta tulin suunnitellusti raskaaksi 10kk seurustelun jalkeen? Ollaan likan isan kanssa erottu, mutta likalla on siita huolimatta kaksi rakastavaa vanhempaa jotka haluavat lapselleen turvallisen lapsuuden. Likalla on muutenkin elamassaan monia tarkeita ja rakastavia ihmisia, joten huolenpitoa ja hellyytta han ei jaa vaille. Siita huolimatta hanella on kuri eika han todellakaan ole mikaan pellossa kasvanut.

Mutta luojan kiitos mulla on oma elama eika tarvitse miettia muitten ratkaisuja :whistle: :laugh: :hug:

Erään tutun mies jäi pari vuotta sitten kiinni pettämisestä. Yli 30 v avioliiton jälkeen. Ja tämä kuulemma oli eka kerta kun petti.
Hitsit, miksi he eivät odottaneet kauemmin...nyt on sitten jo lapset ja lapsenlapsetkin maailmassa :whistle: .

Ja mitä mun täydellisyyteen tulee, niin ainakin mä tunnen ukkoni sen verran hyvin et voin laittaa vaik pääni pantiks ettei se oo niin tyhmä et lähtis huo.raan ja sanois meidän yhteiselle tyttärelle sitä myöten hyvästit!

Eihän se tyttärelleen hyvästejä sanoisi vaikka sua pettäsikin...yhteishuoltajuuden saisi, ja tapaamiset :whistle: .
Mun kokeman ja näkemän mukaan nämä "mä T-I-E-D-Ä-N ettei mun mies I-K-I-N-Ä pettäis mua" on niitä, joita on jo petetty ja kaikki tietää sen mutta kukaan ei raaski kertoa, tai sitten niitä joita jossain vaiheessa petetään mutta he eivät itse sitä tajua, koska eivät halua tajuta :/ . Olen nähnyt...ainakin kymmenkunta tällaista tapausta. Julistetaan, ettei mun mies petä, ja mä melkein puren kieleni poikki etten kertoisi että näin ko. ihmisen miehen toisen naisen kanssa jossain.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Onpa taas joku jarjenjattilainen asialla, en jaksa edes lukea koko ketjua.

Mita se kenenkaan napaa kaivelee, etta tulin suunnitellusti raskaaksi 10kk seurustelun jalkeen? Ollaan likan isan kanssa erottu, mutta likalla on siita huolimatta kaksi rakastavaa vanhempaa jotka haluavat lapselleen turvallisen lapsuuden. Likalla on muutenkin elamassaan monia tarkeita ja rakastavia ihmisia, joten huolenpitoa ja hellyytta han ei jaa vaille. Siita huolimatta hanella on kuri eika han todellakaan ole mikaan pellossa kasvanut.

Mutta luojan kiitos mulla on oma elama eika tarvitse miettia muitten ratkaisuja :whistle: :laugh: :hug:

Kuule tuo 10kk on tämän päivän mittapuussa pitkä aika...monet kun alkavat niitä lapsia "tehdä" kuukauden parin seurustelun jälkeen....

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
toista ihmistà ei voi koskaan tuntea kokonaan

Niin, ainut varma on epävarma! Kyllä mun mielestä rohkea pitää olla ja nainen (kuin myös mies) saa kuunnella biologista kelloaan ja tehdä lapsia silloin kun siltä tuntuu. Tietenkin pitää sitten ottaa vastuu teoistaan.

Kun minä sain mieheni kanssa yhteisen lapsemme, olimme tavanneet vasta vuotta aikaisemmin. En ole yh, vaan edelleen yhdessä saman miehen kanssa, siis ei ole kyseessä ajasta vaan ihmisistä. Tuo lapsi menee jo syksyllä ekalle luokalle.

Elämä on liian lyhyt jahkailemiseen.. Itse en ainakaan jaksa miettiä seuraavaa 30vuotta että seurustelenko vai enkö, teenkö lapsen vai en. Mitä teen ja milloin teen. Itse teimme esikoisen miehen kanssa silloin kun sattui hyvältä tuntumaan , yhdessäoloa takana nyt 1,5vuotta ja pikku prinssimme 2kk :heart:

Eiköhän se ole jokaisen oma ratkaisu miten toimii. jos joskus vaikka satutaan miehen kanssa eroamaan (jota en tietenkään haluaisi) voin ainakin sanoa että päivääkään en ole katunut!

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Joo, mä aloin oottamaan esikkoa 3 kk seurusteluajan jälkeen, mutta en oo yksinhuoltaja. =)

Etkä myöskään enää yhdessä esikoises isän kanssa, että sikäli... vaikka eihän se tähän kuulu :/

Mä arvasin että joku tiimarivihostaan kaivaa tämän. :laugh:

Aloituksessa puhuttiin ainoastaan yksinhuoltajista.

Ja kysymys toisinpäin: vaikka me oltaisiin oltu 10 vuotta yhdessä ennen lasta, luuletko, että olisin jättänyt paremman ottamatta jos mahikset oli päästä eroon väkivallasta? B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:
Elämä on liian lyhyt jahkailemiseen.. Itse en ainakaan jaksa miettiä seuraavaa 30vuotta että seurustelenko vai enkö, teenkö lapsen vai en. Mitä teen ja milloin teen. Itse teimme esikoisen miehen kanssa silloin kun sattui hyvältä tuntumaan , yhdessäoloa takana nyt 1,5vuotta ja pikku prinssimme 2kk :heart:

Eiköhän se ole jokaisen oma ratkaisu miten toimii. jos joskus vaikka satutaan miehen kanssa eroamaan (jota en tietenkään haluaisi) voin ainakin sanoa että päivääkään en ole katunut!

Kuka on käskenyt 30vuotta miettimäänkään?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:

Kuka on käskenyt 30vuotta miettimäänkään?

No ei kukaan ja enkä ole miettinytkään!

Einari nari pieri ja pani!

Mun kokeman ja näkemän mukaan nämä "mä T-I-E-D-Ä-N ettei mun mies I-K-I-N-Ä pettäis mua" on niitä, joita on jo petetty ja kaikki tietää sen mutta kukaan ei raaski kertoa, tai sitten niitä joita jossain vaiheessa petetään mutta he eivät itse sitä tajua, koska eivät halua tajuta :/ . Olen nähnyt...ainakin kymmenkunta tällaista tapausta. Julistetaan, ettei mun mies petä, ja mä melkein puren kieleni poikki etten kertoisi että näin ko. ihmisen miehen toisen naisen kanssa jossain.[/quote]

Niinhän sä luulet!

Mä tiedän ettei mun mieheni pettäisi mua, mä olen siitä ihan varma, nyt!
Mutta ei kukaan oikeasti voi tulevaa ennustaa.
Ihmiset muuttuu, ihan jokainen meistä, toiset parempaan ja toiset huonompaan suuntaan ja sitä me ei voida tietää mihin suuntaan se oma hanipöö tulee menemään, valitettavasti.
Mä luotan mun rakkaaseen täysin, nyt.
Todennäköisesti luotan huomennakin.
Ei saa olla sokea, ja keneenkään, ei keneenkään voi koskaan täysin luottaa, paitsi nyt.
Ei edes vaikka yhdessä olisi taaplattu 10 vuotta.
Nyt, kun me ollaan oltu yhdessä 2 ja puoli vuotta on mun mielestä ihana hetki saada kolmas pikkuinen, miehelle ensimmäinen oma, vaikka se jonkun mielestä olisi liian vähän, ei se mun maailmaa kaada.
Mä en usko että ikinä voi olla täysin oikea hetki tehdä lapsia, aina voi keksiä syitä miksei vielä, tää oli meidän oikea hetki, me rakastetaan toisiamme syvästi nyt, ja ikuisesti, ainakin nyt :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Eihän se tyttärelleen hyvästejä sanoisi vaikka sua pettäsikin...yhteishuoltajuuden saisi, ja tapaamiset :whistle: .
Mun kokeman ja näkemän mukaan nämä "mä T-I-E-D-Ä-N ettei mun mies I-K-I-N-Ä pettäis mua" on niitä, joita on jo petetty ja kaikki tietää sen mutta kukaan ei raaski kertoa, tai sitten niitä joita jossain vaiheessa petetään mutta he eivät itse sitä tajua, koska eivät halua tajuta :/ . Olen nähnyt...ainakin kymmenkunta tällaista tapausta. Julistetaan, ettei mun mies petä, ja mä melkein puren kieleni poikki etten kertoisi että näin ko. ihmisen miehen toisen naisen kanssa jossain.

niin.. mäkin TIESIN ettei mies ikinä pettäis meitä niin.. ja oli muuten puhuttu sekin selväks et jos alkaa vierasta tekeen mieli niin asioihin puututaan heti. mies vissiin unohti mainita.. onnek se tuli mieleen edes sen ekan vuoden jälkeen. ja ihan tiedoks.. me oltiin yhdessä yli kaks vuotta ennen kuin edes alettiin lasta yrittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Riina:

Niinhän sä luulet![/quote]

Ei, vaan mä tiedän mitä omassa tuttavapiirissäni on tapahtunut.
Miten eräskin "mun mies ei ikinä pettäis mua koska se on luvannut mulle ettei se petä"- nainen osti miehelleen uuden kihlasormuksen koska mies oli kadottanut vanhan sormuksensa töissä. Todellisuudessa toinen nainen oli heittänyt sormuksen hevon v*ttuun, ja kun muutama kaveri yritti kertoa tätä tälle "eimunmiespetä"- naiselle niin saivat kuulla että he ovat vaan kateellisia heidän hienosta suhteestaan :whistle: . Monia muitakin esimerkkejä on. Miehet ei tule baarista kotiin, ja vaimo uskoo kun mies sanoo että oli niin väsynyt kotiin tullessaan että meni autoon nukkumaan :headwall: .

ja mä uskoin ne ylityöt.. :/ mut meillä se elämäntilanne silloin sellainen etten ajatellut miehen edes ehtivän missään välissä sellaisia touhuamaan. rakennettiin kotia, toinen lapsi oli tulossa. mies oli käytännössä aamu seitsemästä ilta kahdeksaan poissa kun meni töistä tontille jne. hieroinnoissa kävi kun hartiat oli jumissa.. ainut vaan ettei ikuna ollut käynyt missään hieronnassa, mut hitostako mä tosta olisin osannut mitään epäillä. ja uskokaa vaan miten tyhmältä mä itseni tunsin..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ja mä uskoin ne ylityöt.. :/ mut meillä se elämäntilanne silloin sellainen etten ajatellut miehen edes ehtivän missään välissä sellaisia touhuamaan. rakennettiin kotia, toinen lapsi oli tulossa. mies oli käytännössä aamu seitsemästä ilta kahdeksaan poissa kun meni töistä tontille jne. hieroinnoissa kävi kun hartiat oli jumissa.. ainut vaan ettei ikuna ollut käynyt missään hieronnassa, mut hitostako mä tosta olisin osannut mitään epäillä. ja uskokaa vaan miten tyhmältä mä itseni tunsin..

:hug:
Mun ystävällä oli samantapainen tilanne. Kaikki sanoi, että hänen ei ainakaan tarvitse pelätä miehensä pettävän, kun mies oli niin paljon töissä ettei sillä (mukamas) riittäisi aikaa ja energiaa pettää.
Riittipäs. Petti jo silloin, kun ystäväni oli synnärillä. Vastasyntyneen lapsen kummitädin kanssa. Ja asia tuli ilmi vasta kun suhde oli kestänyt jo vuosia.
Sairas, sairas mies.

Uusimmat

Yhteistyössä