En taida muuttaa ollenkaan! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt koko muuttoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt koko muuttoon

Vieras
Sain asunnon vihdoinkin. Se on sellanen tuki-solu-asunto. Siellä käy ma-pe tukihenkilö. Pe sain asuntoon avaimet. Se tukihenkilö sano pe, että joku niiltä voi varmaan maanantaina kyyditä sen mun sängyn, kun omalla porukalla ei ollut mahdollista.

Joo, tänään mä kävin siskojen, veljen ja siskontytön kanssa asunnolla. Tai tarkotus oli käydä siellä. Oli jo tavaroita mukana, että käydään laittaa verhot yms. Joo, se akka oli antanu mulle VÄÄRÄN avaimen! Se on sellanen vanha avain, ku katottiin sitä avain reikää, niin siinä oli sellanen, johon kuuluu mustapäinen uusi avain. Siinäpä sitten kiva lähtee takas viemään autolle niitä v***n tavaroita.

Ja kun oli tarkoitus laittaa sinne kattoon lamppu, niin piti kuljetella se eka siskojen luo, sieltä sinne asunnolle, sieltä takas siskon luo ja kotiin. Siinäpä rytäkässä siitä sitten hävis sellanen metallinen juttu, johon tulee ruuvit ja se tulee lamppuun, kun se lamppu laitetaan kattoon.

Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää koko muutto. Alunperin oli tarkotus muuttaa pe, mutta ei kun ei käynyt niille, joilta sain sen asunnon ja ku ei saa ees eläimiä sinne fuck in hengitysliiton taloon, niin kyllästyttää!!

Jos haluat, että muut kohtelevat sinua hyvin, niin pitää itsekin tehdä sen eteen jotakin. Kaikki ei ole aina kivaa ja mene niin kuin suunnitellaan, mutta se täytyy kestää. Tiesit, että tämä on eläinten kannalta tilapäisratkaisu. Tarkoitus oli nyt, että pääsisit vaan pois vanhempiesi luota ja sitten myöhemmin muutat muualle.

[QUOTE="vieras";25652913]Jos haluat, että muut kohtelevat sinua hyvin, niin pitää itsekin tehdä sen eteen jotakin. Kaikki ei ole aina kivaa ja mene niin kuin suunnitellaan, mutta se täytyy kestää. Tiesit, että tämä on eläinten kannalta tilapäisratkaisu. Tarkoitus oli nyt, että pääsisit vaan pois vanhempiesi luota ja sitten myöhemmin muutat muualle.[/QUOTE]

Mä oon kyllä kohdellu niitä hyvin. Esim sitä tukihenkilöö. Äitiä en ees yritä kohdella hyvin. Vika tikki oli se, kun vertas mua serkun murhaajaan. Jos kattoo jostain sarjasta 1 jakson netistä, niin se on kuulemma fantasia-maailmassa elämistä. Mut se edesmenneen serkun vaimo tod eli jossain omissa maailmoissaan.

Ei vaan huvita aina kohdella esim sitä tukihenkilöö hyvin. Pe kävelin kaupunkiin, no, 10.40 olin melkein perillä, niin se soittaa, että tulenkin vasta 11.15, vaikka oli sovittu tasan 11. Siinäpä sitten ihan ummikkona piti yli puoltuntia olla keskustassa, jossa en osannu liikkua. Että kivapa. Vois nekin pitää sovituista asioista kiinni, tai ilmoittaa pikkasen aikasemmin.

[QUOTE="vieras";25652929]Ja niitä juttuja (sokeripala?) saa kaupasta.[/QUOTE]

Ei oo sokeripala. Se on sellanen metallinen litteä osa, joka laitetaan lamppuun ja laitetaan ruuveilla kiinni ja sit se lamppu laitetaan kattoon.

Se jäi siskon parkkipaikalle, mut toivottavasti sen voi kiinnittää ilman sitäkii. Sisko ei oikein voi käydä sitä kattoo, kun ei sen takia viittis pukee 1-ja 3-vuotiaita. Ja kerinny jo peittyä lumeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt koko muuttoon;25652988:
Mä oon kyllä kohdellu niitä hyvin. Esim sitä tukihenkilöö. Äitiä en ees yritä kohdella hyvin. Vika tikki oli se, kun vertas mua serkun murhaajaan. Jos kattoo jostain sarjasta 1 jakson netistä, niin se on kuulemma fantasia-maailmassa elämistä. Mut se edesmenneen serkun vaimo tod eli jossain omissa maailmoissaan.

Ei vaan huvita aina kohdella esim sitä tukihenkilöö hyvin. Pe kävelin kaupunkiin, no, 10.40 olin melkein perillä, niin se soittaa, että tulenkin vasta 11.15, vaikka oli sovittu tasan 11. Siinäpä sitten ihan ummikkona piti yli puoltuntia olla keskustassa, jossa en osannu liikkua. Että kivapa. Vois nekin pitää sovituista asioista kiinni, tai ilmoittaa pikkasen aikasemmin.
Mutta välillä tulee muutoksia ja ihmiset tekevät virheitä. Harvemmin niistä kuitenkaan ylitsepääsemätöntä haittaa on.

Äitisi kannattaa vaan yrittää unohtaa, eikä tehdä sen kummoisempia hänen hyväkseen tao pahakseenkaan. Ei tule varmasti muuttumaan mihinkään.

[QUOTE="vieras";25653080]Mutta välillä tulee muutoksia ja ihmiset tekevät virheitä. Harvemmin niistä kuitenkaan ylitsepääsemätöntä haittaa on.

Äitisi kannattaa vaan yrittää unohtaa, eikä tehdä sen kummoisempia hänen hyväkseen tao pahakseenkaan. Ei tule varmasti muuttumaan mihinkään.[/QUOTE]

Niin tuskin se muuttuukaan mihinkään. Mut nyt ku mun eläimet jää tänne, niin pitää jotenkii kestää. Sit ku saan eläimeni turvaan täältä, niin tarvittaessa välit poikki.
Aika jännä, kun se v*ttuilee enemmän sillon ku sisko 14v on lähettyvillä. Mut jos ollaan kahestaan, niin on ihan niinku ihminen, eikä hauku ainakaan niin paljoo.

Käy sääliksi siskoasikin. Toivottavasti se kestää vielä neljä vuotta. Oletko jo miettinyt mitä aiot tehdä eläinten kanssa? Yritätkö hankkia niille jotakin paikkaa?

[QUOTE="vieras";25653167]Käy sääliksi siskoasikin. Toivottavasti se kestää vielä neljä vuotta. Oletko jo miettinyt mitä aiot tehdä eläinten kanssa? Yritätkö hankkia niille jotakin paikkaa?[/QUOTE]

Eläimet jää äitin luo. Ne on olleet koko ikänsä olleet meillä, enkä joudu ees toivottavasti kauaa asumaan siinä tuki-solussa. Sitten seur. asunto on sellanen, johon muutan minä, kissa, kani ja koira. Minun pitää ite kuulemma tulla päivittäin tänne, kun eläimeni on muuten ilman ruokaa. Tarvittaessa sitten uudet väliaikaiset kodit.

No eiköhän se sisko kestä. On se äiti sitäkin uhannut laitoksella yms. Jos se ei kestä asua ton kanssa, niin muuttaa varmaan iskän luo.. Tai sitten jonnekii laitokseen, en tiiä.

Sit kun se tukihenkilö antoi sellasen lapun, jossa oli että, se saa kyyditä lastani ja siihen tarttee äitin allekirjotuksen. Joo äitipä sano, että ei allekirjota. Jep jep, mä sitten väärennän sen. Sen päämäärä on vaan tehrä mun elämästä yhtä h**vettiä, mut eiköhän se sitä jo aikalailla täällä asuessa ole.

En tiedä taustojasi, mutta nuo nyt kertomasi vastoinkäymiset ovat sentään melko pieniä. Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, kaikki ei oo kivaa eikä kaikkea osaa ennakoida.

En tiedä taustojasi, mutta nuo nyt kertomasi vastoinkäymiset ovat sentään melko pieniä. Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, kaikki ei oo kivaa eikä kaikkea osaa ennakoida.
No liittyy todennäköisesti taustoihin. On sattunut ja tapahtunut niin paljon, että nyt ei oikein kestäisi enää sattumisia ja tapahtumisia. Toivottavasti siitä pääsee joskus irti. Ymmärrän kyllä hyvin.

[QUOTE="vieras";25653448]No liittyy todennäköisesti taustoihin. On sattunut ja tapahtunut niin paljon, että nyt ei oikein kestäisi enää sattumisia ja tapahtumisia. Toivottavasti siitä pääsee joskus irti. Ymmärrän kyllä hyvin.[/QUOTE]

Joo liittyy taustoihin. 3laitoksessa, joissa 2pahoinpidelty, mut syyt käänty minun syyksi, että olisin kuulemma purrut ohjaajia. Hyi h**vetti! Polvi paskana yms.

Ja äiti haukkuu ihan päivittäin ja vertaa ties kehenkä. Mm. murhaajaan, juoppo,huumeiden käyttäjä-narsistiin...

Äsken soitin sille tukihenkilölle, niin ei vastannut. :( Ja eilen laitoin niille s-postia, mut ei oo nekään vastanneet. Tuleekohan koko muutosta yhtään mitään, jotenkii tuntuu, että ei. :( Tosin se yks kadonnut osa, jonka tarttee lamppuun, oli mun laukussa. :)