En haluais soluun vai minne sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja On vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

On vaikeeta

Vieras
Jotku varmaan muistaa, kun oon kirjottanu tänne monet kerrat mun ja äitin väleistä yms.

Sain helmikuussa oman asunnon, joka on solu, jonne ei saa ottaa eläimiä. :(
Äitin uhkailujen takia oon majaillu sen luona nyt 3vk, pari kertaa sinä aikana käynyt siellä soluasunnossa. Olis saattanu sinä aikana hävittää mun eläimet, siitä kun ei tiiä.
Ke oli sossupalaveri, jossa tukihenkilö sano, että oli miettinyt yhen toisen kanssa, että voisin muuttaa toiselle puolelle kaupunkia soluun, jossa asuu 2+minä, ja johon sais viedä eläimiä. Mutta kun kävin kattomassa sitä solua, niin tuli tosi ahistava tunne. Se on sellanen perus solu, kutsun sitä laatikoks, kun kaikki huoneet saman mallisia, neliöitä. Ja kun nykyisessä on olkkari ja tilava keittiö, niin tuolla oli vaan eteinen, keittiö ja vessa yhteisiä.

Ja mulla kun ei oo nykyisessäkään ollut tv:tä, niin pitäs se hommata ja toisekseen kani stressaa todella paljon, jos joutuu olemaan telkkarin ja tietsikan kanssa samassa tilassa. Ja kun miten mun kissa, joka ei hirveesti tykkää tietyistä ihmisistä eikä koirista, tulis toimeen solussa asuvan koiran kanssa, joka on sellanen, jolla on saalistusvietti. Enkä tod. aio pitää minkään toisen koiran takia kania 24/7 häkissä.

Sit se tukihenk. vähän vihjaili sitä, että saattais olla mahollista muuttaa myös kaksioon, joka olis nykyisen solun lähellä. Mut en muistanu kysyä, saisko sinne eläimiä. Sit se ja sossu vaan tuumi, että miten mä pärjäisin omassa asunnossa YKSIN. En tiiä mitä se äiti on mennyt juoruamaan, jotai, että käytän kaikki rahat karkkiin tai vastaavaan. Sit ne vaan, että saattais se tuen saaminen olla pienempää. Vaikka alussa sano, että kun muutan omaan asuntoon, niin se käy max 2krt viikossa. Solussa se käy 5krt viikossa. Miettivät, miten pärjäisin, osaanko laittaa ruokaa yms. Vaikka ite sanoivat, että kun on ollu siskon lapset yökylässä, niin oon osannu laittaa terveellistä ruokaa, mut sillon kun oon yksin, niin se on vähän jäänyt. Oon mä kyllä sillonkii ruokaa laittanu. En vaan tykkää itelleni laittaa ruokaa. Kun tulee iso annos, joka ei oo enää seur.päivänä hyvää.

Nyt se äiti sano, ettei oo enää asiaa sen luo. Että pitää saada joku ratkasu tähän. Laitoin sille viestiä, että haen vain omani pois..

mulla on ollu kyl eläin solussa jossa ei ois saanu olla kun se oli kämppiksille ok. mut siinä on tietty se riski että kun kämppikset vaihtuu niin joku käräyttää.
silti tuntuu että onko se tv sulle niin tärkeä ettetkö vois olla vähän aikaa ilman tv:tä ja asua siinä solussa missä saa olla eläimiä. pitäisit vaan sun eläimet omassa huoneessas ja kämppis pitäis koiransa omassa huoneessaan.

jos on opiskelijaasuntolan kaksio niin sinne varmastikin saa eläimiä tuoda.

Eläimet on mulle tärkeemmät kun tv, mut ensinnäkin koko kämppä tuntu ahistavalta, heti kun astu eteiseen. Ja ku sillä seudulla asuu eräs tyyppi, jonka en halua tietävän, missä asun.

Ihan normi kaksio se on. Toivottavasti ei oo vaan toisille kerinneet antaa sitä.

No älä muuta sinne! ja lähe menee vanhasta kämpästä. Ota elukkas ja osta teltta, kohta tulee kesä niin pärjäät varmasti. Ei oikeesti kenelläkään voi olla noin vaikeeta, kaikesta pitää vaa rutista ja valittaa, mikään ei kelpaa. En yhtää ihmettele, et äitis ei enää jaksa kuunnella sua

Siis onko sulla nyt kissa vai kani? Ja koirakin? En tajunnut. Mutta kyllähän ne ihmiset jotka siihen soluun muuttaa tykkää varmasti eläimistä kun ovat valinneet solun jossa saa olla eläimiä. Voitte hoitaa sitten toisten lemmikeitä vuorotellen

[QUOTE="vieras";26034488]Sä oot rasittava kun sulle ei mikään kelpaa. Joko menet sinne sossun antamaan soluun tai sitten koulun oheella töihin ja omilla rahoilla oma asunto.[/QUOTE]

Haista sinä mulkku persereikä!

Aivan varmasti pärjäät ihan hyvin yksiössä sitten kun saat sellaisen. Sun täytyy vaan sanoa sossussakin painokkaasti että sua ahdistaa tommoinen soluasuminen ja haluaisit oman kämpän oikeesti ja haluaisit, että sulla on elämässä jotain mistä tykkäät, kuten ne lemmikit.

Nyt mä kuitenkii asun siellä solussa, joka aluks tuntu tosi ahistavalta. Täällä on tosi hyvä asua, kun on eläimet. Kissa vähän sähisee naapurihuoneen sakemannipennulle, mut oppiipahan toi koira pitää näppinsä erossa. Ainoa harmi on vaan se, että tukihenkilö vaihtu. 8( Se nykyinen ei oo läheskään yhtä mukava. Tosin en mää oo kun kerran nähnyt sen nykyisen. Ja saa sille entisellekii soitella ym.
Pitäs vaan saada tolle tv:lle pöytä, eikä tää tietokonepöytäkään kovin hyvä oo, kun ei oo näppikselle paikkaa.