En saa seksiä, missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sinna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sinna"

Vieras
En käsitä tätä tilannetta, alkaa itsetunto olla kohta miinuksella.
Kaipaan läheisyyttä, mutta aina, kun kohtaan miehen, jonka kanssa tekisi mieli sitä harrastaa niin se ei miehelle käy. Aina on joku ihme syy; liian vähän aikaa erosta, ei halua tehdä syntiä, tai sit mies on varattu ja se ei käy mulle.
Ja kun en käy baareissa niin en hirveästi tapaa ehdokkaita.
Kai mä sitten oon kun petolinnun peräpuoli, niin hirveen ruma, etten kelpaa tavan miehelle... :(

[QUOTE="Sinna";26106565]En käsitä tätä tilannetta, alkaa itsetunto olla kohta miinuksella.
Kaipaan läheisyyttä, mutta aina, kun kohtaan miehen, jonka kanssa tekisi mieli sitä harrastaa niin se ei miehelle käy. Aina on joku ihme syy; liian vähän aikaa erosta, ei halua tehdä syntiä, tai sit mies on varattu ja se ei käy mulle.
Ja kun en käy baareissa niin en hirveästi tapaa ehdokkaita.
Kai mä sitten oon kun petolinnun peräpuoli, niin hirveen ruma, etten kelpaa tavan miehelle... :([/QUOTE]

Heh heh :)

Anteeksi, ei saisi naureskella vakavalle asialle, mutta oletteko arvon naiset tulleet miettineeksi, että jos tuollaisen torjunnan vuoksi itsetunto romahtaa, niin millaisissahan lukemissa se mahtaa olla tavan miehillä, joille tuollainen on siis ihan arkipäivää? :)

Jotta saisi seksiä, pitää olla varattu! Miehet eivät uskalla antaa pippeliä sinkuille, koska sinkku voisi yrittää muutakin kuin panna ja se haittaisi elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26106718:

Anteeksi, ei saisi naureskella vakavalle asialle, mutta oletteko arvon naiset tulleet miettineeksi, että jos tuollaisen torjunnan vuoksi itsetunto romahtaa, niin millaisissahan lukemissa se mahtaa olla tavan miehillä, joille tuollainen on siis ihan arkipäivää? :)

Tässä osuit asian ytimeen!! Mies saa olla puutteessa ihan normaalissa avioliitossakin. Sinkku perusäijä Karjala-lippiksellä saa piparia vain Venuksen ja anuksen konjunktiossa, jos silloinkaan. Eikä varmasti ole yleensä yrityksenpuutteesta kyse! :laugh:

Itse kyllä ajattelen, että yleensä miehen luonnolle sopii paremmin tuo "iskeminen".
Sitäpaitsi ilmassa on käsitystä, että miehille kelpaa aina seksi (no en itse ihan nuin ajattele) mutta kuitenkin jos saa peräjälkeen muutamat pakit niin kyllä se pistää miettimään, että mikä minussa on vikana...

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26106718:

Ihan arkipäiväähän se on myös tavallisille naisille.

Jos olet etsimässä pelkkää seksiä, niin voithan kokeilla hakea seksiseuraa netin kautta.
Moni sivusto on erikoistunut pelkästään kyseiseen osa-alueeseen, ja ihan varmaan jäseninä on miehiä enemmän siellä kuin naisia, joten varmasti saat ;)

Yhteistyössä