M
mymmeli
Vieras
niin siinäpä se tuli mies on hirveen ilkee jatkuvasti ilkeilyllä tarkotan että saattaa viimeseksi illalla sanoa haista vittu tai paskiainen... sama juttu että aamulla ensiksi.... kaikki riidat aina mun syytä tai siis osaa taitavasti kääntää ne mun syyksi.. toisten edessä nä'yttelee että kaikki hyvin jne... vaikka mussakin on vikaa niin enmä ansaitse että mulle joka päivä haistatetaan vai ansaitsenko olenko mä niin paha??? joskus kun kysyn mieheltä ihan nätisti jotakin niin saattaa tosi ilkeellä sävyll' vastata mitä...¨
kukaan ei ole mulle ikinä aikasemmin saaanut henkisesti niin pahaa oloa kun hän , mut on joskus aikasemmin raiskattu sille ihmiselle pystyisin ennemmin varmaanki anta anteeksi kun omalle miehelle tekosiaan... lapsia on 1 ja toinen tulossa... emmä jaksa yksin lasten kanssa kun se on välillä rankkaa yhdenkin kanssa... mä en pysty tekee sitä ratkaisua että käsken miehen lähtee pois meidän luota olen liian heikko luonne
jos alan edes puhuu erosta niinmies sanoo ihan sama erikä ole edes valmis juttelee... kaikki on sille ihan sama..
mä en mitä mä teen?? itkun kanssa tätäkin kirjoittelin mies lähti johonki
kukaan ei ole mulle ikinä aikasemmin saaanut henkisesti niin pahaa oloa kun hän , mut on joskus aikasemmin raiskattu sille ihmiselle pystyisin ennemmin varmaanki anta anteeksi kun omalle miehelle tekosiaan... lapsia on 1 ja toinen tulossa... emmä jaksa yksin lasten kanssa kun se on välillä rankkaa yhdenkin kanssa... mä en pysty tekee sitä ratkaisua että käsken miehen lähtee pois meidän luota olen liian heikko luonne
mä en mitä mä teen?? itkun kanssa tätäkin kirjoittelin mies lähti johonki