jatkanko miehen kanssa vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mymmeli

Vieras
niin siinäpä se tuli mies on hirveen ilkee jatkuvasti ilkeilyllä tarkotan että saattaa viimeseksi illalla sanoa haista vittu tai paskiainen... sama juttu että aamulla ensiksi.... kaikki riidat aina mun syytä tai siis osaa taitavasti kääntää ne mun syyksi.. toisten edessä nä'yttelee että kaikki hyvin jne... vaikka mussakin on vikaa niin enmä ansaitse että mulle joka päivä haistatetaan vai ansaitsenko olenko mä niin paha??? joskus kun kysyn mieheltä ihan nätisti jotakin niin saattaa tosi ilkeellä sävyll' vastata mitä...¨
kukaan ei ole mulle ikinä aikasemmin saaanut henkisesti niin pahaa oloa kun hän , mut on joskus aikasemmin raiskattu sille ihmiselle pystyisin ennemmin varmaanki anta anteeksi kun omalle miehelle tekosiaan... lapsia on 1 ja toinen tulossa... emmä jaksa yksin lasten kanssa kun se on välillä rankkaa yhdenkin kanssa... mä en pysty tekee sitä ratkaisua että käsken miehen lähtee pois meidän luota olen liian heikko luonne :( jos alan edes puhuu erosta niinmies sanoo ihan sama erikä ole edes valmis juttelee... kaikki on sille ihan sama..

mä en mitä mä teen?? itkun kanssa tätäkin kirjoittelin mies lähti johonki

Ymmärrän et tuleva pelottaa, mut nyt osan sun voimista vie miehesi henkinen väkivalta, Kun miehesi ei ole latistamassa mieltäsi jaksat henkisesti paremmin ja sitä kautta saat paljon lisää voimia jaksaa lastesi kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:
Miksi, oi MIKSI näitä asioita mietitään vasta sitten kun on maha pystyssä??!!???
:headwall: :headwall: :headwall:

Jospa tilanteet on räjähtäneet käsiin raskausaikana?!?!?En olisi minäkään paksuksi hommannut itteäni jos olisin tiennyt että mies alkaa juosta vieraissa kun minä olen viimeisilläni.Voi v*ttu!!!!!

Jaksat paljon paremmin kahden lapsen kanssa, kuin 2 lapsen ja 1ääliön kanssa. Helppoa ei varmasti tulisi olemaan, mutta jostain niitä voimia vaan kummasti löytyy.

Jospa tilanteet on räjähtäneet käsiin raskausaikana?!?!?En olisi minäkään paksuksi hommannut itteäni jos olisin tiennyt että mies alkaa juosta vieraissa kun minä olen viimeisilläni.Voi v*ttu!!!!!

[/quote]

Ei tuo vaikuta siltä että tilanne ois kehkeytynyt ihan viime aikoina.

Hei! Varmasti teidän pitää nyt selvittää välinne! Pienten lasten kanssa tuommoinen elämä on rankkaa eli lapset kärsii pitemmän päälle. Joku sitä miestäs nyt pännii? Vaikka sitten perheneuvolan puheille jos ei muut keinot auta? Ei sekään välttämättä mutta vois auttaa kun kolmas osa puoli selkeyttämässä tilannetta. Tiedän kokemuksesta että pienet lapset vievät kaiken ajan parisuhteelta jos ei pääse kahdestaan välillä jonnekkin. Tai vain pienen hetken kahdestaan kun saisi olla. Mutta ei ole kiva kuunnella haisttattelua jos joka päivä sitä on. Yrittäkää selvittää välinne ja mistä se kenkä puristaa. Nyt kun olet raskaana niin tunteet herkässä sinullakin. Ymmärtääkö mies sitä? Saattaa olla että mies ei välttämättä todellakaan tajua naisten ajatusmaailmaa, varsinkin raskaana olevien. Muistan ainakin itse että raskausajat olivat rankkoja välillä miehellekkin. Asioista pitäisi vain koittaa puhua ja puhua. Meille naisille se vain on helpompaa. Voimia teille !

mä siis on niin heikko luonne että olen aivan varma että en jaksa...

ja tosta miehestä vielä sen verran että sittenku menee päivä hyvin niin olen ihan toisissa fiiliksissä et je snyt meneee hyvin vaikka aina sama paska todellisuus tulee... jos suuttuisin jokaisesta haista vitusta jne riiideltäs koko ajan... suurimmat haukunnat annan mennä ohi korvien... mä en pysty sanomaan miehelle sitä ero juttua tai saatikka pitää.. se on tällästä kun on niin tottunut että toinen on tässä....

mä on niin kade kun nään onnellisen näkösiä perheitä missä vanhemmat puhuu toisilleen nätisti jne...

Hei, mulla oli edellisessä liitossa jatkuvaa henkistä väkivaltaa, jota kesti melkein koko yhdessä olomme ajan eli n. 10 vuotta, huoh..
eroprosessi oli todella raskas ja mulla kesti noin vuoden päästä siitä yli ja aloittaa uusi elämä lasten (kolme) kanssa, mutta sanon että se ero kannatti. tällä hetkellä meillä menee lasten kanssa hyvin ja olen todella onnellinen sekä tasapainoinen äiti!!
voimia sinulle ja ratkaisuun mihin sitten päädytkin.

Olin henkisesti alistettu ja mies oli myös alkoholisti. Lähtö oli vaikeaa. Sain jo kerran uuden asunnon, mutta mies oli juuri ollut katkolla ja luulin, että elämä muuttuisi hyväksi. Mitä vielä. Samana päivänä, kun ilmoitin, etten ota tarjottua asuntoa vastaan vaan jatkamme yhdessä, alkoi hän taas juomaan.
Lopulta sain eron aikaiseksi. Ja se on kannattanut. Hän oli murentanut itseluottamukseni ja uskon ihmisiin ja elämään, mutta pikkuhiljaa sitä kokoan. Elän onnellisena lapseni kanssa. päivä päivältä voimistuen lisää.
Lähde nyt, koska mitä kauemmin sitä vetkutat, sitä vaikeampaa se on. Ei kannata jäädä pilaamaan omaa (ja myös lastesi) elämää minkään ääliön kanssa. Kysyt tukea esim. lastensuojelusta tai vastaavasta. Yksinhuoltajana ja kun vielä olet raskaana, saat kodinhoitoapua, keskusteluapua, jne.

tuommoinen käytös on henkistä väkivaltaa eikä kenenkään tarvitse sellaista sietää :hug: . Toivottavasti saat voimia, jotta voit jättää miehesi ja alkaa elämään omaa elämääsi ilman moista k***ipäätä. Voimia :hug:

Tiedät varmaan itsekin jo, että parempi olisi olla ilman moista miestä. :hug: Ihan niiden lastenkin takia. Kokemuksella sanon että parempi yksin lasten kanssa, kuin tuollaisen miehen kanssa. Voimia sinulle, toivottavasti jaksat tehdä oikean ratkaisun! :hug:

Kahden lapsen kanssa yksineläminen on varmaan tosi rankkaa..mutta uskon, että siitä selviää.
Ero on vaikea päätös, mutta usein lopulta vapauttava.
Minulla ei ole kokemusta lasten kanssa yksinolosta, mutta siitä on, miten huono parisuhde
syö ihmistä. Kuinka henkisesti uuvuttavaa se onkaan.
Ja jos voi suhteessaan todella huonosti, ja suhde voi huonosti kasautuu se myös lasten niskaan..

Toivon sulle viisautta ja rohkeutta tehdä oikeita ratkaisuja :hug:

Miksi vähättelet itseäsi ja omia voimavarojasi?? Kuulostaa vaan tuo, että piiloudut ongelman taakse sanomalla, että olet heikko luonne niin sekö kuittaa asian niin, että sun ei tarvii tehdä niitä vaikeita päätöksiä.... Jos miehesi sanoo sulle, että se on ihan sama, että eroatteko vaiko ette niin miksi sä haluat jäädä suhteeseen jossa sä olet täysin yhdentekevä?? Etkö mielestäsi ansaitse enemmän ja parempaa??? Itse sä oman elämäsi pilaat jos sä tuohon jäät, koska loppujen lopuksi jokainen on kuitenkin vastuussa omasta elämästään..... Ja anteeks vaan, mutta kyllä mua säälittää lapsetkin jos he joutuvat seuraamaan tuommoista haistattelua sivusta... Tosi hienoa esimerkkiä... :headwall:

Yhteistyössä