Onko naisia (sinkkuja), jotka eivät saa koskaan seksiä, vaikka kuinka olisivat valmiita kenen kanssa vain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piina

Aktiivinen jäsen
13.08.2008
14 952
1
36
Kun on paljon miehiä, jotka ei kelpaa kenellekään naiselle, sellaisia mukavia kavereita mutta joiden kanssa ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä.

Aikaisemmin en ole tullut ajatelleeksi, että onko sellaisia naisiakin, vai löytyykö kaikille naisille halukkaita miehiä. Itse kun olen tällainen enemmin ruma kuin kaunis eli en ollenkaan niitä, joiden perässä miehet olisi koskaan juosseet ja siltikin vaikka jo aviossakin olen, niin seksinnälkäisiä miehiä on aina riittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jokainen kelpaa jollekin, jos vaan oma seula antaa myöden, se on totuus. Haisevat, housuun pissaavat pulsarisedät ja täditkin haluavat seksiä.

Mutta on siis ihan asiallisia miehiä, jotka eivät vain sytytä ainakaan ketään mun tuntemaa naista ja taannoin telkkarissa haastateltiin miestä, joka oli kirjankin kirjoittanut osin omien kokemusten perusteella ja hän kuului niihin miehiin, jotka jäivät vaille seksiä (jos ei maksullisia lasketa). Mutta onko tällaisia naisia olemassa, asiallisia siistejä naisia, joilta vain ei kukaan mies seksiä halua.

Mä luulisin että saamattomuus on aika pitkälti sosiaalisista taidoista (tai siis niiden puutteesta) kiinni, ei niinkään ulkonäöstä. Ja onhan paljon esim. hyvin ujoja naisia, jotka eivät päädy kontakteihin miesten kanssa koska vetäytyvät omiin oloihinsa, ja kuitenkin haaveilevat kumppanista ja seksistä.

Lisäyksenä vielä että se puutteessa elänyt kirjailijakin kuuluu mun mielestä samaan kastiin, eli ei niin pahan näköinen ettei naista saisi mutta sosiaalinen kömpelyys ja pinnan alta vilahteleva katkeruus tappaa aika tehokkaasti seksihalut. Asenteenmuutoksella moni voisi päästä pitkälle, mutta sepä onkin helpommin sanottu kuin tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Lisäyksenä vielä että se puutteessa elänyt kirjailijakin kuuluu mun mielestä samaan kastiin, eli ei niin pahan näköinen ettei naista saisi mutta sosiaalinen kömpelyys ja pinnan alta vilahteleva katkeruus tappaa aika tehokkaasti seksihalut. Asenteenmuutoksella moni voisi päästä pitkälle, mutta sepä onkin helpommin sanottu kuin tehty.

Tää on kyllä ihan totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Mä luulisin että saamattomuus on aika pitkälti sosiaalisista taidoista (tai siis niiden puutteesta) kiinni, ei niinkään ulkonäöstä. Ja onhan paljon esim. hyvin ujoja naisia, jotka eivät päädy kontakteihin miesten kanssa koska vetäytyvät omiin oloihinsa, ja kuitenkin haaveilevat kumppanista ja seksistä.

Mutta vastaavalla tavalla "speksattu" nainen saa kyllä seksiä vaikka minkä verran. Jos on ihan ok ulkonäkö, mutta ei juuri muuta (sosiaalisia taitoja tms.), niin kyllä kelpaa.

Kysehän on ennemminkin siitä kohtaako kysyntä ja tarjonta.
Mutta väittäisin että oikeita kanavia pitkin jokainen seinäruusu löytää kyllä seksiseuraa. Sama pätee myös miehiin, jos ei muuten niin rahalla saa.
Tätähän ei saisi sanoa ääneen saati kirjoittaa julki, mutta tiedän erittäin vastenmielisennäköisiä ihmisiä jotka kaikki ovat saaneet seksiä.

Uusimmat

Yhteistyössä