L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu on tätätkin:Alkuperäinen kirjoittaja "heko heko":Jos haluat jatkaa parisuhdettasi niin todella kannattaa hakea apua ja mieluiten yhdessä miehesi kanssa. Yhteinen tahto on kaiken AjaO. Halu puhaltaa yhteen hiileen.
Tärkeintä on se, että yhteispeli pelaa ja molemmat haluaisitte jatkaa liittoanne. Yksin ei pitkälle pötkitä, joten jos miehesi ei halua tehdä kanssasi yhteistyötä on työsarkasi parisuhteessa hyvin rankka ... jopa sanoisinko mahdoton.
Ihmissuhteessa on AINA kaksi päätä ja molempien otettava oma vastuu suhteesta ja sen sujuvuudesta.
Tähän kuitenkin pitää olla molempien TAHTO ja HALU. Jos toiselta se puuttuu niin suhde ei toimi ... ja silloin on parempi olla yksin ja etsiä uusia mahdollisuuksia jonkun muun ihmisen kanssa.
Sain miehen lähtemään terapiaan. Jälkeenpäin hän sanoi, että sen takia, että joku muukin sanoo mulle, että minussa on kaikki vika, ja mun on pakko muuttua, jotta suhde voisi toimia.
Terapiaihminen oli sitä mieltä kuunteltuamme meitä erikseen, että minun on ymmärrettävä arvostaa miestäni ja antaa hänelle seksiä, koska se on erittäin tärkeää. Muuten mies voi jopa lähteä etsimään sitä muualta. Miehet ovat sellaisia...Lisäksi minun on tehtävä enemmin kotitöitä, mies veti yllättäen tämän asian esille. Mies ja terapoitsija painottivat valtavasti tätä kotitöiden lisäämishommaa. Siitä keskusteltiin ja pidettiin suhteen avainkysymyksenä. Eli alettiinpuhua ihan epäolennaisista asioista. Mies on niin taitava, että tässäkin ammatti-ihmisen kanssa mentiin hänen ehdoillaan. Ja mies sanoi; siinä näet miten asiat ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja psyko paatti:Olen kuullut kerran televisiossa kerrottavan, että psykopaatit ovat taitavia manipuloimaan jopa terapeutteja. Kaikki terapeutit eivät ole ihmeitä tekeviä ihmisiä, pelkkä kirjaviisaus ei vielä riitä tekemään terävää analyysiä ihmisistä. Henkilökohtaisesti tiedän tapauksen, jossa terapeutti meni naimisiin psykopaatin kanssa. Avioliittoa kesti muutaman kuukauden, sitten terapeuttivaimo sai lähdetyksi. Otti kuulemma tosi lujille, vaikka teoriassa tiesi, mistä oli kysymys. Olen itse sitä mieltä, että vasta kokemus on tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja psyko paatti:Olen kuullut kerran televisiossa kerrottavan, että psykopaatit ovat taitavia manipuloimaan jopa terapeutteja. Kaikki terapeutit eivät ole ihmeitä tekeviä ihmisiä, pelkkä kirjaviisaus ei vielä riitä tekemään terävää analyysiä ihmisistä. Henkilökohtaisesti tiedän tapauksen, jossa terapeutti meni naimisiin psykopaatin kanssa. Avioliittoa kesti muutaman kuukauden, sitten terapeuttivaimo sai lähdetyksi. Otti kuulemma tosi lujille, vaikka teoriassa tiesi, mistä oli kysymys. Olen itse sitä mieltä, että vasta kokemus on tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja "rusina-aivo":Olen itse selviytynyt pahasta henksesti vammauttavasta ja väkivaltaisesta ihmissuhteesta ja siksi myös osaan nähdä elämän valoisat puolet.
Aika aikansa kutakin eli vaikeuksista voittoon. Jos et sitä kestä niin sitten et ja jäät "tuleen/ojaan makaamaan".