en saa olla pahalla päällä tai väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä neuvoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lehtiä lueskeltua saa kuvan,ihmisten pahoinvointi lisääntyy.Kuka ja ketkä sen saavat aikaan.Vääjäämättä tulee mieleen hallitus,suuret päälliköt.Olisikohan heissä pieni annos psykopaattia?Hekö saavat aikaan ongelmia omilla toimillaan?

""Terapiaihminen oli sitä mieltä kuunteltuamme meitä erikseen, että minun on ymmärrettävä arvostaa miestäni ja antaa hänelle seksiä, koska se on erittäin tärkeää. Muuten mies voi jopa lähteä etsimään sitä muualta. Miehet ovat sellaisia...Lisäksi minun on tehtävä enemmin kotitöitä, mies veti yllättäen tämän asian esille. Mies ja terapoitsija painottivat valtavasti tätä kotitöiden lisäämishommaa.""

En oikein edes tiedä mitä kirjoittaisi. Onko tämä provo vai mikä? Millä puoskarilla olette käyneet. Kuka ihme neuvoo "antamaan" seksiä halusi tai ei, ja tekemään lisää kotitöitä? Ja sillä suhde paranee onnen auvoiseksi!

Pelkällä maaliasjärjelläkin voisin sanoa, että tilanteessa olisi ennemminkin paikallaan selvittää, miksi molemmat osapuolet tuntevat itsensä epävarmoiksi ja suhteen epätyydyttäväksi, ja lähteä rakentamaan luottamusta ja toistensa huomioista ja hellyyttä, siten että molemmat todella sitä haluavat.

Hyvä ap, jos tämä on totta, mieti tunnetko olosi hyväksi, turvalliseksi ja rakastetuksi, jos et niin miksi et. Ja kysy tämä mieheltäsi myös. Keskeustelkaa miten haluisitte jatkaa.

Itse kyllä en jatkaisi tuollaista suhdetta, missä minua revitään rikki, on pelkkiä vaatimuksia jopa naaman ilmeiden asennosta, jos ei asento ei miellytä, otetaan väkivalta käyttöön. Olen sillä tavalla erikoinen, että haluan suhteelta turvallisuutta, toisen huomioimista, luottamusta ja rakkauttakin. Itse lähtisin tuollaisesta suhteesta, missä täytyisi varoa todellakin jopa kasvojen ilmeitä ja edellytettäisiin hyvää tuulta, oli tuuleni mikä tahansa, teekenneltyä potaskaa, pakkoseksiä vittuilusta huolimatta ja lisää kotitöitä. Ei onnaisi, valitettavasti itse tulisin siihen johtopäätökseen, että haluaisin olla ja elää aikuisena hieman vapaammin, kuin teeskennellä suhde-elämää.

kirjoitin tuon terapeutti asian jälkeen edellisellä sivulla, että tämän on oltava provo.

Ei tuollaista terapeuttia ole olemassa, joka antaa ohjeet totella partneria joka asiassa. Tai jos on niin terapeutin lupa pois!!!

Eikä kukaan normaalin itsetunnon omaava ihminen "tee niin kuin toinen sanoo" eli kun toinen sanoo, että "hyppää kaivoon" ... niin toinen hyppää kaivoon.

Hohhoijaa.

On ihmisen perustarve, johon KOKO elämä lopultakin perustuu ... myös parisuhteessa se on suhteen peruspilari ja pohja luottamuksen ym. lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja elä elämäsi hymyillen vain:
Kun mies raivoaa, se on niin pelottavaa kaikkine hyökkäävine käytöksineen (hajottaa paikkoja tai yrittää käydä kimppuun) en voi olla sitä näyttämättä. Siinä kohtaa on pakko näyttää miltä tuntuu vaikka muuten yritän sen estää.

Epäilen vahvasti että tämä viesti on provo, koska jokainen tajuaa mitä tuosta seuraa.

Mutta jos ei ole provo, niin sanonpa vaan että ei mene kauaa kun miehesi vetää sinua turpaan. Ja sen jälkeen entistä pahemmin turpaan.

En käsitä että voit edes harkita jäämistä moiseen parisuhteeseen, pitäisi olla laukut pakattuna jo. Miehesi on sadistinen kusipää, ja sinä nöyrryt. Ei voi muuta sanoa kuin että hyvää päivää, ja toivottavasti selviät hengissä.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin jo:
kirjoitin tuon terapeutti asian jälkeen edellisellä sivulla, että tämän on oltava provo.

Ei tuollaista terapeuttia ole olemassa, joka antaa ohjeet totella partneria joka asiassa. Tai jos on niin terapeutin lupa pois!!!

Eikä kukaan normaalin itsetunnon omaava ihminen "tee niin kuin toinen sanoo" eli kun toinen sanoo, että "hyppää kaivoon" ... niin toinen hyppää kaivoon.

Hohhoijaa.

Kun kuulee ja katselee ympärilleen tai lukee vaikka lööppejä, ei voi muuta ajatella kuin, että voiko olla totta. Totta kuitenkin.

Ei ole kovin kauaa siitä, kun eräs perheterapeutti (pappismies) julkisuudessa nostatti miehen oikeuksia parisuhteessa. Ei liene mitenkään harvinaista, että perheterapiassakin halutaan nainen hellan ääreen, jotta mies voisi peremmin. Ajatellaan, että perinteiset roolit pelastavat.

Psykopaatin kanssa sekin on kyllä vaarallista, sillä tuskin hän on mihinkään tyytyväinen, vähiten itseensä ja omaan pahaanoloonsa. Ei siinä lopulta auta naisen hymy. Melkoinen sätkynykke pitäisi vaimon olla, jotta kaikki miehen mielenliikkeet osaisi ennakoida. Ulospäin psykomies voi näyttää pärjäävältä ja sosiaalisesti notkealta, osaa kyllä hymyillä ja mielistellä, mutta kodin rauhassa omana itsenänä on todellinen piru.

Sama pätee kyllä naiseenkin, jolla on persoonallisuushäiriö.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Lehtiä lueskeltua saa kuvan,ihmisten pahoinvointi lisääntyy.Kuka ja ketkä sen saavat aikaan.Vääjäämättä tulee mieleen hallitus,suuret päälliköt.Olisikohan heissä pieni annos psykopaattia?Hekö saavat aikaan ongelmia omilla toimillaan?

Mutta tuntuma on sellainen, ettei politiikassa puhuta enää muusta kuin, kuka kenekin kanssa on. jatkuva parinvaihto ja parisuhdevellonta käynnissä. Siinä tärkeimmät uutisotsikot.

Jos ei viihdy kumppaninsa kanssa ja on ahdistava,tuskainen olo,kannattaa pakata laukku ja lähteä.Molemmat voivat pahoin tällasessa suhteessa.Jos on lapsia,hekin alkavat voida pahoin.Kipeetähän se tekee,siltikin kannattaa tehdä ratkaisu omaksi parhaaksi.Sanovat,aika parantaa,pitäneekö paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Jos ei viihdy kumppaninsa kanssa ja on ahdistava,tuskainen olo,kannattaa pakata laukku ja lähteä.Molemmat voivat pahoin tällasessa suhteessa.Jos on lapsia,hekin alkavat voida pahoin.Kipeetähän se tekee,siltikin kannattaa tehdä ratkaisu omaksi parhaaksi.Sanovat,aika parantaa,pitäneekö paikkaansa.

Entäs sitten, jos jonkun tuo neuvo on mahdoton toteuttaa, jos on esim. sairautta, maalaistalo, ym, ym, ym.?

Tuo onkin hankalampi tilanne.Oma kokemukseni on,vaimo lähti.Omaisuus puoliksi.Lapset jäivät molemmille.Meistä molemmista tuli yksinhuoltajia.Minulle 2,entiselle rakkaalle 1.Voitinko?

Yhteistyössä