en saa olla pahalla päällä tai väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä neuvoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu on tätätkin:
Alkuperäinen kirjoittaja "heko heko":
Jos haluat jatkaa parisuhdettasi niin todella kannattaa hakea apua ja mieluiten yhdessä miehesi kanssa. Yhteinen tahto on kaiken AjaO. Halu puhaltaa yhteen hiileen.

Tärkeintä on se, että yhteispeli pelaa ja molemmat haluaisitte jatkaa liittoanne. Yksin ei pitkälle pötkitä, joten jos miehesi ei halua tehdä kanssasi yhteistyötä on työsarkasi parisuhteessa hyvin rankka ... jopa sanoisinko mahdoton.

Ihmissuhteessa on AINA kaksi päätä ja molempien otettava oma vastuu suhteesta ja sen sujuvuudesta.

Tähän kuitenkin pitää olla molempien TAHTO ja HALU. Jos toiselta se puuttuu niin suhde ei toimi ... ja silloin on parempi olla yksin ja etsiä uusia mahdollisuuksia jonkun muun ihmisen kanssa.

Sain miehen lähtemään terapiaan. Jälkeenpäin hän sanoi, että sen takia, että joku muukin sanoo mulle, että minussa on kaikki vika, ja mun on pakko muuttua, jotta suhde voisi toimia.

Terapiaihminen oli sitä mieltä kuunteltuamme meitä erikseen, että minun on ymmärrettävä arvostaa miestäni ja antaa hänelle seksiä, koska se on erittäin tärkeää. Muuten mies voi jopa lähteä etsimään sitä muualta. Miehet ovat sellaisia...Lisäksi minun on tehtävä enemmin kotitöitä, mies veti yllättäen tämän asian esille. Mies ja terapoitsija painottivat valtavasti tätä kotitöiden lisäämishommaa. Siitä keskusteltiin ja pidettiin suhteen avainkysymyksenä. Eli alettiinpuhua ihan epäolennaisista asioista. Mies on niin taitava, että tässäkin ammatti-ihmisen kanssa mentiin hänen ehdoillaan. Ja mies sanoi; siinä näet miten asiat ovat.

Uskon puheitasi siinä, että tuttavasi ihailevat miestäsi. Ammatti-ihmisen luulis jonkun verran tuntevan tällaista, etteivät he menisi mukaan myös. Mutta tässä näkee, miten taitavia ja ovelia ko. ihmiset ovat.
Nyt toivon sulle, että pääset irrottautumaan tästä miestä. Tee se salaa, ja hissuksiin. Hanki vaikka lähestymiskielto jos siltä alkaa vaikuttaa.

Olen kuullut kerran televisiossa kerrottavan, että psykopaatit ovat taitavia manipuloimaan jopa terapeutteja. Kaikki terapeutit eivät ole ihmeitä tekeviä ihmisiä, pelkkä kirjaviisaus ei vielä riitä tekemään terävää analyysiä ihmisistä. Henkilökohtaisesti tiedän tapauksen, jossa terapeutti meni naimisiin psykopaatin kanssa. Avioliittoa kesti muutaman kuukauden, sitten terapeuttivaimo sai lähdetyksi. Otti kuulemma tosi lujille, vaikka teoriassa tiesi, mistä oli kysymys. Olen itse sitä mieltä, että vasta kokemus on tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja psyko paatti:
Olen kuullut kerran televisiossa kerrottavan, että psykopaatit ovat taitavia manipuloimaan jopa terapeutteja. Kaikki terapeutit eivät ole ihmeitä tekeviä ihmisiä, pelkkä kirjaviisaus ei vielä riitä tekemään terävää analyysiä ihmisistä. Henkilökohtaisesti tiedän tapauksen, jossa terapeutti meni naimisiin psykopaatin kanssa. Avioliittoa kesti muutaman kuukauden, sitten terapeuttivaimo sai lähdetyksi. Otti kuulemma tosi lujille, vaikka teoriassa tiesi, mistä oli kysymys. Olen itse sitä mieltä, että vasta kokemus on tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja psyko paatti:

Kukaan ei voi tajuta, ennenkuin kohdella sattuu. Näin on myös käynyt alkuperäisen kirjoittajan, hänelläkin tajuaminen tuli myöhään.

Hiivi salaa hiljaa syksyllä yön pimeyteen sukkasilleen tai huopatossuilla. Pikku reppu vaan selässä: katso olkasi yli ... onko psykopaatti perässä? Hui!

Toimikin nopeasti eli heti! Vaikka juhannus koittaa ja aurinko yöllä pimeyden voittaa ... niin pistä musta pussi päähän, kun hiivit, jotta et tule keskiyön auringon valossa nähdyksi.

Hiivi salaa hiljaa syksyllä yön pimeyteen sukkasilleen tai huopatossuilla. Pikku reppu vaan selässä: katso olkasi yli ... onko psykopaatti perässä? Hui!

Toimikin nopeasti eli heti! Vaikka juhannus koittaa ja aurinko yöllä pimeyden voittaa ... niin pistä musta pussi päähän, kun hiivit, jotta et tule keskiyön auringon valossa nähdyksi.

Siinä pussi päässä pimeydessä hiipiessäsi lue taika ... onhan juhannusaika: "psykopaatti mielestäni hävitä ... ja prinssi uusi tilalle "levitä" ... vaikka sammakon muodossa lammen pinnalle tuo ... ja lumoussuudelma minulle taian toteutumiseksi suo ..."

Ei risinaivojen neuvoja kanntata noteerata. Hölmölästä ovat poimineet ajatuksensa :))

Mutta itse voisit toimia samoin kuin miehesi. Sano, ettet ole kiinnostunut hänestä enää hänen ilkeytensä vuoksi. Voithan sanoa, ettet osaa kuvitella, että kukaan toinen mies pystyisi moiseen ilkeilyyn ja naisen pelotteluun. Sano, että ilo on hävinnyt hänen vuoksen, etkä jatkossakaan voi nauttia seksistä ja yhteisestä kodista ja kodin töistä hänen vuokseen. Sehän lienee tapauksessasi totinen tosi.

Mitä turhaan rupeat enää kohtaamaan miehen ilkeylyä. Jos hän on sinua vahvempi ja pelkäät suuttumustaan, niin kerro edellinen, kun seuraavan kerran tuttuja tapaatte. Sitten tilaa se taksi ja lähde lomalle matkalaukut valmiiksi pakattuina. Jos mies ehtii ihmetellä laukkuja ennakkoon, niin kerro, että joku läheisistä sukulaisista on sairastunut ja tarvitsee sinua. (Joskus elokuvista voi ottaa mallia, koska nekin voivat olla tarinoita elävästä elämästä.)

Siinä pussi päässä pimeydessä hiipiessäsi lue taika ... onhan juhannusaika: "psykopaatti mielestäni hävitä ... ja prinssi uusi tilalle "levitä" ... vaikka sammakon muodossa lammen pinnalle tuo ... ja lumoussuudelma minulle taian toteutumiseksi suo ..."

Kun haparoiden käsillä pimeydessä lammen rannalle saavut, niin tarkista ensin hapuillen laavut: ettei psykopaatti tullut yönvalossa perässäs ole ... ja vasta sitten katso, onko sammakko tuotu ja juhannustaian prinssi näin luotu. Sit ei muuta, kun mustan pussin reunaa taas raotat ja hapuillen sammakon suuta aukaisten vaotat ja MOISKIS ... huomaat kuin raukeaa paha taika: psykopaatti haihtuu ... ja sammakko prinssiksi vaihtuu ja koittaa ... uusi ilon, onnen aika.

Aivan uskomatonta että terapeuttikin on niin sokea miehellesi !
Itse aikoinaan erosin vaivihkaa vastaavasta tapauksesta.
Sitä ennen piti romahtaa lääkäri käynnillä, joka kirjoittikin todistuksen kiireellistä asunnon tarvetta varten.
Viikossa pääsin henkeäni henkisesti tuhoavasta suhteesta, uuteen asuntoon.
Katkaisin kaikki välini myös exäni palvonta ringille.
Näin on sinunkin tehtävä jos aiot ilman masennuksia / kaveri seuran manipulointi yrityksiä selvitä.
Mikään lapsi ,iso omaisuus , tai muu ei saa pitää kiinni sairaassa suhteessa.
Nyt 7v. jälkeen on kaikki paremmin kuin koskaan .
Samaa toivon sinullekin alkuperäinen.
Ystävät tulevat perässäsi, ne todelliset ystävät , nämä hyödyke ystävät jää samalla matkalla..

Hiivi syksyllä salaa hiljaa yön pimeyteen huopatossuilla tai sukkasillaan. Pikku reppu vaan selässä: katso olkasi yli ... onko psykopaatti perässä? Hui!

Toimikin nopeasti eli heti! Vaikka juhannus koittaa ja aurinko yöllä pimeyden voittaa ... niin pistä musta pussi päähän, kun hiivit, jotta et tule keskiyön auringon valossa nähdyksi ... ja kuin siis luotiliivit ... pussin päähäsi siis pikaisesti ennen pakomatkaasi riivit.

Kun haparoiden käsillä pimeydessä lammen rannalle saavut, niin tarkista ensin hapuillen laavut: ettei psykopaatti tullut yönvalossa perässäs ois ... ja vasta sitten katsoa vois, onko sammakko tuotu ja juhannustaian prinssi näin luotu.

Sit ei muuta, kun mustan pussin reunaa taas raotat ja hapuillen sammakon suuta aukaisten vaotat ja MOISKIS ... huomaat kuin raukeaa paha taika: psykopaatti haihtuu ... ja sammakko prinssiksi vaihtuu ja koittaa ... uusi ilon, onnen aika.

[/quote]

Hiivi syksyllä salaa hiljaa yön pimeyteen huopatossuilla tai sukkasillaan. Pikku reppu vaan selässä: katso olkasi yli ... onko psykopaatti perässä? Hui!

Toimikin nopeasti eli heti! Vaikka juhannus koittaa ja aurinko yöllä pimeyden voittaa ... niin pistä musta pussi päähän, kun hiivit, jotta et tule keskiyön auringon valossa nähdyksi ... ja kuin siis luotiliivit ... pussin päähäsi siis pikaisesti ennen pakomatkaasi riivit.

Siinä pussi päässä pimeydessä hiipiessäsi lue taika ... onhan juhannusaika: "psykopaatti mielestäni hävitä ... ja prinssi uusi tilalle välitä ... vaikka sammakon muodossa lammen pinnalle tuo ... ja lumoussuudelma minulle taian toteutumiseksi suo ..."

Kun haparoiden käsillä pimeydessä lammen rannalle saavut, niin tarkista ensin hapuillen laavut: ettei psykopaatti tullut yönvalossa perässäs ois ... ja vasta sitten katsoa vois, onko sammakko tuotu ja juhannustaian prinssi näin luotu.

Sit ei muuta, kun mustan pussin reunaa taas raotat ja hapuillen sammakon suuta aukaisten vaotat ja MOISKIS ... huomaat kuin raukeaa paha taika: psykopaatti haihtuu ... ja sammakko prinssiksi vaihtuu ja koittaa ... uusi ilon, onnen aika.

Kaikki psykopaattia pakenevat voivat tänä juhannuksena käyttää hyväkseen.

Minulla on jo oma prinssi ja juhannuksena jopa syntymäpäivä, joten ei muuta kun taikomaan muutkin.

Hyvää Juhannusta kaikille :)

Tää mun viesti oli alkuperäiselle kirjoittajalle:
"Aivan uskomatonta että terapeuttikin on niin sokea miehellesi !
Itse aikoinaan erosin vaivihkaa vastaavasta tapauksesta.
Sitä ennen piti romahtaa lääkäri käynnillä, joka kirjoittikin todistuksen kiireellistä asunnon tarvetta varten.
Viikossa pääsin henkeäni henkisesti tuhoavasta suhteesta, uuteen asuntoon.
Katkaisin kaikki välini myös exäni palvonta ringille.
Näin on sinunkin tehtävä jos aiot ilman masennuksia / kaveri seuran manipulointi yrityksiä selvitä.
Mikään lapsi ,iso omaisuus , tai muu ei saa pitää kiinni sairaassa suhteessa.
Nyt 7v. jälkeen on kaikki paremmin kuin koskaan .
Samaa toivon sinullekin alkuperäinen.
Ystävät tulevat perässäsi, ne todelliset ystävät , nämä hyödyke ystävät jää samalla matkalla.."

Hei tarkoitin että mikään syy ei voi olla niin iso että jää sairaaseen suhteeseen. Tuon rusina aivon esille tuloa monin viestein ihmettelen.

Etkö saa tarpeeksi huomiota muuten kun deletoimalla jonkun ihmisen ongelman leikiksi ??

Monesti kun elämä maksaa takaisin nämä piilo piruilut täällä netissä ja elävässä elämässä..

Olen itse selviytynyt pahasta henksesti vammauttavasta ja väkivaltaisesta ihmissuhteesta ja siksi myös osaan nähdä elämän valoisat puolet.

Aika aikansa kutakin eli vaikeuksista voittoon. Jos et sitä kestä niin sitten et ja jäät "tuleen/ojaan makaamaan".

En ole ja tuskin moni muukaan tässä viesti ketjussa on kiinnostunut sun runoilu taidoista.
Tee oma ketju ja pysy siellä.
Ap. ehkä hyvinkin vakavaa stressiä manipuloinnin keskellä , et näytä ymmärtävän.
Et osaa sitten lukeakaan , kun et lue että minulla ainakin menee nyt tosi hyvin.. ilman että mun aivoja on rusinaksi listitty.
Häivyin ennen väkivallan tekoja.
sisälukutaito on hyvä taito uskon että sitä on alkuperäisellä ja monella muullakin.

Hyvä kun menee. Ainakin pessimistiseksi ja kärttyiseksi olet kuitenkin muuttunut.

Siitä olen iloinen, etten ole katkera kurttuinen nyrpeänaama kuitenkaan.

Onnea ja iloa vaan sinullekin jatkossa.

"Rusina-aivolla" tuntuu olevan vielä ryppyjä rakkaudessa. Lyömällä jonkun toisen ihmisen kärsimyksen leikiksi ja pilailemalla asian kustannuksella osoitat kyvyttömyyttä tuntea empatiaa toista kohtaan. Kun pystyt laskemaan leikkiä omasta tragediastasi, voit sanoa selvinneesi.

kirjoittaa omista asiostaan niin pitää kyetä ottamaan huomioon se, että me jokainen käsittelemme omia asioitamme eri tavalla, kuin myös näkemyksemme toisten asioista kirpoavat usein omasta elämästämme. Tänne kirjoitetut tapaukset voivat laukaista tunteita myös niissä ihmisissä, jotka ovat asiansa jo käsitelleet. Siksi ei kenenkään pidä ottaa liian henkilökohtaisesti tänne kirjoitettuja asioita vaan lukea toisten näkemyksiä ja kokemuksia nimenomaan toisten näkemyksinä ja kokemuksina.

Sieltä voi sitten poimia eväitä omaan tilanteeseen tai nähdä, että muut ovat selvinneet ja miksi siis itse ei selviäsi.

Kun kirjoittaa tänne niin ottaa sen riskin, että se kirjoitus kirvoittaa eri ihmisissä eri tunteita, näkemyksiä ym. Nämä näkemykset ovat usein hyvin erilaisia, koska ihmiset ovat erilaisia.

Jokaisen on kuitenkin selvittävä itse omassa elämässään ja selvitettävä ongelmansa itse. Kukaan muu ei voi elää toisen elämää eikä ratkaista toisen ongelmia.

Realismia se vaan on. Elämä on usein kovaa ja se on itse kunkin kestettävä - omassa selkänahassaan. Tätä kaikkea ei pidä ottaa liian henkilökohtaisesti palstalla, jonne kaikenlaiset ihmiset kirjoittavat. Henkilökohtainen terapiahoito on erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja "rusina-aivo":
Olen itse selviytynyt pahasta henksesti vammauttavasta ja väkivaltaisesta ihmissuhteesta ja siksi myös osaan nähdä elämän valoisat puolet.

Aika aikansa kutakin eli vaikeuksista voittoon. Jos et sitä kestä niin sitten et ja jäät "tuleen/ojaan makaamaan".

Hän kertoo olleensa psykopaatin uhri. Tälläisia totaalisesti vammautuneita ihmisiä saavat siis psykopaatit jälkeensä. Se, että pääsee irti tästä suhteesta ei siis pelasta lopulliselta vauriolta, vauriot ovat jo tapahtuneet...ja voi vaikka voimistua, niin rankkoja nuo kokemukset on.

Toivottavasti yhteiskunta ja etenkin psyykkisen puolen henkilökunta voisi tunnistaa nämä psykopaatit, että voitaisiin estää ihmisen (uhrin) mielen tuhoutuminen.

ihmisestä, jota et ole koskaan tavannut? Yhden runon perusteella tehdään ihmisestä diagnoosi?

En myöskään mistään nähnyt, että hän olisi ollut tekemisissä juuri psykopaatti-diagnosoidun ihmisen kanssa, vaikka hän juhannustaiassaan kirjoitti psykopaatista.

Jokainen meistä on saanut seurata Salatut elämät - sarjan psykopaattia ja taikahan esimerkki voi tulla vaikka tästä sarjasta. Sitä on ns. taide eli ihmisen oma luovuus = faktaa ja fiktiota.

Se joka ottaa ja tekee ihmisestä diagnoosin yhden "taian" perusteella on todellakin vähän elämästä ja ihmisyydestä tajuava henkilö.

Näitä mm. palsta Ellit on täynnä: yksi ihminen kertoo yksipuolisen tarinan kymmenellä rivillä parisuhteestaan ja joka toinen Elli huutaa: psykopaatti, sika, narsisti ... jätä se sika. Ehkä tämä taika kuvaa tätä "regtiota" mutta omalla tavallaan?

Ihminen ei edes pitkien terapioiden/hoitojen jälkeen välttämättä tiedä omaa diagnoosiaan jos sellainen yleensäkään löytyy. Ta idiagnoosi voi kymmenien vuosien jälkeen muuttuakin useasti ... jopa ammatti-ihmisten tekemänä - ei ellien.

Täällä taas joku "huutaa" muutaman viestin jälkeen: "vammautunut ja hullu psykopaatin uhri tänne kirjoittelee". Siinä näki taas tämän palstan tason myös.

lainaus:

"Hän kertoo olleensa psykopaatin uhri. Tälläisia totaalisesti vammautuneita ihmisiä saavat siis psykopaatit jälkeensä. Se, että pääsee irti tästä suhteesta ei siis pelasta lopulliselta vauriolta, vauriot ovat jo tapahtuneet...ja voi vaikka voimistua, niin rankkoja nuo kokemukset on.

Toivottavasti yhteiskunta ja etenkin psyykkisen puolen henkilökunta voisi tunnistaa nämä psykopaatit, että voitaisiin estää ihmisen (uhrin) mielen tuhoutuminen".

Lainaa

Että mm. psykopaattisen ihmisen uhrin mieli pirstoutuu ja kuten salatusta elämistä olemme nähneet niin "Laura on nyt hoidossa".

Olen siis kirjoittajan kanssa samaa mieltä asiasta mutta en ole samaa mieltä esim. hänen pikadiagnoosistaan ihmisestä, jota hän ei tunne.

En tee mitään diagnoosia tuntemattomista ihmisistä keskustelupalstoilla.

Yhteistyössä