En saa koiraani kakkaamaan!

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
"apua"
Mitä mä teen tuon rakin kanssa? Me käydään lenkillä ja kävellään, kävellään, kävellään niin, että itse olen aivan sairaan puhki. Mutta tuo koira vaan panttaa, panttaa ja panttaa. Se oikein työntää takajaloilla niin, että se kakka ei vaan tulis sieltä suolesta ulos. Näen selvästi, että sillä on kovakin hätä, mutta silti se ei päästä sitä tulemaan.

Sitten se kitisee ja pipertää sisällä. En mä voi määrättömiä lenkityksiä tehdä.

Nii, siis kakkaa se silloin, kun se on vapaana. Mutta mulla ei ole mahdollisuutta joka päivä laskea sitä irtikään. Sitten se joutuu pitkäänkin pidättelemään.

Miten saan sen opetettua, että hihnassakin voi kakata?

Tuolla on muitakin ongelmia ja tänään tuntuu taas niin pahalta, että tekis mieli viedä se viimeiselle matkalle :(
 
jalmir harmaana
Kannattaisiko käyttää eläinlääkärissä tuon kakkaamattomuuden takia?Voi se kakkaamattomuus johtua vaikka suolitukoksesta tai siitä että maha on liian kovalla.

En nyt ensimmäiseksi lopetuspiikkiä ajattelis koiralle.
 
a.p.
[QUOTE="Sirkkeli";29215639]No annapa vaikka parafiiniöljyä, niin kakattaa. Ei mene ripulille, mutta irtoo paska vaikkei haluais.[/QUOTE]

Oon antanu ja se meni pahemmin paniikkiin ja seuraavaa kakkaamiskertaa sai taas varrota...
 
määäää
Minulla on pentukoira joka ei tee ulos,,,tunteja putkeen puistossa sitten hihnassa ja sit omaan pihaan ja EI,,, sisään tekee heti. Vaikee se on motivoida ja palkita kun ei tee ulos. Sisällä ollaan huomioimatta tekekeet :|. En ymmärrä yhtään tätä, ei ole eka koira ja muut on kyllä tajunnu jutun juonen,,,
 
"Sirkkeli"
Mun koira välillä lopettaa kakkaamisyritykset, kun huomaa että katselen sitä :D Sitten taas kävellään jonkun aikaa, ja se rupeea etsimmän ulostuspaikkaa. Yritän olla katsomatta, mutta kun tuo tykkää nuolla ja syödä kaiken, niin pakko vilkuilla että milloin jatketaan matkaa.
 
gttt
Sun pitää vaan saada se jotenkin kakkaamaan ja sitten kakatessa palkkaat, rapsutat ja kehut koiran taivaisiin.

Vie se alueille jotka tekee kakkaamishimon kovaksi, eli sellainen kakkamiinoitettu kävelypolku tai pyörätie, jossa liian moni kakattaa koiraansa ja jättää kakat keräämättä.
Sitten kuljet hitaasti koiran kanssa, ei niin että koira huomaa sun kyttäävän sitä ja kehotat haistelemaan niitä paskakasoja.

Tuo laittaa monet koirat kakkaamaan "haluamattaankin" kun hajut on niin vahvoja.

Koiraa on ilmeisesti toruttu kakkaamisesta sisälle kovasanaisesti? Nyt on varmasti yhdistänyt sen siihen että häntä haukuttiin itse toiminnasta, ei niinkään siitä väärästä paikasta.
Nyt pelkää kakata sun lähellä.
 
määä
Mäkin olen roijannu paskaa ja paperia tohon pihaan mutta pennun kohalla ei mitään tehoa! Ja ei ole huudettu kertaakaan sille. Kokeiltu sitä että kun singnaalit näyttää sitä että gaga tulee niin nostettuu ulos, sama kun laittas sille tapin takapuoleen,,,tän sisä siisteys tulee oleen piiiiitkä tie. Puolivuotias nyt, ollu mulla 3kk,,,
 

Yhteistyössä