Kirjoituksesi oli aivan kuin itse olisin sen kirjoittanut!! Takana juuri kauhea vkl.. Ystäväni pyysi minua mukaansa tanssimaan lähellä sijaitsevaan yökerhoon. No, tämä asia sai miehen tolaltaan, hän huusi niin minulle kuin ystävälleni ettei missään nimessä siihen yökerhoon! Johonkin muuhun baariin olisin saanut ehkä säkälllä mennä mutta ei sinne yökerhoon. No, paikalla oli muitakin jotka todella jäivät ihmettelemään mikä paha siinä yökerhossa on. Meillä oli halu päästä tanssimaan, ei vetämään lärvejä. Lärvit voi vetää jossain hikisessä paikallisessa tai jopa kotona, mutta tanssia voi vaan harvassa paikassa (jos ei sitten halua tanssia karaoken tahdissa siellä räkälässä)..Viime kerrasta oli aikaa yli 3 kk, joten vähän jo menojalkaa vipattikin.. No, tilanne kääntyikin yhtäkkiä siten että kaverini mies puhui mieheni ympäri ja sitten mieheni suostuikin että saamme mennä sinne yökerhoon. Tiesin että tämä yhtäkkinen mielipiteen vaihto oli vain esitystä. Lähdimme sitten tanssimaan ja hauskaa oli. kotiin palattuani mies sai hirveän raivarin; miten olin voinut uhmata hänen sanomisiaan ja lähteä kuitenkin sinne yökerhoon! =0. Raivoamista kesti ja kesti, sain joka asiasta haukut. Hän jopa huusi että tämä suhde oli tässä ja että saisin pakata kamani ja häipyä!
En todellakaan ole ikinä miestäni pettänyt, enkä aio pettääkään niin kauan kuin yhdessä olemme! ( eroamisen jälk on tosin vaikea enää pettäkkään, hih)
En todella ymmärrä mikä asiassa meni vikaan. Ns luvan saatuani vielä sanoin hänelle että hän saa mennä sitten myös kun siltä tuntuu. Ja hän todella käy baareissa, välillä vain parilla, mutta joka tapauksessa monta kertaa kuussa! Sillä aikaa minä olen kotona lastemme kanssa.
Tiedän mieheni olevan narsisti, tämä esimerkki oli vain yksi niistä monista ja tämä oli sieltä lievemmästä päästä. Eroaminen narsistista voi olla tosi vaikeaa tai jopa mahdotonta! Minä olen jo kerran lähtenyt mutta tekojensa, kiristyksensä ja juttujensa vuoksi oli pakko palata. Vähän aikaa meni hyvin, mutta taas ollaan tässä tilanteessa.
Ei ihmisen tarvitse tuolla tavalla alistua!!! Mutta joskus on pakko..On vain odotettava että asiat kääntyyisi parempaan suuntaan, tahtuisi jotain konkreettista että ero/lähtö olisi mahdollista.
Nyt tämä meni kyllä täysin omien asioideni vatvomiseksi, anteeksi! Mutta voimia sinulle ap, nyt tiedät että moni muukin on ollut ja on parhaillaan samassa tilassa! Pidä pää kylmänä, lähde jos siihen on mahdollisuus!