en saa käydä viihteellä miehen mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt oon aika ällikällä lyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tää on vaan niin vaikeaa, eroaminen, varsinki jos joku on seurustellu narsistin kanssa :( mutta ei täsä muu auta...
mietin vaan jo miten kaikki järjestyy...muutot sun muut...
ja miten ikimaailmassa kehtaan kertoa perheelle....*huoh

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
AP, en ole nykyisesi exä, sillä ko. mies kyllä itse juoksi baarissa naisissa (siis oikeasti naisissa!!!) vaikka minulla ei sinne ollut lupaa mennä. Kerran uhmasin häntä ja menin kavereideni kanssa, mutta lähdin itkien pois kun exä oli laittanut veljensä minua vahtimaan ja silloiseen kotiin oli mennyt ilmoitus että vehtaan muiden miesten kanssa, juttelin siskoni silloisen miesystävän kanssa.... Ja tietenkin sain kännykästä silloin lukea olevani epäluotettava huora. :kieh:

kauhee ex sulla ja hyvä, että on ex. tämmöiseen ei kenenkään pitäis alistua ei miehen eikä naisen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
AP, en ole nykyisesi exä, sillä ko. mies kyllä itse juoksi baarissa naisissa (siis oikeasti naisissa!!!) vaikka minulla ei sinne ollut lupaa mennä. Kerran uhmasin häntä ja menin kavereideni kanssa, mutta lähdin itkien pois kun exä oli laittanut veljensä minua vahtimaan ja silloiseen kotiin oli mennyt ilmoitus että vehtaan muiden miesten kanssa, juttelin siskoni silloisen miesystävän kanssa.... Ja tietenkin sain kännykästä silloin lukea olevani epäluotettava huora. :kieh:

kauhee ex sulla ja hyvä, että on ex. tämmöiseen ei kenenkään pitäis alistua ei miehen eikä naisen

Sanoppa muuta. Minä vain ajattelen sen siten, että olen nyt paljon vahvempi ihminen ja osasin sitten toisella kierroksella olla kriittinen kun etsin kumppania, ja hyvän löysinkin. Oli opettelu nykyisen kanssa ennen kuin ymmärsin ettei hän rajoita minua tai skitsoa minulle älyttömistä asioista!
Nyt kun itsellä on tytär, tulee mietittyä usein, että kuinka sitä opettaa oman lapsensa välttämään sellaisia tyyppejä ja tunnistamaan ne oireet. Exäkin oli ensimmäisen puoli vuotta ihan kunnollinen ja sitten kun sen manipuloinnin aloitti, hän teki sen hyvin salakavalasti että minä nuorena tyttönä uskoin kaiken ja pidin itseäni kaikkeen syyllisenä.

Kirjoituksesi oli aivan kuin itse olisin sen kirjoittanut!! Takana juuri kauhea vkl.. Ystäväni pyysi minua mukaansa tanssimaan lähellä sijaitsevaan yökerhoon. No, tämä asia sai miehen tolaltaan, hän huusi niin minulle kuin ystävälleni ettei missään nimessä siihen yökerhoon! Johonkin muuhun baariin olisin saanut ehkä säkälllä mennä mutta ei sinne yökerhoon. No, paikalla oli muitakin jotka todella jäivät ihmettelemään mikä paha siinä yökerhossa on. Meillä oli halu päästä tanssimaan, ei vetämään lärvejä. Lärvit voi vetää jossain hikisessä paikallisessa tai jopa kotona, mutta tanssia voi vaan harvassa paikassa (jos ei sitten halua tanssia karaoken tahdissa siellä räkälässä)..Viime kerrasta oli aikaa yli 3 kk, joten vähän jo menojalkaa vipattikin.. No, tilanne kääntyikin yhtäkkiä siten että kaverini mies puhui mieheni ympäri ja sitten mieheni suostuikin että saamme mennä sinne yökerhoon. Tiesin että tämä yhtäkkinen mielipiteen vaihto oli vain esitystä. Lähdimme sitten tanssimaan ja hauskaa oli. kotiin palattuani mies sai hirveän raivarin; miten olin voinut uhmata hänen sanomisiaan ja lähteä kuitenkin sinne yökerhoon! =0. Raivoamista kesti ja kesti, sain joka asiasta haukut. Hän jopa huusi että tämä suhde oli tässä ja että saisin pakata kamani ja häipyä!
En todellakaan ole ikinä miestäni pettänyt, enkä aio pettääkään niin kauan kuin yhdessä olemme! ( eroamisen jälk on tosin vaikea enää pettäkkään, hih)
En todella ymmärrä mikä asiassa meni vikaan. Ns luvan saatuani vielä sanoin hänelle että hän saa mennä sitten myös kun siltä tuntuu. Ja hän todella käy baareissa, välillä vain parilla, mutta joka tapauksessa monta kertaa kuussa! Sillä aikaa minä olen kotona lastemme kanssa.
Tiedän mieheni olevan narsisti, tämä esimerkki oli vain yksi niistä monista ja tämä oli sieltä lievemmästä päästä. Eroaminen narsistista voi olla tosi vaikeaa tai jopa mahdotonta! Minä olen jo kerran lähtenyt mutta tekojensa, kiristyksensä ja juttujensa vuoksi oli pakko palata. Vähän aikaa meni hyvin, mutta taas ollaan tässä tilanteessa.
Ei ihmisen tarvitse tuolla tavalla alistua!!! Mutta joskus on pakko..On vain odotettava että asiat kääntyyisi parempaan suuntaan, tahtuisi jotain konkreettista että ero/lähtö olisi mahdollista.

Nyt tämä meni kyllä täysin omien asioideni vatvomiseksi, anteeksi! Mutta voimia sinulle ap, nyt tiedät että moni muukin on ollut ja on parhaillaan samassa tilassa! Pidä pää kylmänä, lähde jos siihen on mahdollisuus!

Ap:lle voimia eteenpäin, mitä nyt päättääkään, kammottavaa kun toinen noin kiristää :(.

Meillä ei kumpikaan hirveästi baareissa viihdy, käydään ehkä pari kertaa vuodessa. Sitten pari kertaa otetaan vähän viiniä/kaljaa kotona. Mutta kyllä meistä kumpi tahansa saisi lähteä, jos kavereiden kanssa ollaan iltaan menossa viettämään. Tietysti se ei saisi olla joka vkl ja mielellään sovittaisiin hyvästi etukäteen kun tyttö ei ole vielä 2v. niin voisi tulla kitkaa siitä jos toinen vaan yhtäkkiä nostaa perseensä ja lähtee. Mutta se baarissa käynti ei todellakaan tarvitse tarkottaa perseitä, reuhaamista ja pettämistä... aivan kummallisia oletuksia ihmisillä. Vaikka meillä kyllä taitaa mies olla aika perseet jos baariin haluaa ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Jos se miehelle on niin vaikeeta se sun baariin meno niin onko sun ihan pakko sinne ängetä?
Eri asia jos mies ite baareissa juoksee mut jos ei juokse niin ei sunkaan tarvi.
Aina voi tehdä kompromisseja ja niitä kavereita voi todellakin nähdä muuallakin kuin baarissa.

Samaa mieltä.

En minä kyllä alkaisi elää tossun alla ja totella kaikkea mitä mies sanoo. Jos mies ei halua käydä, niin omapa on asiansa, miksi hitossa ap:n pitäisi taipua miehen tahtoon? Toki niitä kavereita voi nähdä muuallakin, mutta jos joskus haluaa siellä baarissa käydä niin antaa mennä vaan!

Parempi taivasalla kuin tossun alla, sanon minä.

Mulla on kaveripiirissä pari sellaista naista, joilla on kotona ap:n miehen kaltainen pikkuhitleri. Ollaan sovittu, että mennään parille siiderille, mutta ei se nyt käy kun se ei sovi Joukolle. Ollaan suunniteltu, että mennään yhdessä syömään ja juoruamaan, mutta kaverin pitääkin lähteä pikapikaa koska Marko tulee töistä viideltä ja silloin on oltava kotona, Marko kun haluaa sen lämpimän voileipänsä ja kahvikupposensa. Argh :headwall:

Ja MINÄ olen meistä se, joka on naimisissa muslimimiehen kanssa, ja jonka varoiteltiin jäävän hellan & kehdon väliin heti, kun sormukset sormeen vilahtaa. Pyh.

Jos olisin ap, menisin viihteelle ihan periaatteesta, vaikkei edes tekisi mieli. Ketut tuollainen mies siltikään mitään eroa ottaisi. Kunhan uhkailee lämpimikseen.

Noh, saimme sitten sovittua miekkosen kanssa. Saan käydä tyttöjen kanssa kaupungilla ihan luvan kanssa, heh :) Onneksi saimme sovittua...
saa nähä että pitääkö tämä sitten kutinsa, kun se h hetki tulee, ettei ala sitte perumaan puheitaan! Otetaan asiasta selvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, saimme sitten sovittua miekkosen kanssa. Saan käydä tyttöjen kanssa kaupungilla ihan luvan kanssa, heh :) Onneksi saimme sovittua...
saa nähä että pitääkö tämä sitten kutinsa, kun se h hetki tulee, ettei ala sitte perumaan puheitaan! Otetaan asiasta selvä :)

hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä..:
Kirjoituksesi oli aivan kuin itse olisin sen kirjoittanut!! Takana juuri kauhea vkl.. Ystäväni pyysi minua mukaansa tanssimaan lähellä sijaitsevaan yökerhoon. No, tämä asia sai miehen tolaltaan, hän huusi niin minulle kuin ystävälleni ettei missään nimessä siihen yökerhoon! Johonkin muuhun baariin olisin saanut ehkä säkälllä mennä mutta ei sinne yökerhoon. No, paikalla oli muitakin jotka todella jäivät ihmettelemään mikä paha siinä yökerhossa on. Meillä oli halu päästä tanssimaan, ei vetämään lärvejä. Lärvit voi vetää jossain hikisessä paikallisessa tai jopa kotona, mutta tanssia voi vaan harvassa paikassa (jos ei sitten halua tanssia karaoken tahdissa siellä räkälässä)..Viime kerrasta oli aikaa yli 3 kk, joten vähän jo menojalkaa vipattikin.. No, tilanne kääntyikin yhtäkkiä siten että kaverini mies puhui mieheni ympäri ja sitten mieheni suostuikin että saamme mennä sinne yökerhoon. Tiesin että tämä yhtäkkinen mielipiteen vaihto oli vain esitystä. Lähdimme sitten tanssimaan ja hauskaa oli. kotiin palattuani mies sai hirveän raivarin; miten olin voinut uhmata hänen sanomisiaan ja lähteä kuitenkin sinne yökerhoon! =0. Raivoamista kesti ja kesti, sain joka asiasta haukut. Hän jopa huusi että tämä suhde oli tässä ja että saisin pakata kamani ja häipyä!
En todellakaan ole ikinä miestäni pettänyt, enkä aio pettääkään niin kauan kuin yhdessä olemme! ( eroamisen jälk on tosin vaikea enää pettäkkään, hih)
En todella ymmärrä mikä asiassa meni vikaan. Ns luvan saatuani vielä sanoin hänelle että hän saa mennä sitten myös kun siltä tuntuu. Ja hän todella käy baareissa, välillä vain parilla, mutta joka tapauksessa monta kertaa kuussa! Sillä aikaa minä olen kotona lastemme kanssa.
Tiedän mieheni olevan narsisti, tämä esimerkki oli vain yksi niistä monista ja tämä oli sieltä lievemmästä päästä. Eroaminen narsistista voi olla tosi vaikeaa tai jopa mahdotonta! Minä olen jo kerran lähtenyt mutta tekojensa, kiristyksensä ja juttujensa vuoksi oli pakko palata. Vähän aikaa meni hyvin, mutta taas ollaan tässä tilanteessa.
Ei ihmisen tarvitse tuolla tavalla alistua!!! Mutta joskus on pakko..On vain odotettava että asiat kääntyyisi parempaan suuntaan, tahtuisi jotain konkreettista että ero/lähtö olisi mahdollista.

Nyt tämä meni kyllä täysin omien asioideni vatvomiseksi, anteeksi! Mutta voimia sinulle ap, nyt tiedät että moni muukin on ollut ja on parhaillaan samassa tilassa! Pidä pää kylmänä, lähde jos siihen on mahdollisuus!

Olin tuollaisessa suhteessa 4 vuotta. Mitään parempaa en ole tehnyt kuin eronnut. Ero oli vaikea, mutta sen arvoinen.

Mikä on ap:n tilanne nyt? Pääsitkö lähtemään kavreiden kanssa ulos?
Minulla on myös tuollainen rajoittava poikaystävä, hän itse kyllä kulkee baareissa ja silloin minäkin "saan" käydä, mutta jos olen lähdössä sellaisena päivänä, jona mieheni aikoo jäädä kotiin saan kuulla kommennteja tähän tyyliin: onko sinne nyt pakko lähteä? taasko ne kaverit sinua yrittää houkutella baariin jne..
Mutta, jos hän on lähdössä niin minulla ei ole asiaan mitään sanottavaa.Hän vain lähtee ja sillä siisti.
Usein baarin jälkeen hän saattaa minulta kysyä, että yrittikö joku iskeä jne..
Ikinä en ole häntä pettänyt, mutta hän on pettänyt minua kerran. (tai siis kerran on jäänyt kiinni, mistä tiedän onko pettänyt myös muulloin..)
Olen jättänyt penkkareiden iltabileet ja lakkiaisten juhlinnan kavereiden kanssa väliin, koska miehellä oli töitä seuraavana päivänä niin hän ei voinut silloin juhlia, vaikka olisikin juhlinut täysin eri porukassa jos olisi lähtenyt.
Niin ja ikäeroa meillä on 6v.

Yhteistyössä