En pysty kirjoittamaan ketjuun!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja updown
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään kun kokeilin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t816292#PostMessage

Hassu loppu tuossa ketjussa.PostMessage.Jossain muussakin ketjussa oli sama juttu jonain päivänä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minäkään kun kokeilin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t816292#PostMessage

Hassu loppu tuossa ketjussa.PostMessage.Jossain muussakin ketjussa oli sama juttu jonain päivänä..

Taitaa nämä uudistukset tehdä näitä kepposia *murr*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minäkään kun kokeilin

http://keskustelu.kaksplus.fi/t816292#PostMessage

Hassu loppu tuossa ketjussa.PostMessage.Jossain muussakin ketjussa oli sama juttu jonain päivänä..

Tietääkö joku miksi näin?

 

Yhteistyössä