W
Wäsynyt
Vieras
Meillä on ollut yhtä helv... lasten nukkumaanmeno. Esikoisen kanssa pari vuotta, ja kun hän oppi nukahtamaan itse, nyt on 2 vuotias joka ei suostu menemään nukkumaan. Esikoiselle riitti tuossa iässä satukasetti. Kuopus ei pysy millään sängyssä. Ollaan kohta 4v maattu lasten sängyn vieressä. En enää jaksa olla siinä, kun se on yhtä pelleilyä. Välillä ei mennä viereen, vaan pistetään poika takas sänkyyn tuhat kertaa eikä meinaa nukahtaa! Nukuttaminen on yhtä painajaista. Kaikilla muilla tuntuu lapset menevän kiltisti omaan sänkyyn ja luetaan iltasatu jne. On niitä kaikenlaisia tapoja, kuten jotkut laittaa videon pyörimään tai antaa lasten touhuta rauhassa huoneessaan, mutta me ollaan aina tiukasti pidetty kiinni että omaan sänkyyn, ja sitten kans nukutaan. Liian tiukkojako ollaan, eihän ne lapset saa aina unta kuten ei aikusetkaan, mutta tarvii ne enemmän unta kuin aikuinen kuitenkin. Mä olen totaalisen loppu, ja tunnen itseni surkeeksi kasvattajaksi kun en lasta nukkumaan saa.Miehelläkin menee hermot...Yleensä mies nukuttaakin kun olen niin loppu