en osaa käyttää huutista enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miks en saa sinne enää kuvaa laitettua??

en ole käyttänyt tota uutta versioo ennen. aiemmin laitoin kuvan aijaa.comin kautta, eka <br>ja sit se kuvan linkki ja </br> nyt ei enää toimi niin,tulee pelkkä linkin teksti ei kuvaa??
mitenkäs mun nyt sitten pitää toimia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
osaako joku oikeesti auttaa? kun pitäs saada tota vaatetta myyntiin mut en nyt osaa vaikka mitenpäin oon kokeillut :( en ees löydä ohjeita sieltä sivuilta?

Tiedätkö sinä mikä on aijaa? Mene aijaan sivuille vaikka googlella ja laita sinne vaikka hakuun huutonetselain, ja kun se tulee ruutuusi, asenna se koneeseen.

Kun taitosi riitä, älä huutele että osaako joku OIKEASTI auttaa kiitos! Pyydä vaikka apua että kuinka se tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osaako joku oikeesti auttaa? kun pitäs saada tota vaatetta myyntiin mut en nyt osaa vaikka mitenpäin oon kokeillut :( en ees löydä ohjeita sieltä sivuilta?

Tiedätkö sinä mikä on aijaa? Mene aijaan sivuille vaikka googlella ja laita sinne vaikka hakuun huutonetselain, ja kun se tulee ruutuusi, asenna se koneeseen.

Kun taitosi ei riitä, älä huutele että osaako joku OIKEASTI auttaa kiitos! Pyydä vaikka apua että kuinka se tapahtuu.

lataat kuvan vaikka tinypic sivustolle. Sitten klikkaat kuvaa ja valitse "kopio kuvan osoite". Mene takaisin huutikseen ja valitse kohta "lisää kuva/muokkaa kuva" Sitten kopiot kuvan osoitteen siihen. Jestas kun oon huono selittämään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kun taitosi riitä, älä huutele että osaako joku OIKEASTI auttaa kiitos! Pyydä vaikka apua että kuinka se tapahtuu.

onks huono päivä? jos taitoni riittäisivät,en toki kyselisi apuja ;)
sillä sivulla mistä aijaann avaan ei ole mitään haku kohtaa enkä ollut koskaan kuullutkaan mistää selaimesta.
nyt löytyi kuitenkin,joten kiitos.

Yhteistyössä