No jaa. Mä olin 5 vuotta putkeen kotona lasten kanssa ja oman alan työkokemus ennen kotiin jäämistä oli joitakin päiviä valmistumisen jälkeen. Sain kuitenkin suoraa vakituisen työn tuon 5 vuoden jälkeen, olemattomalla työkokemuksella. Sairaanhoitaja siis minäkin. Sairaanhoitajista on niin kova pula että varmasti löytyy jotain töitä!! Ap:n ei tietenkään kannata hakeutua heti sinne haastavimpiin paikkoihin töihin vaan esim vanhainkotiin tms jossa sairaanhoitajan työ on hyvin erilaista verrattuna jos työskentelet teholla, ambulanssissa tms. Varmasti löytyy töitä jos vaan haluaa tehdä. Meidän työpaikalla esim on vaikeaa löytää koulutettuja sijaisia ja usein sairaanhoitajan sijaisena toimii alan opiskelijoita, riemusta kiljuen otettais ap töihin sinne. Ei se sh:n työ muutamassa vuodessa niin paljoa muutu kuin monella muulla alalla, että siihen pääsee kyllä pian kiinni.