H
"heidi"
Vieras
Mä en vaan pysty! Mulle tehtiin työpaikalta niin paskamaisesti, että en vaan voi mennä töihin huomenna, koska olen niin loukkaantunut siitä miten minua kohdeltiin mahdollisen ylennyksen kanssa ja siitä miten asian suhteen toimittiin. Huomasin ainakin, ettei työnantajalla ole pienintäkään kunnioitusta minua kohtaan ja, että olen turhaan tehnyt töitä. Minulle ei olisi ollut ongelma jos tehtävään vaan olisi valittu joku muu, mutta tapa jolla minua kohdeltiin tässä asiassa ja miten töissä ylipäätään on nyt toimittu.
Nyt en huomenna pysty menemään töihin ja olemaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut (tieto kun ei ole vielä virallinen eikä minulle kerrottu työnantajan toimesta mitään). Enkä todellakaan pysty olemaan tyynenä palaverissa, jossa asiasta todennäköisesti tullaan kertomaan. Ylipäätänsä olen niin loukkaantunut, että itkettää ja kiukuttaa. Olen ihan turta! Tahtoisin niin mennä töihin vaan viemään erolapun, mutta kun on kaksi pientä lasta ja palkkani on puolet perheen tuloista.
Nyt en huomenna pysty menemään töihin ja olemaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut (tieto kun ei ole vielä virallinen eikä minulle kerrottu työnantajan toimesta mitään). Enkä todellakaan pysty olemaan tyynenä palaverissa, jossa asiasta todennäköisesti tullaan kertomaan. Ylipäätänsä olen niin loukkaantunut, että itkettää ja kiukuttaa. Olen ihan turta! Tahtoisin niin mennä töihin vaan viemään erolapun, mutta kun on kaksi pientä lasta ja palkkani on puolet perheen tuloista.