O
"Onneton"
Vieras
Yhdessä ollaan oltu kaksi vuotta ja meillä on 9kk ikäinen lapsi. En ole siis koskaan rakastanut miestäni. Ennen kuin tulin raskaaksi, niin olimme olleet yhdessä noin puoli vuotta ja en edes muista miksi olin hänen kanssaan. Meillä oli hauskaa kaksistaan, mutta ei mulla mitään tunteita ole koskaan ollut miestä kohtaan. Sitten kun lapsi ilmoitti tulostaan (ei ollut suunniteltu) niin jäin sitten tähän suhteeseen "pakosta". Eroa mietin päivittäin, mutta lapsen takia en ole mitään asian eteen tehnyt.
Löytyykö täältä muita, kellä on tai on ollut vastaava tilanne? Pitääkö mun nyt vaan kestää lapsen takia? Olen niin ahdistunut tästä tilanteesta, tiedän että mies rakastaa mua todella paljon ja se tekee tästä vieläkin vaikeampaa. Haaveilen, että löytäisin ihmisen ketä oikeasti rakastan, mutta mut on kai tuomittu jäämään.
Löytyykö täältä muita, kellä on tai on ollut vastaava tilanne? Pitääkö mun nyt vaan kestää lapsen takia? Olen niin ahdistunut tästä tilanteesta, tiedän että mies rakastaa mua todella paljon ja se tekee tästä vieläkin vaikeampaa. Haaveilen, että löytäisin ihmisen ketä oikeasti rakastan, mutta mut on kai tuomittu jäämään.