En ole ihan varma mitä eilen tapahtui.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Netta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua lisäksi ihmetyttää että sitten täällä ollaan "no onneks et SENTÄÄN tehnyt sitä ja tätä ja onneks et SENTÄÄn heränny vieraan vierestä jne." Joo, ainahan on voi tekoja kaunistella ja puolustella sillä että OLISI VOINUT TEHDÄ VIELÄ PAHEMMINKIN, mutta se on to-del-la raukkamaista. Tässä tapauksessa ap. olisi voinut käyttäytyä PAREMMINKIN!

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Mua lisäksi ihmetyttää että sitten täällä ollaan "no onneks et SENTÄÄN tehnyt sitä ja tätä ja onneks et SENTÄÄn heränny vieraan vierestä jne." Joo, ainahan on voi tekoja kaunistella ja puolustella sillä että OLISI VOINUT TEHDÄ VIELÄ PAHEMMINKIN, mutta se on to-del-la raukkamaista. Tässä tapauksessa ap. olisi voinut käyttäytyä PAREMMINKIN!

Ai jaa. pidä sinä piiitkä tauko alkoholista (siis vain jos juot) ja jätä joku päivä syömiset vähän vähemmälle ja kisko armoton humala ja minä tulen katsomaan miten sinä käyttäydyt?

Edelleen olen sitä mieltä että hänen kohdallaan onni onnettomuudessa, olisi voinut käydä paljon pahemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:

Ai jaa. pidä sinä piiitkä tauko alkoholista (siis vain jos juot) ja jätä joku päivä syömiset vähän vähemmälle ja kisko armoton humala ja minä tulen katsomaan miten sinä käyttäydyt?

Edelleen olen sitä mieltä että hänen kohdallaan onni onnettomuudessa, olisi voinut käydä paljon pahemmin.

Voi nyyh, ihanko ap pakotettu olemaan syömättä ja vielä kiskomaan armoton humala päälle:D

Alkuperäinen kirjoittaja taitaa olla kokemusta:

Voi nyyh, ihanko ap pakotettu olemaan syömättä ja vielä kiskomaan armoton humala päälle:D

Sinäpäs vitsikäs olet.

No jos on ollut piiitkä tauko alkoholista, niin onko sitä sitten pakko kiskoa heti kaksin käsin kun tilaisuus koittaa? Onko se joku lähtökohta että "nyt kun oon ollu kauan aikaa ilman, niin vedänpä sitten sellaset perseet että huh...ja toivon että osaan käyttäytyä" ?

Juu, luulen että tämä Netta (ap) sai "kännisekoilustaan" rangaistuksena hyvin huonon omantunnon (siltä vaikuttaa, että naista aidosti hävettää) että kaipa hän opikseen ottaa...eikai enempää tarvitse lynkata? :/

Koska minä tiedän mitä tapahtuu jos pitkän tauon jälkeen vetää tyhjään mahaan viinaa, en tee sitä. Jos tekisin, tekisin sen tietoisena siitä että hattuun kihahtaa ja lujaa.

Eri asia sitten jos joku täysin väkisin kaatoi ap:n kurkkuun viinaa. Muussa tapauksessa omaa tyhmyyttä kaataa kaksin käsin jos kerran itsekin tietää ettei ole syönyt ja toleranssi on huono.

Mitkähän mahtais olla vastaukset jos aloitus olisikin "mieheni kouri toista ja antoi kouria itteään, sanoo ettei ole sen vika kun oli kännissä"

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Mitkähän mahtais olla vastaukset jos aloitus olisikin "mieheni kouri toista ja antoi kouria itteään, sanoo ettei ole sen vika kun oli kännissä"

Tiettyä puolueellisuutta on nähtävissä tällä palstalla ja se on tietysti luonnollista. Oman sukupuolen töppäyksiin suhtaudutaan ymmärtäväisemmin kuin vastakkaisen. Tuossa tapauksessa joka toinen neuvo olisi ollut "jätä se sika" kun taas tässä keskustelussa kukaan ei ole aprikoinut, että ap:n mies voisi ottaa tapahtuneesta niin nokkiinsa että lähtisi kävelemään.

Mä olen ottanut vieraalta mieheltä suihin ravintolan vessassa ja sitten antanut toisen kokeilla mun rintojani, kun pyysi. Vieläkin kiihotun, kun muistelen näitä.
Tosta ekasta tapauksesta tuli mukava romanssikin, tapasimme usein (seksiä vain pari kertaa), kävimme syömässä, näyttelyissä yms.
En tunne syyllisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kyllähän tuo kaikki hyvän maun ja parisuhteen rajat mun mielestä ylittää.

Ja humala ei oo mikään tekosyy.

Samaa mieltä.

Samaa mieltä, ja lisäksi, tohon baariin en kehtaisi mennä enää ikinä, miltähän se on näyttänyt muista...

Uusimmat

Yhteistyössä