L
Lilli
Vieras
minkä takia varattujen pitää itsensä juoda tuohon kuntoon, ettei muista mitä on vieraiden miesten kanssa tehnyt tanssilattialla? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Netta:Join niin kovat kännit, että muisti lähti melkein kokonaan. Muistan vaan ns. välähdyksiä. Jossain vaiheessa yökerhon tanssilattialla tanssin jonkun tuntemattoman miehen kanssa. En muista suutelimmeko vai emme.
Sitten muistan kun joku mies (en ole varma oliko sama) kouri minua alapäästä mekon alta (mulla jalassa pikkarit ja sukkikset. Taisin antaa kouria vähän, mutta jossain vaiheessa sanoin ettei saa tehdä noin.
Halusin vaan tanssia, en mitään muuta. Tosin yksi välähdys että minun käteni oli jonkun miehen jalkovälissä. Mutta ehkä se oli kosto, en muista. Tästäkään miehestä ei varmuutta oliko sama vai eri.
Sitten aika selvästi taas muistan että käteni oli hänen paidansa alla. Silitin vatsalihaksia, kun hänellä aika hyvät sellaiset oli. Tämä oli sama mies, jonka kanssa tanssin aika kauan.
Yhdessä vaiheessa kyllästyin ja lähdin miehen luota pois. Eli olinko tuhma? Voisiko sanoa, että olin uskoton? Muistikuvat niin hataria, ettei voi tietää mikä totta ja mikä ei. Ja sitten kun en muista ainakaan suutelua, mutta sekin voi olla mahdollista.
Ja en juo enää ikinä! Ainakaan noin paljoa.
Alkuperäinen kirjoittaja jiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:On se kumma, jos ihminen vetää lärvät niin heti on hyeenat kimpussa.
No täällä nyt on hyeenat kimpussa on aihe mikä tahansa.
Juu tympeä ku joku tahtoo vaan koittaa omaa mieltä parantaa, ni aletaan heti syyllistä ja valittaa... pirun tympeätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:On se kumma, jos ihminen vetää lärvät niin heti on hyeenat kimpussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:minkä takia varattujen pitää itsensä juoda tuohon kuntoon, ettei muista mitä on vieraiden miesten kanssa tehnyt tanssilattialla? :O
Mies kouri???Nii joo saahan siitä yksipuolisen hehe... muttaAlkuperäinen kirjoittaja Netta:Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:no sallisitko ton miehellesi..että hän tekisi noin..
En kyllä tykkäisi yhtään. Luuletteko etten kadu yhtään? Mutta eipä tuota saa tekemättömäksi. Mutta tanssiminen ei ole pettämistä? Ja se oli mies joka kouri minua ja kielsin häntä. Ehkä oma kosketteluni oli liikaa, mutta en kuitenkaan paljasta munaa koskenut.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:minusta taas tuo oli pettämistä, ja toisella osapuolella olis oikeus tollasesta tietää.
Ajatellaanpa, että joku yhteinen tuttu on sut nähnyt ja kertoo miehelle. ei kovin kivaa olisi sekään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:minkä takia varattujen pitää itsensä juoda tuohon kuntoon, ettei muista mitä on vieraiden miesten kanssa tehnyt tanssilattialla? :O
Niin joo sinkuille se sopiikin vallan mainiosti. Huh!
Alkuperäinen kirjoittaja Netta:Alkuperäinen kirjoittaja endie:minusta taas tuo oli pettämistä, ja toisella osapuolella olis oikeus tollasesta tietää.
Ajatellaanpa, että joku yhteinen tuttu on sut nähnyt ja kertoo miehelle. ei kovin kivaa olisi sekään. :/
Siellä oli kyllä hirvee tungos, kukaan ei varmasti nähnyt kun sen tanssimisen. Toivon ettei suudeltu, en muista. Mutta kai sen muistaisin jos oltais. Enkä tosiaan usko että kukaan tuttu nähnyt, ei siellä ollut sellaisia. Kaverini vaan eikä nekään siinä paikalla, eivät nähneet mitään ja vaikka olisivat eivät kertois. Toisaalta toivon, että olisivat nähneet että tietäisivät kertoa miltä se näytti ulkopuolisen silmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Netta:Alkuperäinen kirjoittaja jiinu:Unoha vaan koko homma! Unehtuu pian ja otat opiksi ni kaikki ok! Turha mennä kertomaan, sillä vaan siirrät oman pahan mielen toiselle. Eikä se mitään auta, pahentaa vaan. Mutta muista ettet toiste tee. =)
Tuota itekin mietin, että miksi pahoittaa toisen mieli kertomalla. Sitten olis aina mustis kun lähtisin kavereiden kanssa ulos. Toiste en tee, jätän viinan vähemmälle tai jopa kokonaan. Ilmankin voi olla hauskaa. Ainakin seuraava päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja hamsteri:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:On se kumma, jos ihminen vetää lärvät niin heti on hyeenat kimpussa.
No en mä ainakaan sitä lärvien vetämistä kritisoi mutta mietin että tarviiko vetää sellaiset koomat ettei muista mitä tapahtui ja asia selvästi vaivaa ap:tä.
Mun mielestä toi on pettämistä, en todellakaan hyväksyisi jos mieheni tekisi noin toiselle naiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mitäs tuossa nyt on? Tanssihan on esileikkiä, noin siinä kuuluukin tehdä. Ja kyllä jo esileikkikin on pettämistä, jos parisuhteessa olet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän tollaisissa yökerhoissa ole usein muitakin silminnäkijöitä, jossain vaiheessa episodi tulee varmasti jonkun tutun tietoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän tollaisissa yökerhoissa ole usein muitakin silminnäkijöitä, jossain vaiheessa episodi tulee varmasti jonkun tutun tietoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mitäs tuossa nyt on? Tanssihan on esileikkiä, noin siinä kuuluukin tehdä. Ja kyllä jo esileikkikin on pettämistä, jos parisuhteessa olet.
Mun äidin kansantanssiryhmän treenit alkaa kohta. Lähdenkin tästä viemään äitiäni eesileikkimään.
Alkuperäinen kirjoittaja jiinu:Unoha vaan koko homma! Unehtuu pian ja otat opiksi ni kaikki ok! Turha mennä kertomaan, sillä vaan siirrät oman pahan mielen toiselle. Eikä se mitään auta, pahentaa vaan. Mutta muista ettet toiste tee. =)
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän tollaisissa yökerhoissa ole usein muitakin silminnäkijöitä, jossain vaiheessa episodi tulee varmasti jonkun tutun tietoon.
Taitaapi olla niin että vaikka joku näkisi ei ne sen puolisolle kerro, juoruavat keskenään.
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän tollaisissa yökerhoissa ole usein muitakin silminnäkijöitä, jossain vaiheessa episodi tulee varmasti jonkun tutun tietoon.
Taitaapi olla niin että vaikka joku näkisi ei ne sen puolisolle kerro, juoruavat keskenään.