En ole mikään v*tun panopuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa enää

Vieras
Nyt on pakko purkaa mieltä jonnekin!!

Siis kun en tajua mitä teen väärin kun ihmiset saa musta ihan väärän kuvan :( Suurin osa tutuista miehistä luulee/kuvittelee että oon joku hel..tin panopuu! Hävettää kun mun siskojen miehet yrittää aina humalassa saada mut sänkyyn. Eikä se ole mitään vihjailua vaan ihan suoraan ehdottanu :$ Pari yrittäny käydä käsiksikin :( Pari viikkoa sitten oltiin miehen kans mun siskon luona ja otettiin vähän vettä väkemänpää. Sit yhessä vaiheessa iltaa sisko ja mun mies oli muualla niin tämä siskonmies ruoes sanomaan että "mennään tuonne rakastelemaan" hoki tuota vaikka kuinka kauan. Sanoin suoraan ettei todellakaan kiinnosta niin tämä mies sitten rupes esittelemään kalleuksiaan :o :x Sama toistuu myös toisen siskonmiehen kanssa! Olen aikuiskoulutuksessa ja siellä on pääasiassa miehiä, tullaan hyvin toimeen keskenämme. Nyt olen ollu hetken harjottelussa ja nyt on yheltä mieheltä alkanu tulee viestiä että oon raskaana ja isä on toinen niistä tummasta miehestä jotka siellä on \|O En todellakaan petä miestäni, enkä varsinkaan jonkun nee..rin kanssa! \|O Ja kaiken kruunaa se että yks miehen sukulainen(nais ihminen) väittää miehelleni että olen ihastunut hänen mieheen ja yritän viedä hänen miehen :o
En ymmärrä kuinka voin antaa noin väärän kuvan itsestäni muille. En ole seksuaalinen ihminen,päinvastoin aina olen peittäny vartalon muodot vaatteilla enkä tunne olevani seksikäs muutenkaan....
mitä ihmettä pitäs tehdä että kanssa ihmiset tajuaisi etten ole mikään v*tin jakorasia \|O

Kiitos kun sain purkaa ajatuksia tänne

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 19:53 pintelin kirjoitti:
Aika jännää jos et omien sanojesi mukaan viestitä minkäänlaista kiinnostusta niin siltikin vastakkainen sukupuoli sen käsityksen kuitenkin saa.. :whistle:

Ollaan miehen kanssa puhuttu asiasta ja mies on nähny mut niiden muiden seurassa ja sanoo etten todellakaan näytä siltä että olisin valmis hyppäämään niiden toisten miesten sänkyyn.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:07 LeeLoo kirjoitti:
Mulle tuli kans mieleen että harvoin ne miehet muuten vaan mitään luulee. Ootko varma ettet ihan huomaamattas laittais jotain pientä viestiä miehille :whistle:

No ilmeisesti laitan viestiä miehille, vaikka en todellakaan sitä tarkoita :/ Mitenhän saisin nuo miehet tajuamaan ettei mulla ole aikomusta pettää omaa miestä.

Haarahius voi mun puolesta painua hornan tuuttiin! Et tiedä minkälainen rasisti se nee..keri itte on \|O

Tiedän jutun. Itselläni ihan sama homma. Olenkin tietoisesti välttänyt tilanteita tietynlaisten miesten kanssa esim. juttelemista. He eivät ymmärrä, että heidän kanssaan voi vaan jutella, haluamatta mitään muuta. Eräskin mies sanoi miehelleni, että aikoo saada minut sänkyyn. Miehelleni! Onneksi meillä on mieheni kanssa hyvä suhde ja luotamme toisiimme. ei kauhean mukavia tuollaiset jutut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:18 ei jaksa ei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:07 LeeLoo kirjoitti:
Mulle tuli kans mieleen että harvoin ne miehet muuten vaan mitään luulee. Ootko varma ettet ihan huomaamattas laittais jotain pientä viestiä miehille :whistle:

No ilmeisesti laitan viestiä miehille, vaikka en todellakaan sitä tarkoita :/ Mitenhän saisin nuo miehet tajuamaan ettei mulla ole aikomusta pettää omaa miestä.

Haarahius voi mun puolesta painua hornan tuuttiin! Et tiedä minkälainen rasisti se nee..keri itte on \|O

Se on aika valitettavaa- olen itse törmännyt samaan, että kun on iloinen oma itsensä, kohtelias ja juttelee, niin suurinosa miehistä saavat joitakin outoja käsityksiä ja alkavat esim. flirtaamaan jonka seurauksena vedän naaman itse väärinpäin. Ikävää olla hyvän näkönen ;) :laugh: Se on sitä naisten ja miesten tasa-arvoa se, että kun on oma itsensä niin miehet ajattelevat että on yleistä omaisuutta.

Mä en pysty välttelemään miesten kanssa puhumista koska oon töis "miesten alalla" Onneksi pomo on mukava mies eikä luule et yritän iskeä sitä. Jospa se tästä suttaantuis. Tuntuu vaan henkisesti raskaalta,kun ei tiedä mitä oma mies ajattelee ku kuulee tollasia syytöksiä. Vaikka meillä onkin hyvä suhde, luotetaan toisiimme ja ollaan avoimia. Niin silti pelottaa miltä se miehestä tuntuu, ittestä tuntuu niin pahalta!