En ole mikään v*tun panopuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa enää

Vieras
Nyt on pakko purkaa mieltä jonnekin!!

Siis kun en tajua mitä teen väärin kun ihmiset saa musta ihan väärän kuvan :( Suurin osa tutuista miehistä luulee/kuvittelee että oon joku hel..tin panopuu! Hävettää kun mun siskojen miehet yrittää aina humalassa saada mut sänkyyn. Eikä se ole mitään vihjailua vaan ihan suoraan ehdottanu :$ Pari yrittäny käydä käsiksikin :( Pari viikkoa sitten oltiin miehen kans mun siskon luona ja otettiin vähän vettä väkemänpää. Sit yhessä vaiheessa iltaa sisko ja mun mies oli muualla niin tämä siskonmies ruoes sanomaan että "mennään tuonne rakastelemaan" hoki tuota vaikka kuinka kauan. Sanoin suoraan ettei todellakaan kiinnosta niin tämä mies sitten rupes esittelemään kalleuksiaan :o :x Sama toistuu myös toisen siskonmiehen kanssa! Olen aikuiskoulutuksessa ja siellä on pääasiassa miehiä, tullaan hyvin toimeen keskenämme. Nyt olen ollu hetken harjottelussa ja nyt on yheltä mieheltä alkanu tulee viestiä että oon raskaana ja isä on toinen niistä tummasta miehestä jotka siellä on \|O En todellakaan petä miestäni, enkä varsinkaan jonkun nee..rin kanssa! \|O Ja kaiken kruunaa se että yks miehen sukulainen(nais ihminen) väittää miehelleni että olen ihastunut hänen mieheen ja yritän viedä hänen miehen :o
En ymmärrä kuinka voin antaa noin väärän kuvan itsestäni muille. En ole seksuaalinen ihminen,päinvastoin aina olen peittäny vartalon muodot vaatteilla enkä tunne olevani seksikäs muutenkaan....
mitä ihmettä pitäs tehdä että kanssa ihmiset tajuaisi etten ole mikään v*tin jakorasia \|O

Kiitos kun sain purkaa ajatuksia tänne