V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ajattelit kauniisti tuonVärikkäät jutut ovat tärkeitä myös. Niissä ei ole mitään höpsöä. Ne tuovat lämpöä ja sielukkuutta kylmään maailmaan. Jokainen meistä on myös osa totuutta, vaikka olo olisikin irrallinen![]()
Eiiih, siis äiti testaa kaiken ensin itsellään! Nimim. Tyyliin kaikkia pihan kukkia maistanutSuurimmalta osin naisten löytämät rohdot. Hieman mustaa huumoria, äiti arponut nuhaisista lapsistaan sen huonoimman ja teki rohto kokeet huonoimmasta parhaimpaan.
Ei ne taitais mulle leimaa antaaRehellisyytesi on poikkeuksellisen virkistävää tekopyhässä maailmassa Asperger-nainen...
Niin tunteellinen etten usko assiksi vaikka pakotatSe oli Oolle. N sivulta![]()
Huomenta???Huomenta ja hyvää viikonloppua nuorempi vaalea neitonen.![]()
Intuitio voi mennä myös pieleen aika pahasti, todella pahasti. Hehe. Mutta sitä voi kehittää keräämällä tietoa.Ajattelit kauniisti tuonjoskus kun tuntui että kaikki on vaan valhetta ja tiedettä käytetään siihen, yritin miettiä että no ainakin runot on sitten totuus. Auringonlasku ja tähdet on totta. Rakkaus on totta. Piti vaihtaa näkökulma jotta voisi elää maailmassa, joka on täynnä totuutta.
Intuitio on heittämällä nopein ja tehokkain tiedonhankintatapa.
En tiedä. Se en ole mä.e kerro mulle. Miksi nn:t niin usein takertuu mun viesteihin v:ssä?![]()
Tämä e.Värikkäät jutut ovat tärkeitä myös. Niissä ei ole mitään höpsöä. Ne tuovat lämpöä ja sielukkuutta kylmään maailmaan. Jokainen meistä on myös osa totuutta, vaikka olo olisikin irrallinen![]()
Tämä O?Ajattelit kauniisti tuonjoskus kun tuntui että kaikki on vaan valhetta ja tiedettä käytetään siihen, yritin miettiä että no ainakin runot on sitten totuus. Auringonlasku ja tähdet on totta. Rakkaus on totta. Piti vaihtaa näkökulma jotta voisi elää maailmassa, joka on täynnä totuutta.
Intuitio on heittämällä nopein ja tehokkain tiedonhankintatapa.
Mulla voisi ehkä olla joku kirjon diagnoosi, jos kävisin uudestaan, mutta en suostu. SivustaRehellisyytesi on poikkeuksellisen virkistävää tekopyhässä maailmassa Asperger-nainen...
Mies?Mut joo. Sinäkin joskus sekosit mun viesteihin, en mä muuten sinua tietäisi. Siitä on kyllä jo kuukausia.