Kehitysvammainen tai ei, niin mikään pakko ei oo kenenkään viereen bussissa istua...
toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Mutta luuletko niiden olevan tarkoituksella ilkeitä?tai huonosti käyttäytyviä?nehän on useimmiten 2-3v tasolla joten otappa näkökanta siltä taajuudelta.ei sunkaan 2v vaadita aikuismaisia taitoja.Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Pidän kaikkia samanarvosina, sori vaan. Mutta nyt alko kyllä savu nouista päästrä. Ja nainen vielä kyttäs ja tapitti mua, samalla kun lykkäs käden housuihin. Muutenkin paska pv ja sitten tommonen vielä alkaa oman shownsa.Alkuperäinen kirjoittaja realisti:enkä minä kaltaisiasi eri-arvoon ihmisiä asettelevia hlöitä.taisi se surmaaja-hoitaja olla kaltaisesi kaveri?
Sitäpaitsi monet kehitysvammaset on jopa aika ilkeitä.
noh, tulipas tässä mieleen, että liikkuvatko teidän 2-vuotiaat yksinään bussilla? eivät. ja kuten ap:kin sanoi, tämä kyseinen henkilö tietää, miten tulisi käyttäytyä, mutta ei viitsi käyttäytyä kunnolla (eli todellakin ärsyttää ns. tahallaan). eli eipä nyt laiteta ihan kaikkea jonkin ulkoisen vamman piikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja baby2003::wave:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Mutta luuletko niiden olevan tarkoituksella ilkeitä?tai huonosti käyttäytyviä?nehän on useimmiten 2-3v tasolla joten otappa näkökanta siltä taajuudelta.ei sunkaan 2v vaadita aikuismaisia taitoja.Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Pidän kaikkia samanarvosina, sori vaan. Mutta nyt alko kyllä savu nouista päästrä. Ja nainen vielä kyttäs ja tapitti mua, samalla kun lykkäs käden housuihin. Muutenkin paska pv ja sitten tommonen vielä alkaa oman shownsa.Alkuperäinen kirjoittaja realisti:enkä minä kaltaisiasi eri-arvoon ihmisiä asettelevia hlöitä.taisi se surmaaja-hoitaja olla kaltaisesi kaveri?
Sitäpaitsi monet kehitysvammaset on jopa aika ilkeitä.
peesi
No en minä nyt tietenkään ilkeä ollut, vaikka nainen olikin rasittava ja päälle käyvä. Käyttäydyin fiksusti ja asialliseti ja harmittelin hänen pissahätäänsä.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Missään nimessä ei kehitysvammaisille tule olla ilkeä tms., mutta ymmärrän kyllä jos iljettää jne. Mulla tulee vaivaantunu olo jos näen selvästi kehitysvammaisen ihmisen, voivat olla arvaamattomia.
Oma enoni jäi synnytyksessä hetkeksi ilman happea tai sai liian vähän sitä ja on mummoni mukaan 8-vuotiaan tasolla. Ei ole mielestäni kuitenkaan arvaamaton, mutta lapsellinen kuin pikkupoika.
Miksi minä en vetäisi palkokasvia nenääni, vaikka joku sanoisi halvaantuneita ärsyttäviksi (veljeni on tällainen)?? Kai sitä nyt eri tavalla suhtautuu, onko täysin vieras ihminen tai jopa perheenjäsen. Kyllä minuakin ärsyttää joskus vammaiset, halvaantuneet yms., mutta myös ihan tavalliset/terveet ihmiset.Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Tälleen kehitysvammasen siskona vedin kyllä aika suuren palkokasvin nenään. Kaikesta ei tarvii julkisesti avautua. Onneksi kukaan läheisesi ei (toivon mukaan) ole kehitysvammainen, niin ei tarvitse koko aikaa niin kovin kärsiä. Ikään kuin sinä sitten eniten kärsist bussipysäkin kehareista... Mene vähän itseesi ja katso peiliin.
Tottakai. Ja ärsytti mua linkassa takanani istuva kailottava juntti-akkakin ja taaempana istuvat idiootti-teinit, jotka ei kanssa osanneet pitää leipäläpiään pienellä. Ainoa hyvä tällä kertaa oli kuski.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ymmärrän, mutta varmaan olisi ärsyttänyt ihan samalla tavalla, vaikka ko henkilö ei olisi ollutkaan kehitysvammainen? Täälläpäin spuget kusee housuunsa ja matkustavat ympyrää ratikassa, joten aika inhottavaa istua ratikassa penkille :x
Hyvä että edes kuski Mulle käy yleensä aina bussissa niin, että jos olen ihan sikaväsynyt töistä lähteissäni, saan jonkun puheripulia sairastavan viereeni istumaan |OAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tottakai. Ja ärsytti mua linkassa takanani istuva kailottava juntti-akkakin ja taaempana istuvat idiootti-teinit, jotka ei kanssa osanneet pitää leipäläpiään pienellä. Ainoa hyvä tällä kertaa oli kuski.
TÄÄ EI OLLU PROVO!olin ihan tosissani,enkä tajua miksi se on ihmeellistä? Tunnen muutaman sossun ja nuorisotyöntekijän jotka samaa mieltä;eivät halua nähdä näitä asiakkaissin kuuluvia hlöitä/ryhmiä vapaalla. onko se niin outoa ja kummaa.MÄ EN JAKSA YHTÄÄN VAPAALLANI.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!
Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:TÄÄ EI OLLU PROVO!olin ihan tosissani,enkä tajua miksi se on ihmeellistä? Tunnen muutaman sossun ja nuorisotyöntekijän jotka samaa mieltä;eivät halua nähdä näitä asiakkaissin kuuluvia hlöitä/ryhmiä vapaalla. onko se niin outoa ja kummaa.MÄ EN JAKSA YHTÄÄN VAPAALLANI.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!
TOIVOTTAVASTI SÄ MENET JA ÄKKIÄ VAIHTAAN ALAA!Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:TÄÄ EI OLLU PROVO!olin ihan tosissani,enkä tajua miksi se on ihmeellistä? Tunnen muutaman sossun ja nuorisotyöntekijän jotka samaa mieltä;eivät halua nähdä näitä asiakkaissin kuuluvia hlöitä/ryhmiä vapaalla. onko se niin outoa ja kummaa.MÄ EN JAKSA YHTÄÄN VAPAALLANI.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!
Tällä alalla olen ollu 12v ja tykkään työstä.olen myös saanut paljon aikaan, minusta pidetään sekä asukkaiden/omaisten/johtoportaan silmissä.teen hyvää työtä sydämmellä.olen aito.ja niin aito että uskallan sanoa myös sen et se työ myös vie minusta niin paljon etten jaksa sitä samaa vapaallani vaan tarvitseen kaikkea muuta josta saan energiaa myös työhöni.niin yksinkertaista se on. ja kyllä tässä vuosien varrella on yhtä sun toista nähty ja voin sanoa että parhaimmasta päästä ammattilaisena olen, etpä tiedä millaisia hoitajia siellä on ja mitä sepustuksia teille omaisille syötetään...Alkuperäinen kirjoittaja KEHITYSVAMMAISEN ÄITI:TOIVOTTAVASTI SÄ MENET JA ÄKKIÄ VAIHTAAN ALAA!Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:TÄÄ EI OLLU PROVO!olin ihan tosissani,enkä tajua miksi se on ihmeellistä? Tunnen muutaman sossun ja nuorisotyöntekijän jotka samaa mieltä;eivät halua nähdä näitä asiakkaissin kuuluvia hlöitä/ryhmiä vapaalla. onko se niin outoa ja kummaa.MÄ EN JAKSA YHTÄÄN VAPAALLANI.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!
Tai jos olisit vammaisen lapsen vanhempi?Olisiko kiva että ihmiset suhtautuisivat noin sinun lapseesi?Voisit hieman ajatella ennenkuin alat kirjoittelemaan mitä mieleen tupsahtaaAlkuperäinen kirjoittaja jontsu79:kuka idiootti sä oot ku tuut harmaana haukkuu vammaisia. Miltä susta tuntuis jos oisit vammainen ja saisit ilkkuvia katseita
minäkään en halua tavat psykiatrian potilaita/avohuollon asiakkaita vapa-ajallani. saan ihan työssäni kiintiön täyteen.Alkuperäinen kirjoittaja KEHITYSVAMMAISEN ÄITI:TOIVOTTAVASTI SÄ MENET JA ÄKKIÄ VAIHTAAN ALAA!Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:TÄÄ EI OLLU PROVO!olin ihan tosissani,enkä tajua miksi se on ihmeellistä? Tunnen muutaman sossun ja nuorisotyöntekijän jotka samaa mieltä;eivät halua nähdä näitä asiakkaissin kuuluvia hlöitä/ryhmiä vapaalla. onko se niin outoa ja kummaa.MÄ EN JAKSA YHTÄÄN VAPAALLANI.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!
olen samaa mieltä kanssasi että kyllä tarvii vapaa-ajalla työn vastapainoksi jotain ihan muuta,että jaksaa käydä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammaistenhoitaja:Tällä alalla olen ollu 12v ja tykkään työstä.olen myös saanut paljon aikaan, minusta pidetään sekä asukkaiden/omaisten/johtoportaan silmissä.teen hyvää työtä sydämmellä.olen aito.ja niin aito että uskallan sanoa myös sen et se työ myös vie minusta niin paljon etten jaksa sitä samaa vapaallani vaan tarvitseen kaikkea muuta josta saan energiaa myös työhöni.niin yksinkertaista se on. ja kyllä tässä vuosien varrella on yhtä sun toista nähty ja voin sanoa että parhaimmasta päästä ammattilaisena olen, etpä tiedä millaisia hoitajia siellä on ja mitä sepustuksia teille omaisille syötetään...Alkuperäinen kirjoittaja KEHITYSVAMMAISEN ÄITI:TOIVOTTAVASTI SÄ MENET JA ÄKKIÄ VAIHTAAN ALAA!Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:TÄÄ EI OLLU PROVO!olin ihan tosissani,enkä tajua miksi se on ihmeellistä? Tunnen muutaman sossun ja nuorisotyöntekijän jotka samaa mieltä;eivät halua nähdä näitä asiakkaissin kuuluvia hlöitä/ryhmiä vapaalla. onko se niin outoa ja kummaa.MÄ EN JAKSA YHTÄÄN VAPAALLANI.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!
Mä ymmärrän sua täysin. Itsekin sosiaalialalla, mutten todellakaan halua nähdä vapaa-ajallani niitä ihmisiä joiden kanssa päivittäin pyörin työni vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:TÄÄ EI OLLU PROVO!olin ihan tosissani,enkä tajua miksi se on ihmeellistä? Tunnen muutaman sossun ja nuorisotyöntekijän jotka samaa mieltä;eivät halua nähdä näitä asiakkaissin kuuluvia hlöitä/ryhmiä vapaalla. onko se niin outoa ja kummaa.MÄ EN JAKSA YHTÄÄN VAPAALLANI.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toivottavasti tää oli provo. aika rankkaa tekstiä meinaan.Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammahoitaja:itse työskentelen pvittäin kehitysvammaisten kanssa,mutten vapaa-ajallani jaksa yhtäkään keharia!