En näe lastani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On arvioitu, että parisuhteessa syntyneistä lapsista kymmenen prosenttia on jonkun muun, kuin lapsen bilogisen isän siittämiä Parisen vuotta sitten eräs julkisuuden henkilö alkoi epäilemään, että hän ei olisi vaimonsa synnyttämän lapsen isä, koska se ei aikataulullisesti sopinut kuvioihin.

Asia varmistui lapsen syntymän jälkeen ja avioeroonhan se johti. Mies sai parin vuoden taistelun jälkeen kahden oman bilogisen lapsensa lähivanhemmuuden, koska hänen mielestään ""henkisesti tasapainoton hutsu"" ei ole sopiva kasvattamaan hänen biologisia lapsiaan.

On ymmärrettävää, että nainen- äiti, joka elää parisuhteessa ja kaikki on päällisin puolin, niin taloudellisesti, kuin muutoinkin OK, niin luonnollisesti hän kiistää sinun isyytesi, koska olisihan hänelle suuri häpeä, jos kävisi kuten edelläkuvatussa tapauksessa kävi.

Vanha sanontahan kuuluu ""mikäli lapsi on isänsä näköinen, niin siihen on vaikuttanut perinnöllisyystekijät, mutta jos lapsi on talonmiehen näköinen, niin siihen on vaikuttanut ympäristötekijät"".

Totuushan asiaan selviää vasta DNA testien jälkeen, joita käsittääkseni suoritetaan vasta kun lapsi on kolmevuotias. Tästä en ole täysin varma, vaan minulla on tälläinen mielikuva. Saattaahan olla niin, että DNA testi voidaan suorittaa aiemminkin, mutta tuo 3 vuotta kait tarkoittaa verinäytettä.

Googlen hauilla löytyy paljonkin aihetta käsittelevää aineistoa. Suraavien hakusanojen perässä oleva luku kertoo montako ""osumaa"" kyseisellä hakusanalla löytyy:
-isyys- (115.ooo)
-isyys tutkimus- (14.4oo)
-isyystutkimus- (514)

""Kiima aika"". Olipa kysymyksessä eläin-, tai ihmisnaaras, niin silloin kun ""kiima"" (ovulaatio) iskee päälle, niin silloin naaraan on pakko saada hedelmöitettyä munasolu keinolla millä hyvänsä ja keinoja kaihtamatta. Jos se ei onnistu parisuhteessa jostain syystä, niin silloin naaras etsii parittelukumppanin itselleen keinolla millä hyvänsä ja keinoja kaihtamatta.

Kait olet kuulut puhuttavan vauvakuumeesta ja biologisesta kellosta. Kun naaraalla lisääntymisvietti iskee, niin hänen on pakko saada ""rauhoittava ruiske"" eli sperma-annos sisuksiinsa, jolloinka hän rauhoittuu kummasti, koska siittiöitä huutava munasolu ja lisäänyymisvietti näin määrää.

Kannattaa katsoa luonto-ohjelmia TV:stä ja nimenomaan kiimassa olevan eläin-naaraan käyttäytymistä. Myös Desmon Morrisin kirjoista, kuten ""Eläin nimeltä ihminen"", sekä dosentti Jussi Viitalan kirjoista ""Inhimillinen eläin, eläimellinen ihminen"" ja ""Vapaasta tahdosta"" saa käsityksen nimenomaan naaraan lisääntymis ja paritteluvietistä. Jotkut käyttäytyvät kuin eläimet ja jotkut toiset taasen kuin elukat.

Jos kerran olet isä, niin sinulla on täysi tapaamisoikeus lapseesi. Jos et sitten ole uhaksi (todetusti) lapsellesi. Mutta muista 85% suhteista jotka alkavat pettämisellä päättyvät eroon.

Hei ap, minä olen puolellasi.

Ei kukaan voi väittää, että sinä rakastaisit lastasi vähemmän, kuin petetty isäpuoli !

Nyt täytyy myöntää, että lainkiemuroita en tuon isyyden osalta osaa varmasti sanoa, mutta kuvittelisin (olisi moraalisesti oikein), että kaikki toivo ei ole kohdaltasi vielä menetetty.

Jos asia on niinkuin kerroit ja mies ja vaimo tietäisi toisen miehen isäksi, ei mikään estäisi sitä sinulle todistamasta. Tuo asian peittely vaikuttaa kuitenkin epäilyttävältä.

Jos nainen olisi saanut mieheltään monta kertaa viikossa, tuskin olisi rakastajaa tarvinnut!

Ota yhteyttä kunnon asiaa tuntevaan juristiin ja vertaisryhmiin. Älä luovuta.

Älä väitä suoraan, että lapsi olisi sinun, kerro haluavasi varmistaa asia. Pyydä varmistusta vaikka myös naiselta. Äänitä puhe. Yritä saada todisteet nauhalle, että olette viettäneet yhteisiä öitä, joten epäilysi ei ole perusteeton. Keksi joku hyvä syy soittaa ensin naiselle ja sitä ennen varmista, että hän on yksin kotona ja vapaa puhumaan asioista yksin sinun kanssasi vapautuneesti.

Anna vaikka asian hautua vähän aikaa, joitakin viikkoja.

Voisitko nostaa kanteen perhettä vastaan laittomasta uhkauksesta? Täytyyhän sinulla olla oikeus lapseesi ja lapsella sinuun. Lapsen kannalta: jos hänella olisi välittävä biologinen isä, niin miksi olisi lapsen edun mukaista kasvattaa hänet jopa kulissiperheessä?

Sinun ongelmasi on, että nainen voi milloin vaan nostaa kanteen sinua vastaan isyydestä ja ilmeisesti myös vaatia elatusmaksut takautuvasti.

Sillä ei ole merkitystä, oletko tiennyt lapsesta, oletko saanut tavata häntä tai onko sinulle valehdeltu.

Sinua harmittaisi varsinkin silloin, jos olisit menettänyt koko lapsesi lapsuuden, etkä olisi edes saanut tutustua häneen ja lapsi jälkikäteen paljastuisikin sinun lapseksesi.

Sinulla pitäisi olla kaikki oikeus välttää tuo sudenkuoppa ja saada tutustua lapseen, jos se olisikin sinun!

Tee kaikkesi, että asia selviäisi, etene viisaasti ja maltilla.

Olisiko jossain vaiheessa mahdollisuus saada dna näyte lapsesta jotain toista kautta: palkkaa vaikka yksityisetsivä tonkimaan roskiksesta kakkavaippa, puhdistusliina tai korvatikku, ei se sen mahdottomampaa ole ! ;)
... jos ei muu auta ja laki ole puolellasi...

Tsempiä, jokainen lapsi ansaitsee hyvän isän!
...tai kaksi, jos sinä paljastut biologiseksi isäksi ja lapsi pääsääntöisesti asuisi naisen perheessä tämän toisen miehen talossa...

Ja kaikki varmaan tässä tajuaa, että jos se toinen isä paljastuu lapsen biologiseksi isäksi, he saavat jatkaa elämäänsä täysin rauhassa ja sinä jatkat omaasi.

Jos lapsi olisi sinun ja hänelle myöhemmin selviäisi, että hänen isänsä ei olisikaan oikea isä ja biologinen isä ""ei välittänyt ja hylkäsi"", hänen itsetuntonsa voisi olla esim. murrosiässä hyvin heikoissa kantimissa, jne.

Hyvät vanhemmat eivät jättäisi lastaan ""maailmalle"", jos olisi omiakin rahkeita hoitaa ja olla lapsensa kanssa tai ainakin loisivat hyvän suhteen lapseensa niin, että molemmat oppisivat tuntemaan toisensa :)

Se on lapsen etu, jos isä on kunnollinen ja onhan omien juurien tunteminen tärkeää myös adoptoiduille lapsille...

""Aika tyhmää puhua biologisesta isästä kun kaikki merkit mun mielestä viittaa siihen et ap ei ole se biologinen isä. Ajatelkaa ny, muija sekstaa paljaalla miehensä kanssa monta kertaa viikossa ja ap:n kanssa koko suhteen aikana kahdesti.Muija ite sanoo,et ap ei ole isä. Aika todennäköistä mun mielestä on että nainen tietää ja on oikeassa.""

Etkö tiedä että jo yksikin kerta riittää, eli ap. voi yhtä hyvin olla isä, vaikka nainen oman miehen kanssa nussuttelisi kymmenen kertaa päivässä.

Onko tämä sinun viimeinen keinosi koittaa ""pitää"" tämä nainen itselläsi...? Oliko teillä suhde, jolta odotit enemmän, mitä nainen oli valmis antamaan...? Rakastuitko sinä, mutta naiselle kaikki oli vain hetken huumaa ja seksiä...

Välitätkö ehkä vieläkin tästä naisesta, ja kuvittelet saavasi pitää hänet, jos lapsi on sinun?
Minusta tuntuu, että olet luonut kivan pikku haaveen pähäsi; sinä, tämä nainen ja lapsenne elämässä kivaa elämää yhdessä.

Toimitko ehkä samoin kun lukuisat naiset joka vuosi tässäkin maassa; he huomaavat rakkauden loppuneen/olleen yksipuolista, ja päättävät ""korjata"" tilanteen tulemalla raskaaksi miehelle. Nämä naiset kuvittelevat miehen muuttuvan, ja rakkauden valtaavan heidän miehen, kun he kuulevat olevansa tulossa isäksi.
Minusta tuntuu, että sinä elättelet samantapaista kuvitelmaa päässäsi, kuvittelet tämän naisen palaavan luoksesi, jos paljastuu että olet hänen lapsensa isä. Tajuatko, ettei hän palaa luoksesi, vaikka olisitkin lapsen siittäjä!!!

Perustelusi tuntuvat kovin ihmeellisiltä, mm.""ei vaikuttanut siltä että he yrittävät lasta"". Jos nainen ei käyttänyt mitään ehkäisyä (esim.e-pillerit), niin luuletko hänen käyttäneen kumia miehensä, mutta ei sinun kanssasi? ..Kuulostaa varsin epärealistiselta...;)

Ja kuten joku jo yllä mainitsikin; yleensä nainen TIETÄÄ kuka on lapsen isä. (Jollei nyt ole samana päivänä useamman kanssa ollut...) Aivan 100% varmahan ei voi olla, jos hedelmöitys hetken aikoina on esim. viikon sisään kahden miehen kanssa ollut... Mutta ehkä naisella on jäänyt menkat pois jo ENNEN teidän juttuanne?
Tai ehkä hän on käyttänyt ovulaation määrittämiseen apteekista saatavia tikkuja (..joita jotkut käyttävät myös ""ehkäisyyn""...), tällöin hän on hyvinkin tarkkaan ollut tietoinen, minä päivänä lapsi on saanut alkunsa, ja kuka on isä...

Ja vielä ap. tiedäthän että käytännössä nainen voi tulla kuukautis kierrossa vain lyhyenä aikana raskaaksi...? Siittiöt toki voivat säilyä elossa useitakin päiviä naisen sisässä, mutta jos esim. sinä olet ollut alkukuusta naisen kanssa, ja hänen kiertonsa mukaan puolivälissä on ovulaatio, tuskin olet isä... Ja jos naisella on säännölliset menkat, hän tietää hyvinkin tarkkaan milloin hedelmöitys luultavammin on tapahtunut...;)

Anna naisen ja tämän miehen elää elmäänsä lapsensa kanssa, ja elä sinä omaasi!!! Pidä katse tulevassa, ja unohda menneisyys...!!!

sen verran, että ainahan nämä ""pettäjät"" puhuvat eron olevan vireillä... Todellisuudessa kotona saatetaan innolla odottaan kolmatta lasta syntyväksi ja rekentaa omakoti taloon lisäsiipeä...;) Tässä tapauksessa huijarti vain on nainen. Monestihan se on mies, joka pitää jopa vuosikausia ""toista naista"" lupauksillaan ""me erotaan ihan kohta"", ja jostain syystä (esim.""se vaimon sairaus on nyt niin pahana"" tai ""haluan odottaa että kaikki lapset ovat täysi ikäisiä"") otteessaan... Ja nämä jututhan ovat yleensä suurelta osin vain huijaamista, jolla saadaan pidettyä ""kakkos naisen/miehen"" valheellisesti uskoa yllä, että kyllä meilläkin joskus on yhteinen tulevaisuus... Todellisuudessa pettäjällä ei yleensä ole pienintäkään aikomusta jättää kumppaniaan...

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lapsen etu on kahden vanhemman perhe. Mielestäni sinun ""oikeutesi"" lapseen vain sekoittavat lapsen ja hänen vanhempiensa elämää. Jos joskus haluat saada totuuden selville, niin 18v on sopiva aika odottaa.
Sinun etusi ei voi olla lapsen isyydestä kiinni, sinun pitäisi todeta tapahtunut ja lopettaa asian miettiminen ja myös todeta, että se on lapselle parasta.

Jos oikein rehellinen olen, niin toimintasi on naurettavaa. Ja jos kuvittelet omistavasi lapsen, niin kanna häntä loppuraskaus ja synnytä ja hoida. Vai haluatko vain rusinoita pullasta kaikkien muiden kustannuksella, myös lapsen. Ja nykyinen käyttäytymisesi osoittaa sen, että se voi olla yksi syy miksi isyyttäsi ei halutakaan tietää.

Vai pitäiskö tehdä lakialoite pettäjän oikeuksista toisen perheeseen?

Joillekin nämä tarinat ovat tosia, näinkin voi elämä kulkea. Ihmisten liitot venyvät ja paukkuvat,käytetäämpä ulkopuolisia liiton pönkittäjinä. Mitä isän ja äidin ideaaliin tulee, niin eikö olisi jo aika tunnustaa,että harvoin kaksi ihmistä tasa-arvoisina ja tasapainoisina onnellisina elämänsä loppuun. Kyllä on niin rutosti suhteita jotka muistuttavat paremmin sairaskertomuksia. Väkisin yritetään kun ei voida myöntää että metsään meni, eikä tunneta itseä senverran että tietäsi mikä olisi parasta. Tulevisuudessa nämä ydinperheet eivät ole enää enemmistönä vaan yhtenä suhdevariaationa muiden joukossa. Se on jälkeläisillekin parasta,sillä lapset tietävät milloin homma haisee. Oikea rakkaus ja arvostus on lapsen turva,ei kulissi tai väkisin sinnittelevät vanhemmat. Valitettavasti lapset eivät vain ymmärrä miksi ja usein syyttävät itseään.

Tottakai tiedän et yksikin kerta riittää.Ihan sillä samalla perusteella myös se aviomies voi olla isä. Nyt vaan kukaan meistä ei tiedä sitä isyyttä varmaksi,joten mä mietin mikä on kaikkein todennäköisintä tässä tapauksessa. Ja todennäköisemmin mun mielestä isä on se, jonka kanssa nussuttelee enemmän ja säännöllisemmin ja jonka nainen ite on sanonut isäksi.

Tossa jo toinenkin sanoi siitä et usein nainen kyllä tietää,vaik ei nyt satavarma voiskaan olla. Nainen kuitenkin tuntee oman kuukautiskiertonsa ja moni nainen on tuntenut olevansa raskaana jo ennen ku menkat on myöhässäkään.

Lain mukaan lapsi on aviomiehen, piste.
Koska aviomies haluaa olla lapsen isä, ei siihen ole muilla sanomista. Usko jo, että jossittelemalla häiritset ihmisten elämää, sinulla voidaan vaatia vaikka lähestymiskielto, jollet tokene.

Ei pettymys rakkaudessa anna oikeutta alkaa häiriköksi, sillä sitä tämä on. Jokaisella miehellä, joka on ollut suojaamattomassa yhdynnässä, voi teoriassa olla monia lapsia. Miksi sinä takerrut tähän kertaan, kaipa lienet nainut muidenkin kanssa, kuin tämän yhden?

Jos kerran kiihkeästi haluat tulla isäksi, etsi itsellesi vapaa nainen, jonka kanssa yhteistuumin perustatte perheen. Et sinä voi etkä saa väkisellä tupata toisten elämään, pakottamalla ja häiritsemällä ei rakkautta saa. Käytöksesi on kaikkea muuta kuin tervettä.

Niin minäkin asian näen.
Jos nyt joku hakee laista turvaa oletetulle isälle, niin mikä on perheen turva. Ei laki voi antaa oikeutta tutkia isyyttä, jos sitä ei vanhemmat halua. Muussa tapauksessa oikeuslaitokset täyttyisivät ihmisistä, jotka vain hakisivat isyystutkimusta julkkisperheen vastasyntyneeseen lapseen.

Vai miltä tuntuisi, kun teidän ovellenne koputtaisi harmaapäinen mies, joka väittäisi olevan isänne, olisitteko mieluiten tietämättä?

Kyllä ap:tä on kusetettu oikein 6-0. Mies on taatusti tuhkamuna ja he vaimon kanssa yksissä tuumin päättivät käyttää jotain hyväuskoista hölmöä spermapankkina. Sopiva tarina viimeisiävetelevästä avioliitosta ja hupsheijaa! tämä urpo uskoo kaiken. Mitä tästä opimme? Älä nussi toisen omaa tai älä ainakaan paljaalla.

Minusta kaikki viittaa vakavasti siihen, että sinua on käytetty hyväksi, kuten joku sinulle selittikin. Kukaan nainen ei muutoin olisi noin kavala.Kukaan mies muuten suostuisi vastaavaan käytökseen vaan ilomielin olisi työntämässä sinulle pettäneen naisen ja lapsen.
On vaikeata uskoa, että tuo pariskunta tulee onnelliseksi, paitsi jos tämä on heidän yhteinen suunnitelmansa ja sinä olet vain siemenlinko. Jos he ovat käyttäneet sinua hyväkseen, sinulla on aika vähän tehtävissä.
Jos taas kyseessä vahinko, mies alkaa katua ja vahtia lasta. Voi olla että sinuun hyvinkin otetaan myöhemmin yhteyttä.Harva mies mielellään elättää toisen lasta.
Oletko ajatellut mitä kaikkea ikävää tämä vahingossa siitetty lehtolapsi aiheuttaa tuleville suhteillesi?. Voit joutua elatusvelvolliseksi jopa takautuvasti ja asia aiheuttaa monentapaisia ristiriitoja.

Lapsen etu on olla nyt rauhassa. Isyys voidaan myöhemmin todeta, jos se on välttämätöntä ja elämäsi menee niin, että edes sitä haluat.

Itse sanoit, että nainen tavallaan teki aloitteen ja vamppasi sinut. Eikö näin? Sinua on lypsetty, mutta älä sure, niin on montaa muuutakin ja tämä on yhä tavallisempaa. Geenitutkijana tiedän, että paljon on pareja, joiden biologinen lapsi ei sitä olekaan. Oletko varma, että sinusta olisi isäksi näissä olosuhteissa?. Ennen kuin jatkat mihinkään suuntaan, mieti kaikki mahdollisuutesi isänä. Toimi niin, että lapsi aikuisena voi kiittää sinua. Biologia ei lapsuudessa merkitse yhtään mitään, vanhempana se voi merkitä.

Olen kaiketi naiivi ja hyväuskoinen hölmö. Mutta jotenkin en jaksa uskoa tähän teoriaan pariskunnan yhteisestä salaliitosta ap:tä vastaan vain lapsen siittämisen toivossa... Näin reaalimaailmassa moinen tuntuu vähän liikaa saippuaoopperoista keksityltä toiminnalta.

Jos nainen on raskaaksi tullut kahdesta suojaamattomasta yhdynnästä, niin mitä ilmeisemmin hänen hedelmällisyytensä on oikein hyvissä voimissa. Ei kai hänen olisi tarvinnut huijata ketään oikein rakkaussuhteeseen, valehdella ummet ja lammet avioeroista yms. vain saadakseen suojaamatonta seksiä ja siemenet sisäänsä? Kuinka moni lapseton pariskunta todella olisi valmis näin laajaan petokseen toisen ihmisen päänmenoksi, kun taatusti helpompiakin tapoja on olemassa. Maailma on täynnä miehiä, jotka ovat kiinnostuneita harrastamaan seksiä ilman sitoumusta. Eivätkä he taatusti itkisi oletetun isyytensä perään ja suunnittelisi isyystutkimuksia...

Lapsettomuuteen on lisäksi keksitty lukuisa määrä muitakin ratkaisukeinoja kuin vieraiden miesten kanssa paljaalla paneminen. Toki hoidot ja koeputkihedelmöitykset ovat helpommin sanottu kuin tehty, mutta ryhtyä oikein suhteeseen ja petkuttaa yhteisillä tulevaisuudenlupauksilla vain ja ainoastaan hedelmöitystarkoituksessa, tuntuu todella kaukaa haetulta. Mutta ehkä todellisuus on tarua ihmeellisempää... En vain itse jaksa uskoa siihen.

Suosittelen sinua, kuten niin moni muukin täällä, jättämään naisen perheineen rauhaan.
Lapsellein parasta, ettet sekoile mahdollisen isyytesi kanssa. Mahdollisuushan on ÄLYTTÖMÄN PIENI, että olisit isä.
Jatka elämääsi ja haveile naisesta, joka on vapaa hankkimaan lapsenkin kanssasi.

Onnea sinulle ja mielenrauhaa!

Olen ""luurannut"" pari päivää netin ulkopuolella. Olen myös selvittänyt asiaa eteenpäin.

Olin yhteydessä lakimieheen. Sivumennen sanoen kohtuuhinnan maksoin tunnin juttelutuokiosta. Lakimiehen viesti oli ettei minulla ole mitään mahdollisuutta pakottaa äitiä isyystestiin. Aviomies on isä, jos hän itse ei sitä kiistä ja sillä hyvä.

Kysyin myös muutaman nimimerkki yks:n heittämän jutun. Takautuvia elatusmaksuja en voi joutua maksamaan. Takautuvasti niitä ei voi määrätä.

Lakimies ei myöskään pitänyt hyvänä ajatuksena että tonkisin roskiksesta jotain ja selvittäisin isyyden siitä. Sanoi ettei uskalla suoralta kädeltä sanoa mitä kaikkia seuraamuksia tästä voi olla mutta toisen roskakorin tonkiminen rikkoo varmuudella ainakin kotirauhaa.

Tämä lakipuolesta. Eli heikoilla olen sen suhteen. Nyt pitää vain miettiä mitä kerron lapselle jos mitään. Tämän mietinnän suhteen ei ole kiire, muutamaan vuoteen lapsi ei varmasti ymmärrä mitään. Aika heikolta ""isän"" tai edes mahdollisen isän oikeudet tuntuvat.

Ja mitä tulee siihen olisinko valmis jatkamaan suhdetta kaiken tämän jälkeen, jos se siis olisi mahdollista, en osaa sanoa. Olenko rakastunut hölmö? Ehkä, ainakin sellainen olin.

Haluan myös toistaa tietäväni naisen ja hänen miehensä suhteesta asioita, joiden pohjalta olen lähes varma etteivät he ole yrittäneet lasta. En käy niitä tähän purkamaan mutta kyllä jotain vajaan vuoden suhteessa toisesta ja hänen liitostaan oppii. En osaa sanoa mikä sai naisen jatkamaan aviomiehensä kanssa vaikka meillä oli aivan eri suunnitelmat. Tätä olen miettynyt paljonkin viime päivinä. Ehkä taloudelliset seikat painoivat lopulta vaakakupissa. Naisen mies on todella huomattavasti (siis todellakin huomattavasti) varakkaampi ja parempituloisempi kuin minä. Naisen omat tulot ovat melko mitättömät. Joka tapauksessa pidän kuitenkin hyvinkin todennäköisenä että nimenomaan minä olen isä.

Herraisä mihin kaikkeen tuo pakkomielteesi saakin. Eikä se lakimiehesi kertonut, että jos menet lapselle jotain kertomaan, sinut voidaan saada syytteeseen monenkin eri nimikkeen alla?

Suoraan sanoen, olet tyhmä ja itsekeskeinen.
Rakenna itsellesi oikea elämä sen sijaan, että yrität tunkea toisten elämään hyvin, hyvin kyseenalaisin keinoin. Puolisoilla on oikeus palata yhteiselämään, ei siinä rakastajan lupaa tarvita.

Jos tuo isyys-kasetti ei lakkaa soimasta päässäsi, hanki hoitoa. Muuta vaikka eri paikkakunnalle tarpeeksi kauas, jotta tapaat uusia ihmisiä ja saat uutta ajateltavaa. Sillä tavoin voit löytää elämääsi oikean suhteen, josta seuraa jotain hyvääkin.

Hirveän julmasti sanottu miehelle joka ei ehkä koskaan saa kontaktia omaan lapseensa. Vaikka nainen olenkin, olen kyllä tässä tapauksessa asettanut sympatiani miehen puolelle. Tällä palstalla naiset lynkkaavat tämän miehen miten lystäävät. Kun mies mokaa, te haukutte hänet ties millä nimityksillä. Kun nainen mokaa, te puolustatte häntä tunteisiin vetoavilla argumenteilla. Te olette julmia!

Sinä olet sairas. Luovuta jo. PÄÄSTÄ IRTI!!!

Et saanut tätä naista, joten nosta pää pystyyn ja jatka eteenpäin!

Ihan nousee iho kananlihalle, kun lukee sekopäistä fanaattista tekstiäsi. Sinä et tätä naista saa, etkä luultavasti ole edes lapsen isä.

Yrität itse puhua lapsen oikeuksista! Miten kehtaat alkaa samaan hengenvetoon puhua asioista, joilla voisit mustamaalta tätä pariskuntaa.

Nimenomaan! Olet psykoottinen. Et välitä lapsesta pätkääkään, et vain suostu tajuamaan että hävisit nyt. Miten helvetissä naisen tulot ja heidän ""ongelmansa"" liittyvät isyyteesi?!?!? Haluut vaan näyttää pariskunnalle jotain. Nainen viimein tajusi millainen psykopaatti olet, ja onneksi jätti sut.

*Ja että kehtaat miettiä mitä menet lapselle kertomaan! Sä olit vaan laastari suhteessa, jossa oli hteken aikaa huonosti asiat.

Nimimerkkisi ""En näe lastani"" kertoo kaiken. Lapsi ei ole edes syntynyt ja sinä kehität sotaa asianajajilla ja likaisilla tiedoilla ""tekoisästä"".

Hanki elämä!!!!!

Olet varma että heillä ei ollut suunnitelmissa hankkia lasta??? Olit varma että miettivät avioeroa???
Olit varma että naisella oli eri suunnitelmat kuin aviomiehellään???
Olit varma että teillä on yhteinen tulevaisuus???

Minkäköhän takia nainen uhkaa sinua lähestymiskiellolla!!!
Minkä takia nainen yhdessä miehensä kanssa käskee sinun häipyä!!!

Etkö tajua, että olit vain välikappale heidän avioliittonsa kriisissä, ja että aikasi meni jo!!!

Kun lapsi on syntynyt, voit oikeusteitse vaatia isyystestiä. Ja isyyden myötä tapaamisoikeuden lapseen, jos siihen kykeneväksi sinut luokitelllan. Mutta et ikinä tätä naista saa. Ja on oksettavaa, että pyrkii isäksi vain siksi että saa pakit!!!

Annat väärää tietoa!
Koska lapsi on AVIOlapsi, siitetty avioliiton voimassa ollessa eivätkä puolisot ITSE halua asettaa isyyttä kiistanalaiseksi, ei ulkopuolinen saa millään keinolla isän oikeuksia.
Ei edes biologinen isä, mitä tässä kyseessäolevassa tapauksessa suuresti epäilen. Tämän lapsen isä on aviomies.

Uusimmat

Yhteistyössä