S
sekaisin
Vieras
Eli siis tossa relu pari kuukautta sitten yks mies lähesty mua.Käytiin ulkona pari kertaa.Sanoin sille kun kysys et voisinko ajatella seurustelua sen kanssa et katotaan päivä kerrallaan et kavereina voidaan tavata ja katotaan mitä siitä sit seuraa. Miehestä ei juuri kuulunu,ite tekstailin sille ja mielestäni annoin siis ymmärtää et kiinnostusta on.Mies taas anto ymmärtää toistepäin. No,ei siinä mitään elämässä eteenpäin ja silleen.Nyt sitten monen viikon hiljaisuuden jälkeen se soittaa ja kyselee kuulumisia.Sano et annoin sille rukkaset...öö...no joo tavallaan mutten tyrmännyt sitä kokonaan ja sanoin sen sille ja nyt se oli ihan ihmeissään ja sano et nyt hän jää miettii tätä. Sano että sillä olis jotain sutinaa ehkä jonkun kanssa mutta onko sillä oikeesti vai sanoko vaan? toisaalta ei mua haittaa jos on,tavallaan itekin miettinyt yhtä tyyppiä.
Nyt itse olen ihan sekasin,miksi se soitti? haluaako pi**ua vai onko nyt jotain kesäkisu suunnittelmaa vai mitä? En kyllä edelleenkään tiedä haluanko siitä mitään seurustelu kumppania mutta miten se eka tyrmää mun viestit ja nyt sit ite otti yhteyttä.Toki se on vastannut mun viesteihin. Olen tosi varovainen miesten kanssa nykysin kun on satutettu,ehkä alitajuisesti torjun tai annan ymmärtää torjumiset.
Tosi sekava selostus ja kukaan ei kai mitään tajunnut mut eise mitään,en minäkää pysy enää perässä.
Nyt itse olen ihan sekasin,miksi se soitti? haluaako pi**ua vai onko nyt jotain kesäkisu suunnittelmaa vai mitä? En kyllä edelleenkään tiedä haluanko siitä mitään seurustelu kumppania mutta miten se eka tyrmää mun viestit ja nyt sit ite otti yhteyttä.Toki se on vastannut mun viesteihin. Olen tosi varovainen miesten kanssa nykysin kun on satutettu,ehkä alitajuisesti torjun tai annan ymmärtää torjumiset.
Tosi sekava selostus ja kukaan ei kai mitään tajunnut mut eise mitään,en minäkää pysy enää perässä.