En keksi nyt otsikkoa mutta lukekaa nyt silti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Martsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Martsa"

Vieras
Olen siis sinkku ja tänää puhuttiin miehistä ja en nyt muista mistä sitten lähti mut tää ihminen sit rupes miettii et ketä miehiä sit tuntis ja heitti sit (vitsinä) ilmoille et "hei,"Matti" olis hyvä" tai jotain vastaavaa ja sano mulle et mun pitäs kysyy eräältä toiselta tästä "Matista" et se tuntee sen paremmin.No ,enhän mä nyt voi kysyä siltä toiselta kun se on mulle erittäin tuttu ihminen(=perhettä) joten ei todellakaan mee kysymään mitään. Mutta nyt mua on koko päivä mietittänyt et miten mä sanoisin sille kenen kans puhuin et hei oikeesti,voisitko yrittää ottaa selvää siitä et jos vaikka treffit järkkäsi jos se on vapaa(ymmärsin et on ei se muuten olis sitä maininnu et se olis mulle justa hyvä) kun se aina vitsailee näistä miesjutuista ja kun en ite jotenkin saa sanottua et voisin oikeesti ottaa vähän apuja vastaan. Olen vähän hassu mut olen miettinyt tätä asiaa nyt kokopäivän.

No tietääkö tää kenen kans puhuit että se jolta kehotti kysymään on sulle liian tuttu? Sano sille jonka kans puhuit,ihan suoraan että et halua kysyä tältä mutta haluisit kyllä tietää lisää tästä Matista,voisitko auttaa?

[QUOTE="vieras";25940892]No tietääkö tää kenen kans puhuit että se jolta kehotti kysymään on sulle liian tuttu? Sano sille jonka kans puhuit,ihan suoraan että et halua kysyä tältä mutta haluisit kyllä tietää lisää tästä Matista,voisitko auttaa?[/QUOTE]

Tietää juu koska on sen sen kanssa läheinen(mies ja nainen kyseessä). Täytyy jotenkin hienosti kysyä sit kun nähdään et hei muistatko ku heitit juttua"Matista"....

Alkuperäinen kirjoittaja eivaravenettäkaada;25940924:
Niin siis pelkäät tulevasi nolatuksi jos se heittikin sen vitsinä?

No tavallaan joo mutta en sit kuitenkaan...enepi sitä mitä tää toinen joka on mulle tuttu et mitä se ajattelee asiasta,tuskin se ainakaan rupee järkkää mitään treffejä....ainakaan mulle:D

Yhteistyössä