En mä tajua nyt taas ollenkaa(jorinaa miehestä pitkästi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Eli siis tossa relu pari kuukautta sitten yks mies lähesty mua.Käytiin ulkona pari kertaa.Sanoin sille kun kysys et voisinko ajatella seurustelua sen kanssa et katotaan päivä kerrallaan et kavereina voidaan tavata ja katotaan mitä siitä sit seuraa. Miehestä ei juuri kuulunu,ite tekstailin sille ja mielestäni annoin siis ymmärtää et kiinnostusta on.Mies taas anto ymmärtää toistepäin. No,ei siinä mitään elämässä eteenpäin ja silleen.Nyt sitten monen viikon hiljaisuuden jälkeen se soittaa ja kyselee kuulumisia.Sano et annoin sille rukkaset...öö...no joo tavallaan mutten tyrmännyt sitä kokonaan ja sanoin sen sille ja nyt se oli ihan ihmeissään ja sano et nyt hän jää miettii tätä. Sano että sillä olis jotain sutinaa ehkä jonkun kanssa mutta onko sillä oikeesti vai sanoko vaan? toisaalta ei mua haittaa jos on,tavallaan itekin miettinyt yhtä tyyppiä.

Nyt itse olen ihan sekasin,miksi se soitti? haluaako pi**ua vai onko nyt jotain kesäkisu suunnittelmaa vai mitä? En kyllä edelleenkään tiedä haluanko siitä mitään seurustelu kumppania mutta miten se eka tyrmää mun viestit ja nyt sit ite otti yhteyttä.Toki se on vastannut mun viesteihin. Olen tosi varovainen miesten kanssa nykysin kun on satutettu,ehkä alitajuisesti torjun tai annan ymmärtää torjumiset.

Tosi sekava selostus ja kukaan ei kai mitään tajunnut mut eise mitään,en minäkää pysy enää perässä.

No se varmaan otti sen sin alkuperäisen jutskan sillai, että friendzonesit sen. Sit se jäi kaivelemaan häntä ja miettii miksei kelvannu. Ei noita miesten sanomisia ja tekemisiä kannata ylianalysoida. Hän ois ollu kiinnostuneempi susta ku sie hänestä. Sellasta sattuu.

Ens kerralla, jos mies kiinnostaa niin vois vaikka sanoo, että haluat edetä hissukseen, että ois toivoo parisuhteesta, jos sellasta ois. Aika harva mies on valmis kaverisuhteeseen.

h300614F2

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Vieras #3, kyl ne miehetkin osaa olla epämääräisiä. Data sano että pyys mua kaveriks jotaa vuosi ennen tapaamista (siis palstaprofiilissa) ja min ois pitäny siitä ymmärtää jo silloin hänen olevan kiinnostunut minusta parisuhteeseen.

No se varmaan otti sen sin alkuperäisen jutskan sillai, että friendzonesit sen. Sit se jäi kaivelemaan häntä ja miettii miksei kelvannu. Ei noita miesten sanomisia ja tekemisiä kannata ylianalysoida. Hän ois ollu kiinnostuneempi susta ku sie hänestä. Sellasta sattuu.

Ens kerralla, jos mies kiinnostaa niin vois vaikka sanoo, että haluat edetä hissukseen, että ois toivoo parisuhteesta, jos sellasta ois. Aika harva mies on valmis kaverisuhteeseen.

Mä sanoin sille alkuun että voidaan kyllä nähdä ja tapailla,alkuun kaverina ja katotaan mihin suuntaan juttu etenee. Ja se sano että sopii,miksi sano niin jos ei sopinutkaan. ja jos nyt otti ne pakkeina niin miten nyt,näin pitkän ajan jälkeen soitti?

Olis halunnut pillua. Sähän annoit pakit, mutta annoit myös ymmärtää että ehkä joskus heruu.

Näin mäkin ajattelin että pillun perään se taitaa olla vaan kun ykskaks taas soitti. Epäilin jo alkuunkin et sen takia halus tutustuu. Mutta ei se tule saamaan,jos vaikka ruvettaiskin olemann yhessä niin en todellakaan antais heti,sittenhän sen näkee.

Jos sä sanot että haluat nähdä vain kaverina, niin onhan ne nyt ihan selvät pakit ja merkki siitä, että et ole miehestä parisuhdemielessä pätkääkään kiinnostunut.

Eli siis tossa relu pari kuukautta sitten yks mies lähesty mua.Käytiin ulkona pari kertaa.Sanoin sille kun kysys et voisinko ajatella seurustelua sen kanssa et katotaan päivä kerrallaan et kavereina voidaan tavata ja katotaan mitä siitä sit seuraa. Miehestä ei juuri kuulunu,ite tekstailin sille ja mielestäni annoin siis ymmärtää et kiinnostusta on.Mies taas anto ymmärtää toistepäin. No,ei siinä mitään elämässä eteenpäin ja silleen.Nyt sitten monen viikon hiljaisuuden jälkeen se soittaa ja kyselee kuulumisia.Sano et annoin sille rukkaset...öö...no joo tavallaan mutten tyrmännyt sitä kokonaan ja sanoin sen sille ja nyt se oli ihan ihmeissään ja sano et nyt hän jää miettii tätä. Sano että sillä olis jotain sutinaa ehkä jonkun kanssa mutta onko sillä oikeesti vai sanoko vaan? toisaalta ei mua haittaa jos on,tavallaan itekin miettinyt yhtä tyyppiä.

Nyt itse olen ihan sekasin,miksi se soitti? haluaako pi**ua vai onko nyt jotain kesäkisu suunnittelmaa vai mitä? En kyllä edelleenkään tiedä haluanko siitä mitään seurustelu kumppania mutta miten se eka tyrmää mun viestit ja nyt sit ite otti yhteyttä.Toki se on vastannut mun viesteihin. Olen tosi varovainen miesten kanssa nykysin kun on satutettu,ehkä alitajuisesti torjun tai annan ymmärtää torjumiset.

Tosi sekava selostus ja kukaan ei kai mitään tajunnut mut eise mitään,en minäkää pysy enää perässä.

no sä oot torjunut sen! se on ehdottanut seurustelua ja sä sanoit että voidaan tapailla silleen kaverina=et sä mua oikeesti kiinnosta millään tavalla.

mä en ymmärrä sua! sä oot loukannut sitä miestä ja todellakin annoit hänen ymmärtää että sua ei kiinnosta sit ihmettelet että miks miehestä ei kuulu :headwall:

[QUOTE="eee";28498356]Jos sä sanot että haluat nähdä vain kaverina, niin onhan ne nyt ihan selvät pakit ja merkki siitä, että et ole miehestä parisuhdemielessä pätkääkään kiinnostunut.[/QUOTE]

Sitten se on mennyt siinä väärinymmärretyks koska jos mä sanoin sille et voidaan tavata kaveripohjalta ja KATOTAAN MITÄ SIITÄ SEURAA niin sillon mun mielstä siinä ei olla anntettu koko pakkeja vaan et tutustutaan kavereina ja jos juttu syvenee niin se syvenee itekseen. Ja miksi mies sanoo sitten että sopii kaveripohjalta jos ei sovikkaan,voisi sitä silloin varmaan sanoa että en ole kaveria etsimässä.

[QUOTE="Helmi";28498396]no sä oot torjunut sen! se on ehdottanut seurustelua ja sä sanoit että voidaan tapailla silleen kaverina=et sä mua oikeesti kiinnosta millään tavalla.

mä en ymmärrä sua! sä oot loukannut sitä miestä ja todellakin annoit hänen ymmärtää että sua ei kiinnosta sit ihmettelet että miks miehestä ei kuulu :headwall:[/QUOTE]

No miksi se sitten soitti mulle nyt?! jos kerta olen loukannut.

Äh. Jotkut miehet nyt on niin herkkiksiä. Voi tuo miehen kommentti sen puoleen olla kömpelö huumorinyrityskin (että sähän annoit pakit...)

Älä nyt ihmeessä aloita suhdetta sillä että kuvittelet että sun tarttis muka ymmärtää miehestä jotain mitä hän ei kerro. Kysy mieheltä suoraan kuinka asia on ja kerro että mietityttää miten eri tavalla asiat voi nähdä.. ehkä siitä sukeutuu jonkinlainen keskustelu ja ajatustenvaihto. Siis jos olet laisin kiinnostunut.

Minä luultavasti antaisin suosiolla olla mitä kiiruimmin. Kun en ymmärrä mitään monimutkaista ihmissuhteissa enkä varsinkaan halua sellaisia ihmissuhteita läheisimpiini... niin mun puolesta saisi oitis mennä jos kommunikoisimme kovin eri tavoin ja ohi.

Yhteistyössä