En kestä noita hörhöjä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tänään jo avauksen tein samasta asiasta, eli jotain sekakäyttäjiä nämä on ketä tässä asuu samassa talossa.

tuossa olin tupakoimassa ja eikö sieltä joku juokse tuohon että voisinko tulla oluen juomaan sinne teille(en tiedä näkikö jostain verhon raosta että avasin oluen) kun on niin tylsää seuraa sen mies nyt.

Meillä kun on nyt nuo vaunut tossa pihassa niin kysy että nukkuuko se pikkunen siellä nyt :o Meillähän on tapana nukuttaa lapsia yöllä ulkona, aivan :headwall:

Sitten huutaa kun syötävä tossa pihassa, sanoin jo että jos pikkasen hiljempaa olis.
Tokasin siinä sitten että lähen nukkumaan tästä että hyvät yöt! Huutaa meille sisälle ukolle oven raosta täysillä että tule meille. Ukko sitten tulee äreenä että se turpa kiinni :whistle:
Lähtihän se siitä.

Mulla on nyt jo hermot kireellä niiden kanssa niin miten jaksan kesän tätä, tai jopa enemmän :kieh:

sori mut :laugh: Ne on sitten niin ihania. Meillä on kaks vakkarijuoppoa jotka millon mitäki vailla ja soittelevat ovikelloa. Sitten kun oikeen ärähtää niin lähtevät mutta eihän ne sitä enää seuraavana päivänä muista :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Näillä kun ei tunnu olevan mitään järkee, tänäänkin tuo eukko kerto koko lääke varastonsa ja mitä millonkin vetelee. :headwall:

Juu juu tuo kuulostaakin ihan normaalille :xmas: Mä oisin varmaan jo pakkaamassa kamoja ja valmis muuttamaan toisaalle :/

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Näillä kun ei tunnu olevan mitään järkee, tänäänkin tuo eukko kerto koko lääke varastonsa ja mitä millonkin vetelee. :headwall:

Juu juu tuo kuulostaakin ihan normaalille :xmas: Mä oisin varmaan jo pakkaamassa kamoja ja valmis muuttamaan toisaalle :/

Pakkaisin samantein jos olis se kämppä minne menis, ne on sitten niin kiven takana.

Pakkaisin samantein jos olis se kämppä minne menis, ne on sitten niin kiven takana.

Ymmärrän kyllä varmasti mielis pois jos naapurit olis tuollaisia. Onneks meillä ei ole vasta kun parin asunnon päässä yhdet alkoholistit ja nekin on vissiin saamassa häädön ja muuten naapurit onkin sitten kuuroja vanhuksia.

Ymmärrän kyllä varmasti mielis pois jos naapurit olis tuollaisia. Onneks meillä ei ole vasta kun parin asunnon päässä yhdet alkoholistit ja nekin on vissiin saamassa häädön ja muuten naapurit onkin sitten kuuroja vanhuksia.

Ollaan tästä oltu lähössä pois jo jonkun aikaa mutta näiden hullujen muutto pisti kyllä lisää vauhtia kinttuihin.
Mulla menee salettiin mielenterveys jos tässä joudun kesän olemaan, ja pakkohan se on jos ei muualle pääse.

Voin niin elävästi kuvitella kun tuossa grillaa takapihallaan niin siihenhän ne änkee, ja juttua riittää sitten ihan varmaan niiden osalta. Kyllähän sitä vois sanoo mutta kun on kyse tuommosista niin eihän niistä tiedä mitä ne keksii.

Yhteistyössä