V
"vieras"
Vieras
olin jo melko varma että nuo ötökät mitä meiltä löytyy niin olis riesakuoriaisia..olen siis löytänyt toukan kuoria astianpesukoneen alta sellasesta pölypallosta,uunin alta kans noita kuoria pölypallosta ja lattioilta olen löytänyt eläviä kuoriaisia ja muutaman toukan.ja eilen kun siivosin keittiön kaapit niin muutama kuollut toukka löyty jostain astian pohjalta ja sit yhen laatikon alta löyty ihan perkuleesti niitä toukan kuoria ja siellä oli myös ihan hirveesti leivän murusiakin ja yhdessä laatikossa oli elävä kuoriainenkin.googlettamalla ötökät näyttää siis noilta riesakuoriaisilta,väri on just tommonen et pää on musta ja sit loppupää on semmonen tumman ruskee ja siinä aika ylhäällä on semmonen oisko kellertävä "raita".toukat on vaaleita joilla on peräpäässä tupsu.nyt sit ihan hyvikseen katoin sohvatyynyjen väliin niin siellä oli kans jotain toukkia tai niitten kuoria ja ne oli kans semmosia vaaleita,mut löysin myös yhden ihan pikimustan ja sillä oli kans semmonen tupsu,mut luin joltain sivulta et riesakuoriaisen toukka jos syö jotain olikohan homeitiöitä niin voi olla myös musta.mutta myös arveluttaa että onkohan nämä nyt sittenkin jotain vyöturkiskuoriaisia kun niitä löyty tuolta sohvatyynyjen välistäkin..auttakee joku!!!mä tuun hulluks!!!