nyt en enää kestä ton vuosikkaan oikkuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt täälläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt täälläkin

Vieras
tyttö on pikkasen päälle vuoden ikäinen ja tuntuis kehkeytyvän melko pippurinen täti tosta....äitiä vaan kyllästyttää kun pienen vastoinkäymisen edessä neiti sortuu ihan täysin. äskenkin pihassa nukenrattaat kaatusi esteeseen törmättyään ja maailmanloppu tuntu olevan käsillä. tyttö huusi ku syötävä. meillä on aika korkeat aidat ja naapurit varmasti kuvitteli mun rääkkäävän tota lasta tai jotakin, sellanen oli karjunta.
muutenkin, kun tyttö ei viihdy oikein missään ja mitenkäänpäin, ei isomman sisaruksen kanssa leikkiessä, eikä yksinkään, ei ulkona, vaikka oltais koko muu perhe, eikä kyllä sitte sisälläkään. etenkään tyttö ei viihdy rattaissa, varsinkaan jos ollaan kaupassa, bussissa tai junassa. silloinkin huutaa siihen malliin että muut vieressä varmaan luulee äidin nipistelevän lasta tai jotain.....mitenkähän tota sais vähän rauhottumaan? alkaa konstit loppua.....

Meilläkin oli just samanlaista, sit meni jo pari viikkoa tässä tosi hyvin ja nyt on ollu pari päivää ihan pirun kiukkuinen :( (Poika siis reilun puoltoista v ) Hankaa taas hampaitaan sormilla, tutilla tms. ihan urakalla, joten epäilen että meillä tuo kaikki kiukuttelu johtuu paljolti hampaiden tulosta. Meillä on valitettavasti tullu jo reilun vuoden ajan hampaita vähitellen, siis koko ajan joku hammas puhkeamassa :headwall: Toivottavasti viimeinen kulmahammas tulis äkkiä, että päästäis tosta vaivasta!!! On kyllä uhmaikääkin havaittavissa... Mutta sen kiukuttelun kestää helpommin, kun ei ole jatkuvaa pahantuulisuutta :) Koita kestää ja käy itse tuulettumassa välillä ilman lasta jos se vaan on mahdollista :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 22:33 Tuplaäiskä kirjoitti:
Meillä on kaikki tismalleen samanlaista.....
Kuin täälläkin. Neiti on nyt reilu 2 v ja neuvolassa sanottiin mulle että niin "paha uhmaikä" neidillä ja kaiken kukkuraksi on minussa (äidissä) liikaa kiinni...ei hetken rauhaa anna...
kyllä minulla aika useasti pinna kireällä :ashamed: ja tulee tiuskittua takaisin!!

Neiti on niin minä itte ja jos joku menee pieleen alkaa huuto, rissaus ja tavaroiden heittely :whistle:

Valitin omalle äidilleni niin tuli lohduttavaa tekstiä..."Ei ole sitten omena kauas puusta pudonnut...tulee äitiinsä" :x Oonko mä ollut siis kans yhtä vaikee tapaus lapsena...en oo voinut!! :whistle: :o

Mä huomasin kanssa että tytölle on puhkeemassa lisää hampaita ja oon laittanut meen neitin kiukuttelut ja yöheräämiset sen piikkiin..Tyttö kanssa kokoajan mussa kiinni ja kun on hereillä ni kokoajan n.metrin säteellä musta ja pitää kokoajan hänen kanssa touhuta.Mies päivät töissä.Välillä aattelen et kumpa sais hetken olla ihan yksin..No saahan sitä nyt olla ku neiti nukkuu...Mut välillä tuntuu päivät tosi pitkiltä kun mieskin vasta sitten tulee kotiin ku neiti jo iltapuurolla ja nukkumaan menossa..noo aattelen vaa et ei tää montaa vuotta kestä ja pian jo itken tytön perään kun hän alkaa viipottaa kavereitten kanssa ulkona...Joten jaksamista kaikille taaperoiden vanhemmille! :wave:

Meillä tyttö pian 1 vuotias ja on ollut jo pari kuukautta perhepvhoidossa, joten on tottunut olemaan paljon muidenkin hoidettavana. On myös kahdet isovanhemmat innokkaina hoitamaan iltaisin joskus ja viikonloppuisinkin, on nääs ainoa lastenlapsi heille.. Tyttömme oli vähän nuhainen, muuten on ollut terve ja virkeä koko ajan, vaikka hampaita tulee ja kuolaa valuu ! Suosittelen siis, että pyydätte muitakin ihmisiä hoitamaan lapsianne, jos on sellaisia läheisiä ystäviä tai sukulaisia, niin eivät liian paljon takerru pelkästään teihin äiteihin. Meillä kyllä hoitaa isikin kiitettävästi, piti vanhempainvapaankin ja kyllä on isi niin rakas tytöllemme ! Paljon vaatii lapsi huomiota kaikilta. Voimia ja kesäistä mieltä ! T:Nuhainen äiti :snotty:

Yhteistyössä