En kestä enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RAKASKO?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hebuleena, kiitos vastauksesta. Minä en ole saanut raivareita tilanteista, reagoimista voi kuvata ennemminkin loukkaantumiseksi. Olen lähtenyt sängystä muutaman kerran pois, siitä yksinkertaisesta syystä, että saisin muuta ajateltavaa. Esim lukemaan kirjaa, katsomaan tvtä tai kirjoittamaan ajatuksia paperille. Mieheni ei tykännyt yhtään, kun kerran olin nukahtanutkin sohvalle. Me hellimme toisiamme paljon (myös ilman seksiä, kykenen kyllä siihe, tarvitsenkin hellyyttä hellyytenä eikä sen tarvi johtaa mihinkään muuhun, on ihana silitellä ja paijailla toista.) Olen kyllä murjottanut ja ollut loukkaantunut seuraavanakin päivän,sitten pyytänyt anteeksi käytöstäni.
Rakkaus on todellakin paljon muutakin. Mutta rakkauteen kuuluu seksi, jos joku siinä hiertää, se sattuu. Huomioin miestä todella paljon mielestäni, enkä itse "vaadi" jotakin erikoiskohtelua..
Palataan

Nimimerkille mietippä ite, tuo, että mies sanoo väsyn aina syyksi ei mene läpi,koska tiedän, ettei hän vaan jaksa avautua syvemmin ja tuo syy on helppo sanoa. Jos häneltä kysyy mistä hän pitää, hän sanoo"ei ole mitään erityisiä"..ja kysymyksiin mielihaluista/lempiasennoista vastaa vaan niin tai hmmm. Minun täytyy siis opiskella ajatuksenlukijaksi, ei kilpparista saa irti puhetta.

Mies on ilmaissut mielestäni aivan selvästi halunsa. Hänen halunsa on että hän ei halua ei niin usein seksiä, eikä mitään erityisiä seksiasentoja tai temppuja. Mie son ilmaissut ettei seksi ole hänelle niin tärkeää, että siitä pitää tehdä ongelma, tai suorituspakko.
Tässä kohden et mielestäni ole millään lailla ottanut huomioon miehen toiveita. Vain sinun toiveillasi on merkitystä sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja mietippä ite:
Nimimerkille mietippä ite, tuo, että mies sanoo väsyn aina syyksi ei mene läpi,koska tiedän, ettei hän vaan jaksa avautua syvemmin ja tuo syy on helppo sanoa. Jos häneltä kysyy mistä hän pitää, hän sanoo"ei ole mitään erityisiä"..ja kysymyksiin mielihaluista/lempiasennoista vastaa vaan niin tai hmmm. Minun täytyy siis opiskella ajatuksenlukijaksi, ei kilpparista saa irti puhetta.

Mies on ilmaissut mielestäni aivan selvästi halunsa. Hänen halunsa on että hän ei halua ei niin usein seksiä, eikä mitään erityisiä seksiasentoja tai temppuja. Mie son ilmaissut ettei seksi ole hänelle niin tärkeää, että siitä pitää tehdä ongelma, tai suorituspakko.
Tässä kohden et mielestäni ole millään lailla ottanut huomioon miehen toiveita. Vain sinun toiveillasi on merkitystä sinulle.

On se kummallista, kun minä en tiedä ainakaan mitä hmmmmm tai hmpth tarkoittaa, sinun mielestäsi ne tarkottavat noita asioita :-D Voisit opettaa minullekin tuota koodikielen luentaa...

Että minnuu huvittaa nuo miesten raivoisat puolustuspuheet tämän aiheen tiimoilta, jotta ei heidän jumaliste tartte harrastaa seksiä halukkaan naisen kanssa joka päivä. Että johan nyt on kumma kun ei saa rauhassa levätä! Huvittavaa, kun muistelee, minkä reaktion naisen haluttomuus aiheuttaa.

On se kummallista, kun minä en tiedä ainakaan mitä hmmmmm tai hmpth tarkoittaa, sinun mielestäsi ne tarkottavat noita asioita :-D Voisit opettaa minullekin tuota koodikielen luentaa...

Miksi sitten loukkaanuit, jos et ymmärrä tarkoitusta?

Alkuperäinen kirjoittaja mietippä itse:

Miksi sitten loukkaanuit, jos et ymmärrä tarkoitusta?

tämä oli aivan erillinen keskustelu...ei sellainen tilanne, jossa olisin tullut torjutuksi. Tilanne, jossa halusin tietää miehen toiveita. Kun ei puhu niin ei puhu..onneksi sentään pussaa....

Sanot alussa väsymyksen olevan veruke. Eli et kuuntele miestäsi. Tiedän paljon miehiä joita ei haluta joka päivä. Miksi haluat miehesi harrastavan seksiä juuri kun tulee joku hyvä ohjelma? Jos mekin voimme löytää kolmen lapsen kanssa päivästä hetkiä seksiin muulloin kuin illalla, niin miksi sinä et? Masturbointi ei ole paha peikko, jota joutuu vain sinkut harrastamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niin se on:
Sanot alussa väsymyksen olevan veruke. Eli et kuuntele miestäsi. Tiedän paljon miehiä joita ei haluta joka päivä. Miksi haluat miehesi harrastavan seksiä juuri kun tulee joku hyvä ohjelma? Jos mekin voimme löytää kolmen lapsen kanssa päivästä hetkiä seksiin muulloin kuin illalla, niin miksi sinä et? Masturbointi ei ole paha peikko, jota joutuu vain sinkut harrastamaan.

Ei se nyt tv-ohjelmasta ole kiinni..Mies ei vaan jaksa..hehe...kyllä meilläkin jälkikasvua on, ja minulla olisi ideoita ja valmiutta. Mutta mies on mukavuudenhaluinen ja spontaaniuden pelkoinen, sekä häpeää mahaläskejään. Että siitä se.

Jos teillä tosiaan tärkeistä asioista kommunikoiminen on tuolla tasolla, että "oletan, että hankkii itse kortsuja jos ei halua lasta" niin en yhtään ihmettele, että ongelmia on... Kyllä nyt vähintään tuollaisista jutuista täytyy sopia yhdessä.

Miksei voi sekstailla aamulla tai johonkin muuhun aikaan kun mies olisi virkeämpi? Miksi ihmeessä et voi itse tehdä kaikkea ja antaa miehen vain maata? Mikset voi masturboida jos häntä ei kertakaikkiaan huvita? Eikö hän voisi tyydyttää sinua käsin joskus?

Voisin lähettää exäni sinulle, hän haluaisi kaksi kertaa päivässä. Ihan sama kuinka uusi tai vanha suhde. Hänelle annoin pikapanoja ja otin suihin jos itseäni ei huvittanut, mutta en kyllä kahta kertaa päivässä jaksanut.

Ymmärrän kyllä hyvin ap:n ongelman. Itselläni on hieman sama tilanne. Itse tosin en nyt välttämättä ihan joka päivä seksiä haluaisi. 3-5 kertaa viikossa riittäisi. Ja aika usein sen verran sitä onkin. Mutta melkein aina minun aloitteestani. Olemme seurustelleen reilun vuoden verran ja kovinkaan montaa mieheni aloitetta en muista. Reilusti suurin osa aloitteistani tulee minulta. Ja välillä saan pakkeja kun mieheni vetoaa väsymykseen tms. Mikä on tietysti pätevä syy. Järjellä ymmärrän, että aina ei jaksa/haluta mutta myös minulla on taipumusta siihen, että otan pakit liian henkilökohtaisesti. Alan heti epäillä, että mikä minussa on vikana, enkö kelpaa.

Johtuu varmasti osaksi omasta huonosta itsetunnosta. Mutta myös siitä, että tämä on minulle ihan uusi tilanne. Aikaisemmissa suhteissa seksihalut ovat osuneet paremmin yhteen. Minä en ole aikaisemmin joutunut olemaan se osapuoli, joka ns. vonkaa vaan olen tottunut siihen, että miehet ovat aina olleet aktiivisempia osapuolia. Tämä on ollut aika hämmentävää ja olen saanut oikeasti tehdä töitä sen eteen etten ottaisi asiaa niin henkilökohtaisesti. Minullakin on pieni pelko, että mitä sitten kun suhde
vanhenee ja seksin määrä yleensä vähenee. Miten käy silloin? Itse olen myös suhteellisen seksuaalinen, ja vaikka mies on sellainen mitä olen aina hakenut, en ikinä haluaisi elää liitossa, jossa seksiä on joskus ja jouluna.

Luin koko ketjun läpi ja ihmettelin kovasti vastaajien reaktioita. Siitä, että nainen haluaa seksiä miestään enemmän, seurasi oikea syytösten tulva. Miksi ihmeessä nainen ei saisi haluta tai olla haluttu?

Seksuaalivietti on niin alkukantaisista asioista kiinni, ettei siihen valitettavasti auta hellyys tai puhuminen. Sitä joko haluaa toista ihmistä tai sitten ei. Toiset taas haluavat seksiä kerran kuukaudessa, toiset tarvitsevat sitä vähintään kerran päivässä. Kaikki on yksilöllistä.

Olen alkuperäisen kohtalotoveri. En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta ajan mittaan seksi todellakin vähenee ja vähenee. Mieti tarkkaan, haluatko elää elämäsi tuntien olosi epähaluttavaksi, hukaten hedelmälliset vuotesi masturbointiin. Muista kuitenkin, ettei se sinun vikasi ole, ettei mies halua sinua. Ei siitä oikein voi ketään syyttää, paitsi ehkä luontoa. Sinä olet varmasti haluttava ja voimakas seksuaalisuus välittyy aina positiivisella tavalla ulospäin!

Tein itse sen mokan, että yritin luottaa tulevaisuuteen ja sinetöin suhteen vieläpä helvetinmoisella asuntolainalla. Tässä sitten ollaan ja elellään, lähes seksittömässä suhteessa, joka ei tyydytä minua enää millään tavalla. Seksi ei todellakaan ole mikään pikkuasia ja sen toimimattomuus on täysin järkevä ja perusteltu syy katkaista suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Luin koko ketjun läpi ja ihmettelin kovasti vastaajien reaktioita. Siitä, että nainen haluaa seksiä miestään enemmän, seurasi oikea syytösten tulva. Miksi ihmeessä nainen ei saisi haluta tai olla haluttu?

Seksuaalivietti on niin alkukantaisista asioista kiinni, ettei siihen valitettavasti auta hellyys tai puhuminen. Sitä joko haluaa toista ihmistä tai sitten ei. Toiset taas haluavat seksiä kerran kuukaudessa, toiset tarvitsevat sitä vähintään kerran päivässä. Kaikki on yksilöllistä.

Olen alkuperäisen kohtalotoveri. En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta ajan mittaan seksi todellakin vähenee ja vähenee. Mieti tarkkaan, haluatko elää elämäsi tuntien olosi epähaluttavaksi, hukaten hedelmälliset vuotesi masturbointiin. Muista kuitenkin, ettei se sinun vikasi ole, ettei mies halua sinua. Ei siitä oikein voi ketään syyttää, paitsi ehkä luontoa. Sinä olet varmasti haluttava ja voimakas seksuaalisuus välittyy aina positiivisella tavalla ulospäin!

Tein itse sen mokan, että yritin luottaa tulevaisuuteen ja sinetöin suhteen vieläpä helvetinmoisella asuntolainalla. Tässä sitten ollaan ja elellään, lähes seksittömässä suhteessa, joka ei tyydytä minua enää millään tavalla. Seksi ei todellakaan ole mikään pikkuasia ja sen toimimattomuus on täysin järkevä ja perusteltu syy katkaista suhde.

Tässä on paljon mietittävää minulle. Kaiken tämän miettimisen vaivan näen juuri sen takia, että rakastan tätä miestä ja olen kuin innostunut teinityttö hänen kanssaan. Hän on selvästi minua ujompi, mutta olen haaveillut, että saan vuosien mittaan hänestä esiin pedonkin. :-)
Voimakkaaseen seksiviettiini on ihan fysiologinen syy. Minulla on veressä pieni määrä mieshormonia, jota useimmilla naisilla ei tämän vertaa ole. Se aiheuttaa mm. pco:ta, mutta minulla aivan pco-diagnoosiksi asti sitä ei ole.
Myös minun edelliset suhteeni/kokemukseni miehen seksuaalisuudesta ovat hämmentäviä ja erilaisia verrattuna nykyiseen. Nykyisessä hyvää verrattuna entisiin on mm. hellyyden ja pienten kosketusten suuri määrä. Mies ei todellakaan vain käy päälle vähän ronklattuaan jalkovälistä. Myös hän pitää pikaseksistä, muttei ikinä päällepäsmää. Joskus ikävöin sitä miesten piirrettä, kun kaikki exäni olivat hyvin määrätietoisia ja vain veivät, minä vikisin lähinnä. Mutta kärsin myös edellississä suhteissa siitä, etten "saanut" tehdä aloitetta.- Siitä seurasi automaattipakit. Myös ed. suhteissani kärsin siis siitä, että en saanut aina halutessani, jopa vielä enemmän kuin nyt. Exäni oli luonnehäiriöinen ja hänen seksuaalisuutensa heitteli laidasta laitaan. Se oli hyvin kuluttavaa.
Kiitän voimakkaasta seksuaalisuudestani sitä, etten ole liian nuorena aloittanut seksielämääni. Samoin "neitsyyteni viejä" oli hyvin ihana, vaikkemme koskaan seurustelleetkaan. näin en ole liian nuorena satuttanut itseäni ja liannut kroppaani huonojen miesten kanssa.
Kirjastossa käytyäni löysin seksiä ja parisuhdetta koskevia teoksia ja niistä sain ideoita siitä, miten lähestyä miestä ja mm. mitä ei koskaan saa sanoa kieltäytyvälle miehelle.
Kaaliperhoselle: kyllä toki olen valmis tekemään mainitsemiasi asioita mieheni kanssa. Sinun on tietysti mahdotonta ymmärtää miten pidättyväinen ja ujo mieheni on, kun et häntä tunne. Ja ehkäisyasian olemme nyt hoitaneet; mies ei ole vielä halukas saamaan uutta vauvaa ja sai sen viimein kakaistua ulos viikkojen kyselyn jälkeen.
Hyvää kesäpäivää ja ihania läheisiä hetkiä rakkaittenne kanssa!!

Yhteistyössä