En kestä enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RAKASKO?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RAKASKO?

Vieras
Synkät ajatukseni tukahduttavat mut. Syy on mies. Ja miehen haluttomuus sängyssä. VAikkei se olisi jokapäivästä, otan pakit tai innostumattomuuden tosi raskaasti ja otan itseeni. Pelkään, että seksi vähenee, vähenee ja vähenee ja lopulta kuolee...
Tällä hetkellä olen surullinen enkä nukkunut yhtään viime yönä. Haluan leikata pääni irti. En halua ajatella enää - kun vois painaa jotain off-nappulaa...
Mulle fyysinen läheisyys ja seksi on elintärkeää parisuhteessa. Mä en sopeudu ajatukseen "alkuhuuman" lievenemisestä enkä niele verukkeita väsymyksestä - miehet tuntuvat olevan sellaisia, että ne ei enää hetken päästä innostu niin kuin alussa..ei jaksa nähdä vaivaa..Mä olen niin saatanan rakastunut etten voi haluamattakaan olla!
Masennuspillerit varmaan veisivät sopivasti halut minultakin niin ei tarvitsisi enää itkeä ja valvoa tätä asiaa...

Hetkinen... Tuntuu että pidät miestä jonakin koneena ilman tunteita. Se että seksi välillä vähenee ei tarkoita että se loppuu. Ei miestäkään aina haluta. Kyllä mieskin voi olla väsynyt. Olen ollut kymmene vuotta mieheni kanssa ja seksiä harrastetaan säännöllisen epäsäänöllisesti. Se että mies antaa pakit ei johdu siitä että ei pitäisi sinua seksikkäänä. Mieti myös miten viettelet miehen? Tottakai seksi on tärkeää. On moni muukin asia, kuten keskustelu siitä miksi toinen on väsynyt tai miksi ei haluta, ILMAN SYYLLISTÄMISTÄ!

en pidä tunteettomana koneena, ... minua raivostuttaa se, että vaikka yritän keskustella asiasta, mies ei jaksa "jauhaa".....alkuajoista on sitten muuttunut niin kovin iltauniseksi..ja kuten viestistäni ilmenee on omanarvontunnossani joku aukko, kun koen rakkauden ylenmääräisesti nimenomaan sängyn kautta ja pelkään etten enää ole haluttava..eräs asia jota en maininnut on se, että lopetin ehkäisyn koska se ei sopinut minulle..ja epäilin vähän, jos siksi pakit tuli,,..jos pelkää isyyttä?! Kumpa puhuisi joskus jotain, muttei koskaan avaudu..
Edellisessä suhteessanikin mies "kyllästyi" minuun, mutta olikin luonnehäiriöinen, ääripäästä toiseen liikkuav, siksi pelkäänkin samaa ja tämä ikään kuin muistuttaa siitä.. ---panostan kyllä viettelyyn ja hieron, pidän hyvänä, ainoa ongelmani on se, että haluaisin lähes joka päivä. Sekös ei miehille käy.. Siksi haluaisinkin vähentää omia halujani,koska tiedän, ettei mies "Jaksa" tyydyttää minua. En itsekään ymmärrä, miksi otan asian näin raskaasti. Tuntuu että pää tipahtaa raskaista mietteistä.

Keksipäs itsellesi jotain muuta puuhaa. Kestää aikansa ennenkuin yhteinen tahti löytyy alkuhuuman jälkeen. Mies tavallaan haluttomuudellaan pakottaa sinut pikkuhiljaa heräämään normaalielämään takaisin, se on väistämätöntä ja tapahtuu jossain vaiheessa kuitenkin.
pahinta miehen haluttomuudessa lienee torjutuksi tuleminen.
Koeta vaikka masturboida niin saat paineet vähemmäksi mieheltäsi, ehkä hän taas kiinnostuu kun et ole niin kireänä asian päältä. Mies voi itse käsittää kireytesi ja tuskasi niin, ettei hänen kannata lähestyä sinua. Miehet ovat sellaisia: kun nainen sanoo tule luo, mies tulkitsee sen mene pois.
Puhun nyt normaaleista miehistä, en erektio-ongelmaisista tai tunnepuolen ongelmaisista. Jos ongelma jatkuu pitkään käänny lääkärin puoleen tai vaihda miestä. Ja pari viikkoa ei sitten ole vielä mikään ikuisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja keksipäs..:
Keksipäs itsellesi jotain muuta puuhaa. Kestää aikansa ennenkuin yhteinen tahti löytyy alkuhuuman jälkeen. Mies tavallaan haluttomuudellaan pakottaa sinut pikkuhiljaa heräämään normaalielämään takaisin, se on väistämätöntä ja tapahtuu jossain vaiheessa kuitenkin.
pahinta miehen haluttomuudessa lienee torjutuksi tuleminen.
Koeta vaikka masturboida niin saat paineet vähemmäksi mieheltäsi, ehkä hän taas kiinnostuu kun et ole niin kireänä asian päältä. Mies voi itse käsittää kireytesi ja tuskasi niin, ettei hänen kannata lähestyä sinua. Miehet ovat sellaisia: kun nainen sanoo tule luo, mies tulkitsee sen mene pois.
Puhun nyt normaaleista miehistä, en erektio-ongelmaisista tai tunnepuolen ongelmaisista. Jos ongelma jatkuu pitkään käänny lääkärin puoleen tai vaihda miestä. Ja pari viikkoa ei sitten ole vielä mikään ikuisuus.

Masturbointi parisuhteessa, mitä idiotismia. Vaikka pakkohan on, kun ei muuten unta saa.. Kun sanot että etsisin muuta tekemistä, se on kokeiltu, viimeistään illalla sänkyyn mennessä haluaisin edelleen hellyyttä, tein mitä vaan päivän aikana.
Aina saa enemmän haluava kärsiä, haluttomia ei tarvi syyllistää, haluavia kylläkin. En todellakaan vaihda miestä, olen varmaan tämän tuskan ansainnut kun olen niin liian himoisa..Ja yksin olisi välillä helpompaa..todella..nimimerkillä ei säälimunaa kiitos.

Se on kyllä yleispätevä totuus, että seksiä harrastetaan aina vähemmän haluavan kumppanin toiveiden mukaisesti. Hän tuntuu olevan se oikeutetumpi osapuoli. Enemmän haluavan toiveet on hänen oma ongelmansa - mitäs vaatii mahdottomia.

Ei kannata tehdä tuosta asiasta hirveätä kärpästä. Miehet on herkkiä seksin suhteen ja jos alat huutamaan, kun ei miestä haluta, niin saat odottaa niitä halujen heräämisiä paljon pidempään.

Hmm, olet siis lopettanut ehkäisyn. Oletko siis itse sitä mieltä, että lapsi olisi tervetullut? Onko myös miehesi sitä mieltä, vai onko seksistä kieltäytyminen hänen tapansa "ehkäistä". Jos sinulla on ollut ongelmia ehkäisyn kanssa, niin etteköhän löydä yhdessä sopivan ehkäisymenetelmän, kunnes molemmat ovat varmoja siitä, että lapsia halutaan. Luulen, että tässä miehen haluttomuutta saattaa aiheuttaa pelko lapsen saamisesta. Selvitäpä nyt onko oikeasti kysymys haluttomuudesta lapseen vai seksiin! Voin muuten kertoa, että miehelle voi olla todellinen turn-off, jos hän kokee, että häntä halutaan vain siittäjäsi...

Miksei voi tajuta, että illalla OIKEESTI voi väsyttää? Itse olen illantorkku ja aamuvirkku, jo alkuaikoina miehen kanssa asiasta keskusteltiin. Paras sänkykaveri illalla on hyvä kirja (josta jaksan lukea sivun tai kaksi...). Mies on täysin hyväksynyt asian, että rakastelemme harvemmin iltaisin (vain silloin kun minä teen aloitteen).
Aamuisin taas olen oikein virkeä ja suorastaan käyn kimppuun! Samoin päivällä.

Todelliset ongelmat teillä taitaa olla se, että

a) olet lopettanut ehkäisyn!!! (ellette kerran ole lapsenteko -aikeissa)
b) asenteesi, mm. että masturbointi parisuhteessa on idiotismia! Me tehdään sitä yhdessä ja erikseen, vaikka seksiä on ihan riittämiin.

Jos mies on väsynyt hoida sinä homma. Ota suihin ja ratsasta, jos niin munankipeä olet. Silloinhan et tarvitse edes esileikkiä, kun niin kuumana käyt. Ja sano sille miehelle ettei sen tarvitse mitään jaksaakaan, kunhan tyydytät itsesi hänellä.

Vai mitä sinä siltä oikein vaadit?

Ukkorahjus: ai vaadin..no parisuhteessa seksi on varmaan ihan normaalia..enkä tietääkseni vaadi mitenkään liikaa jos haluaisin panna joka toinen tai joka päivä kerran! ..ja yksipuolinen hommailu tuntuu säälittävältä, tuota ratsastusta ei viitsi "lahnan" kanssa harjoittaa..tuntuu siltä kuin raiskaisi miestä lähinnä...
Aamuvirkku ja iltavirkku, taidetaan sitten päätyä siihen ihanaan tilaan, että mies runkkaa aamuisin ja minä iltaisin.Kiitos ystävällisistä kommenteista niitä antaneille. Muuten; nainen ei ole yksin ehkäisystä vastuussa. Myös mies voi käyttää aivojaan siinä asiassa ja hommata esim. kortsuja eikä alkaa pihtaamaan. Mieheni on vähän hiljainen..hänestä vaikea saada välillä vastausta irti. Hän ei ikinä liioin masturboisi minun nähden. Lapsiasiaa on juteltu keskenämme ja olen olettanut hänen hommaavan kumeja jos ei halua lasta. ..
Ne jotka rakastaa masturboida parisuhteessa: oon ollut niin monta vuotta sinkkuna, että se itsensä hinkkaaminen riittäisi jo minulle jos on aito ihminenkin lähellä!
yhdestä asiasta olen varma; rakastamme toisiamme, tästä kaikesta huolimatta. pitäisi vain löytää joku rauhallinen puheyhteys ja oikea aika päivästä.

No vaatimukseltahan tuo kuulostaa, jos mies kerran on väsynyt ja sinä vain haluat panna. Pane sitten, mutta anna miehesi levätä edes.

Vaatimukselta kuulostaa se, että se ei ilmeisesti riitä sinulle vaan miehen pitäisi jaksaa vielä jotain ihmetemppuja tehdä sinulle väsymyksestään huolimatta, koska sinä vaadit sitä, jotta se seksi olisi sellaista kuin sinä haluat. Ei ole parisuhde sellainen jossa nainen vaatii käsittelyä.

Sitä annetaan kun halutaan, ei kskystä. Käskystä vähenee ne loputkin halut. Keskittyisit rakkaudessasi pitämään miestä hyvänä, etkä vain seksiorjanasi.

...miten jutuistasi paistaakaan läpi pelko naisen seksuaalisuutta kohtaan. Ei halukas nainen ole mitenkään pelottava, tai uhka kenellekään. Ei varsinkaan parisuhteelle. Eihän sitä ole halukas mieskään.

Kyse on siitä, että molempien tarpeet tulisivat yhdessä toimien ja sopien tyydytetyiksi. Ei ole kysymys vaatimuksista, antamisesta tai ottamisesta, vaan yhdessä elämisestä, jonka eräs osa seksi nyt vain tuppaa olemaan.

Sanojasi soveltaen voisi toitottaa, että jos miehen tekee vielä illalla mieli ruokaa, niin ottakoon itse jääkaapista ja tehköön. Ja siivotkoon jälkensä. Mitä naiselta oikein vaaditaan: pitäisi vielä raskaan päivän jälkeen jaksaa väsymyksestä huolimatta jotain ihme iltapalaa laittaa. Ei parisuhde ole sellainen, jossa mies vaatii huolenpitoa.

Noin niinku kärjistetysti.

Tietenkin mies ottaa iltapalansa itse ja siivoaa jälkensä. Ei muija mikään palvelija ole.

Enkä pelkää naisen seksuaalisuutta. Naisen vaatimuksia en vain voi sietää. Vaativa nainen on mies, eikä yhtään haluttava.
Parisuhteessa annetaan hellyyttä jos hellytyttää, ei sen takia että toinen vaatii sitä. Se ei olisi aitoakaan. Se on palvelus, ihan samalla tavalla kuin juuri mainitsemasi iltapala, siis sääliä.

Jos ap on puutteessa, niin se on hänen ongelmansa, ei miehen. Parisuhde ei tarkoita, että mies korvaisi masturboinnin ja hoitaisi kaikki käsityöt toisen puolesta. Kyllä oma saaminen on itsestä kiinni, ei sitä voi toisen velvollisuudeksi laittaa, vaikka kuinka parisuhteessa on.

Ei nekään naiset, jotka eivät koskaan saa orgasmia, voi syyttää siitä jotain toista ihmistä, miestäänkään. Korvien välistä se on kiinni.

Ja ap.n tapauksessa se on kiinni laiskuudesta. Miehen pitäisi tehdä kaikki työt, väsyneenäkin, vaikka mies itse ei sitä tarvitse tai halua.

tyyliin: "Mä makaan tässä reva levällään, tee mulle jotain, vaikka sua ei yhtään huvitakaan."

Alkuperäinen kirjoittaja ukkorahjus:
Tietenkin mies ottaa iltapalansa itse ja siivoaa jälkensä. Ei muija mikään palvelija ole.

Enkä pelkää naisen seksuaalisuutta. Naisen vaatimuksia en vain voi sietää. Vaativa nainen on mies, eikä yhtään haluttava.
Parisuhteessa annetaan hellyyttä jos hellytyttää, ei sen takia että toinen vaatii sitä. Se ei olisi aitoakaan. Se on palvelus, ihan samalla tavalla kuin juuri mainitsemasi iltapala, siis sääliä.

Jos ap on puutteessa, niin se on hänen ongelmansa, ei miehen. Parisuhde ei tarkoita, että mies korvaisi masturboinnin ja hoitaisi kaikki käsityöt toisen puolesta. Kyllä oma saaminen on itsestä kiinni, ei sitä voi toisen velvollisuudeksi laittaa, vaikka kuinka parisuhteessa on.

Ei nekään naiset, jotka eivät koskaan saa orgasmia, voi syyttää siitä jotain toista ihmistä, miestäänkään. Korvien välistä se on kiinni.

Ja ap.n tapauksessa se on kiinni laiskuudesta. Miehen pitäisi tehdä kaikki työt, väsyneenäkin, vaikka mies itse ei sitä tarvitse tai halua.

tyyliin: "Mä makaan tässä reva levällään, tee mulle jotain, vaikka sua ei yhtään huvitakaan."

vOI apua kuinka loukkaava viesti..aivan niinkuin olisin tuollainen domina neiti joka vaan makaa odottaen palveluksia. Olen hellinyt ja antanut pyyteettä todella paljon ja usein miehelle..myös nautin siitä, että saan tuottaa hänelle orkun, esim menkkojen aikaan, enkä itse vaadi välttämättä. Ongelmani on se, että mies ei tajua että otan niin itteeni torjumisen, HÄnelle se on kuin peruskauraa, kunhan laiskottaa, hän ei tajua miten tärkeä asia minulle on. Hän ei varmaan olisi millänsäkään jos itse välillä sanoisin olevani väsynyt, koska se ei ole hänelle niin tärkeä. Se siis loukkaa, jos en saa häntä kuumenemaan..Mielestäni seksi on niin kivaa ja ihanaa ja oon niin pettynyt kun toinen on vaan lahnana...arki tulee ei voi mitää
parisuhde ei ole pelkästään kahden yksilön liitto, kyllä siinä voi kompromissejakin tehdä, puolin ja toisin. En pidä ajatuksesta, että omaa kroppaa pihdataan aina kun vähänkin laiskottaa ... eri asia, jos on raatanut koko päivän, tai itselläniki voisin kuvitella esim pikkuvauvan äitinä olisi eri tilanne. mutta nyt ei ole esteitä..rakkaus kukoistaa....tulen vain siihen tulokseen, että ei se jaksa enää haluta mun kroppaa. Piste.

vielä haluaisin lisätä..kyllä seksielämä saa kivaa lisämaustetta uusista jutuista, en tod vaadi mitään rekvisiittaa yms. juttuja saatika sitten että mies tekisi kaiken työn. mutta kuuluuhan se asiaan, että omista toiveista kerrotaan kumppanille. jos hän ei kerro, se on hänen mokansa, kysynyt oon...Tuntuu, ettei mies seksin aikana muuta teekään kun lepää välistä....suomimieht taitaa haluta thaityttöjä, joiden kanssa niiden ei tarviikaan kuin maata.

VAikkei se olisi jokapäivästä"

Siis ette nai joka päivä? ihan normaaliahan tuo on? sitten kun alkuhuuma haihtuu niin välillä ei vaan tee mieli paneskella joka päivä ENAA! ja murjotat ja et voi nukkua ja oi voi sun pitää mastruboida jotta voit nukkua? pitkääkö miehes sua joka ilta rämplätä?
Se mitä sä haluat mieheltäsi ei tuollaiset halut ole enää mitään 'rakastelun' kanssa tekemist vaan haluat panna vain!
Mieskin sen jo huomaa ei ihme, että sillä menee jo halut aivan kuin se olisi tunteeton seksiobjekti tai vibraattori vain!

Mielestäni kuulostat jo ihan nymfomaanilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ukkorahjus:

vOI apua kuinka loukkaava viesti..aivan niinkuin olisin tuollainen domina neiti joka vaan makaa odottaen palveluksia. Olen hellinyt ja antanut pyyteettä todella paljon ja usein miehelle..myös nautin siitä, että saan tuottaa hänelle orkun, esim menkkojen aikaan, enkä itse vaadi välttämättä. Ongelmani on se, että mies ei tajua että otan niin itteeni torjumisen, HÄnelle se on kuin peruskauraa, kunhan laiskottaa, hän ei tajua miten tärkeä asia minulle on. Hän ei varmaan olisi millänsäkään jos itse välillä sanoisin olevani väsynyt, koska se ei ole hänelle niin tärkeä. Se siis loukkaa, jos en saa häntä kuumenemaan..Mielestäni seksi on niin kivaa ja ihanaa ja oon niin pettynyt kun toinen on vaan lahnana...arki tulee ei voi mitää
parisuhde ei ole pelkästään kahden yksilön liitto, kyllä siinä voi kompromissejakin tehdä, puolin ja toisin. En pidä ajatuksesta, että omaa kroppaa pihdataan aina kun vähänkin laiskottaa ... eri asia, jos on raatanut koko päivän, tai itselläniki voisin kuvitella esim pikkuvauvan äitinä olisi eri tilanne. mutta nyt ei ole esteitä..rakkaus kukoistaa....tulen vain siihen tulokseen, että ei se jaksa enää haluta mun kroppaa. Piste.

...olet PROVO! ja miten niin loukkaava viesti???? " Jos ap on puutteessa, niin se on hänen ongelmansa, ei miehen. Parisuhde ei tarkoita, että mies korvaisi masturboinnin ja hoitaisi kaikki käsityöt toisen puolesta"
noinhan se on?? mitä oikein luulet!

Huono PROVO!

Ei kortsujen kanssa ole kiva touhuta.Onhan noita ehkäisy muotoja naisille paljon runsaammin,kuin miehille on esim.erilaisia pillereitä ja kierukoita.Kyllä niistä jokin systeemi sopii naiselle kuin naiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
vielä haluaisin lisätä..kyllä seksielämä saa kivaa lisämaustetta uusista jutuista, en tod vaadi mitään rekvisiittaa yms. juttuja saatika sitten että mies tekisi kaiken työn. mutta kuuluuhan se asiaan, että omista toiveista kerrotaan kumppanille. jos hän ei kerro, se on hänen mokansa, kysynyt oon...Tuntuu, ettei mies seksin aikana muuta teekään kun lepää välistä....suomimieht taitaa haluta thaityttöjä, joiden kanssa niiden ei tarviikaan kuin maata.

Minä taas ymmärsin että miehesi on kertonut toiveestaan hyvinkin selvästi niin sanallisesti kuin elekielelläkin ja sinä olet siitä loukkaantunut.

Jos et kestä enää ,työnnä vaikka k..... s.. s..... s..... J...... s.. r...... niin,ei tarvitse häiritä miestä joka päivä kun olet niin seksin tarpeessa vain.
saat ehkä untakin.

onko täällä maailmassa jokin "kirjoittamaton sääntö", ettei asiaan kuulu jokapäiväinen seksi pitkässä suhteessa, että se on siis automaattisesti poissuljettua ja liikaa vaadittua..?!? MInkäs ihmeen takia tässä asiassa pitää olla jokin normi, eikö voi tehdä niin kuin hyvältä tuntuu?!
Etsin viestilläni kenties kohtalotovereita...apua siihen, miksi tunnen torjumisen niin pahana...en kaipaa haukkuja vaan asiallista arvostelua..moni mies on kaltaiseni "joka päivä haluaja" ja valittaa kun naista ei huvita..kummasti näin päin olenkin nymfo!?

Mitä sitten, en välitä jos toisten mielestä haluan liikaa, oma parisuhde on oma .ja haluamiseni haittaa meitä kahta jos haittaa..toisien mielestä kerran viikossakin on liikaa, kun teeveestä tulee niin hyviä ohjelmia...kysynkin siis miksi mies ottaa homman niinkuin "velvollisuutena" eikä keskisenämme leikkinä..miksi mies aina tuntee urosmaista miehuuden korostamisen tarvetta ja kokee naisen halun uhkana? Minä en haluilleni voi mitään, jos olen rakastunut, olen tällainen.
olen todella pahoillani, että arvostan parisuhdetta ja sen fyysistä puolta, luulin, että se kuuluu asiaan, muttei näköjään kuulukaan..
Nimimerkille mietippä ite, tuo, että mies sanoo väsyn aina syyksi ei mene läpi,koska tiedän, ettei hän vaan jaksa avautua syvemmin ja tuo syy on helppo sanoa. Jos häneltä kysyy mistä hän pitää, hän sanoo"ei ole mitään erityisiä"..ja kysymyksiin mielihaluista/lempiasennoista vastaa vaan niin tai hmmm. Minun täytyy siis opiskella ajatuksenlukijaksi, ei kilpparista saa irti puhetta.
Aivan uskomaton tämä nykyajan trendi, on aivan kuin muotia alkaa pitää seksiä ja intohimoa yhtenä haileena. Siin ollaan sitten niin kuin kämppikset, syöden yhdessä sipsejä. (siinäkään ei sinänsä ole mitään vikaa)..Telkka on se, jota meillä katsotaan silmiin ja kuunnellaan..
Itku

Olen ollut hieman samassa tilanteessa kuin sinä. Meillä alussa oli seksiä 1-2 kertaa päivässä (jopa neljästi päivässä), joten olin tosi tyytyväinen rakastuneena, kun mieheni osoitti niin paljon huomiota minua kohtaan.

Reilussa vuodessa tahti hiipui niin, että meillä ei ollut seksiä enää joka päivä, vaan joka toinen päivä. Olin ihan kauhuissani. Kärtin ja vonkasin mieheltä seksiä ja kyselin, miksi hän ei enää rakasta minua. Lopulta tajusin, että meillä mies halusi kyllä hellyyttä (halailua, suukottelua), mutta minulle se oli merkki seksistä. Lopulta mies ei sitten halunnut enää hellyttäkään, koska hän ei kerta kaikkiaan jaksanut enää seksiä.

Rupesin itse miettimään, että haluanko seksillä vain himojen tyydyttämistä. Tajusin, että halusin seksiltä ensisijaisesti sitä, että mies kohdistaa silloin kaiken huomionsa minuun ja saa sillä tavoin minut tuntemaan itseni seksikkääksi ja rakastetuksi. Tajusin, että minun pitää löytää muut tavat, jolloin tunnen itseni seksikkääksi ja rakastetuksi ihan joka päivä, sillä ei voi olla niin, että seksi on ainoa tapa siihen.

Nykyään hellyys on iso osa jokapäiväistä elämää. Teemme kotityöt yhdessä, jotta vapaa-aikaa jää mahdollisimman paljon. Nyt kun en vonkaa mieheltä koko ajan, hänenkin halunsa ovat palautuneet vähän parempaan suuntaan eli siihen, että seksiä harrastetaan 3-5 kertaa viikossa. Loma-aikoina, kun mies saa nukkua tarpeeksi ja työstressi helpottaa, seksiä on päivittäin.

Jos yrität keskustella aiheesta miehesi kanssa syyttävästi ja sormella osoittaen, niin mies ei välttämättä osaa löytää oikeita sanoja mitä hän vastaisi. Hän varmasti kokee sinut yhä seksikkääksi ja rakkaaksi, mutta seksuaalinen "yliaktiivisuus" on laantunut normaalimmalle tasolle.

Ei masturbointi silloin tällöin ole suhteeltanne pois. Itse harrastan masturbointia yhä viikoittain juuri siksi, etten vahingossa lipsahda sille linjalle, että alan taas vonkaamaan ja luon paineita miehelle.

Muuten, seksiä voi ihan hyvin harrastaa muulloinkin kuin nukkumaanmennessä väsyneenä. Kokeilepa seksiä vaikka heti työpäivän jälkeen tai ennen töihin menoa. Erityisen kivaa se on viikonloppuna aamulla, kun on nukkunut kerrankin riittävästi.

Tää hepuleenan vastaus on todella hyvä. Meillä alkoi seksissä alamäki nimenomaan siitä samasta syystä että mies alkoi mua painostamaan, epäilemään (että mulla toinen), kiukutteli, syytteli. Mulla oli e-pillerit vähentäneet haluja ja silloin se ei ollut vielä niin yleisessä tiedossa (se että pillerit saattavat vähentää haluja). Päättelin sen jossain vaiheessa itse, mutta meidän suhde oli kärsinyt hyvin paljon mieheni epäluottamuksen osoituskista ja muusta painostuksesta. Olemme vieläkin yhdessä, mutta seksi asioita vaikuttavat vieläkin nuo silloiset tapahtumat.

luuletteko, että jos mies nai teitä 5 kertaa päivässä niin se on merkki siitä,että se rakastaa sua? ja jos se ei nai sua kuin yksi tai kaksi kerta viikossa niin muijat heti loukkaantuu ja alkaa luulla ettei mies rakasta jos se ei huomioi sua sen kullin kautta?
ei rakkaus tai seksi tai ( jotkut ) haluaa pornoilla ole samaa,rakkaus on ihan eri asia.
ei sitä aina tarvitse naida .

Olettekos te ehkä muuten vain jotenkin huomion tarpeessa ? että jos ei saa mieheltä oikein huomiota niin haluatte todistaa itsellenne sen ainakin seksin kautta, että se rakastaa jos se jyssää sua esim.3-5 kertaa päivässä? =D

Yhteistyössä