U
Uuvun kaikkeen tähän...
Vieras
Meidät otettu silmitikuiksi neuvolassa kun heidän mukaan lapsemme olisi hehityksessä jälkeen jääneitä kuten pitävät poikaamme joka on nyt 1 v 2 kk niin että kävely olisi viivästynyt pahasti että aloittaa fysioterapia viikkottain, vaikka nyt hän konttaa vauhdilla ja sitten nuosee hyvin tukea vasten ja kävelee kalusteita myöten sekä työntökärryä työntää. Lähete keskussairaalasta laitoivat aikaa sitten fysioterapiaa ennen kun täytti 1 v. ja tuossa välissä poika oppi nuosee tukea vasten ja sen avulla kävelyä. Onko mitään järkeä fysioterapialla kun lapset kehittyy omaan vauhtiinsa ???
Eihän me voi lasta yksin määrätä milloin oppii mitäkin!
Minun jotenkin ahdistaa ja tympii tämä elo kun silmitikuina ollaan ja syytettävien silmien alla!
Tuntuu etää eikö voi omia pieniä lapsia hoitaa itse ja kehittää heitä omin oppien kun muut tulee sekaan, vanhemmathan ne lapset itse kasvattaa eikä ulkopuoliset!
Rakastan lapsiani paljon!
Eihän me voi lasta yksin määrätä milloin oppii mitäkin!
Minun jotenkin ahdistaa ja tympii tämä elo kun silmitikuina ollaan ja syytettävien silmien alla!
Tuntuu etää eikö voi omia pieniä lapsia hoitaa itse ja kehittää heitä omin oppien kun muut tulee sekaan, vanhemmathan ne lapset itse kasvattaa eikä ulkopuoliset!
Rakastan lapsiani paljon!