L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tätisi tilanne vaikuttaa siltä, ettei liikunnasta ole enää hänen kohdallaan apua. Mutta todella suurelle osalle ihmisistä siitä on apua. Jos vain haluaa parantaa elämäänsä.
Vähän tympii nämä marginaaliesimerkit. Aina on olemassa ihmisiä joille ei jokin asia sovi, mutta täytyykö ne ottaa esille kun keskustellaan yleisesti liikunnasta. Jos naapurin petteri syntyi näennäisesti terveenä vaikka äiti poltti raskausaikana, niin tarkoittaako se että raskausajan tupakointi on vaaratonta? Ei, mutta silti niihin liittyviin ketjuihin joku tämän kommentin lisää.
Monet näistä liikuntatunneilla käyvistä himoliikkkujista varmaan ovat sitä mieltä, että olet laiska sohvaperuna. Monesti tuntuu, oikeana liikuntana pidetään vain sellaista liikuntaa, jota tehdään "varta vasten".
Kuka tässä ketjussa on ollut sitä mieltä ettei arkiliikunta ole liikuntaa? Sehän on sitä parasta liikuntaa.
Mä ymmärrän sen ettei viitsi asiasta tehden liikkua, siis käydä punttiksella, uimassa jne, mutta että onnistuu välttämään lenkkeilyn ja pyöräilyn, saati viihtyy sisästiloissa päivän ilman raitista ilmaa, menee yli mun hilseen. Tuttavaperhe saattaa olla kevyesti viikon sisällä (lapset alle kouluikäisiä), eikä tunnu missään. Välillä vanhemmat käy kaupassa ko mummo katsoo lapsia, mutta sitten taas, sisällä. Ei vaan oo ulkona tekemistä kuulemma.
Semmoseen oon vähän :O .
Kukin tyylillään, mutta mä tulisin hulluksi ilman jokapäiväistä kävelylenkkiä raittiissa ilmassa.
No esim. ne, jotka uhkailivat minua osteoporoosilla ja muilla sairauksilla, koska sanoin, etten pidä liikunnasta, en saa siitä endorfiineja enkä hyvänolontunnetta.
Edelleenkin harrastan arkiliikuntaa, mutta koska sanoin, etten pidä liikunnasta, automaattisesti oletettiin, että makoilen sohvalla kaikki päivät.
Kylläpä näitä sairaita ja raihnaisia löytyykin yhtäkkiä. Ja ilmeisen nuoria ihmisiä vielä!? Eikös sitten pidä olla sairaseläkkeellä jo, jos ei minkäänlainen liikunta sovi? Eikö edes kevyt arkinen hyötyliikunta? Sekin on parempi kuin täydellinen liikkumattomuus. Täydellisesti liikkumaton voi olla vain neliraajahalvaantunut ihminen. Näin se vaan on. Eli tekosyyt sikseen ja jos ei kantti kestä olla vastaamatta niin vois edes rehellinen olla.