V
vieras
Vieras
pitovaikeuksien takia hyvään kotiin.en ikinä ottas koiraa riesakseni!sitä pitää hoivata kuin lasta!ei lapsiperheessä kovinkaan järkevää olla koiraa....yksinäisillä eri asia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen täysin samaa mieltä, vaikka mulle koira onkin perheenjäsen enkä pidä ihmistä yhtään sen parempana eläimenä kuin muitakaan eläimiä. Mutta jos koira kärsii vallitsevissa olosuhteissa, niin sille on armeliaampaa, jos siitä luopuu.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Jos koiraa ei jaksa hoitaa asiallisesti, vastuun kantaminen siitä on sitä, että raaskii luopua siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja uupunut:Lasten syntymän jälkeen,tuntuu, että koira on vaan tiellä! Tiedän, että kamala ajatella näin, mutta siltä minusta tuntuu. On hirveän huomionkipeä ja koko ajan kiinni minussa tai jaloissa. Olen meinannut kompastuakin siihen varmaan 100 kertaa ja sitten palaa hermot. Ei ole koiran vika se, että hermoni on kahden pienen kanssa ihan kireällä, mutta kun siihen päälle vielä miehen pitkät työpäivät ja koiran kanssa lennkeilyt 3 kertaa päivässä kahden vuoden ikäisen kanssa, niin herkkua ei todellakaan ole. Mies hoitaa koiraa kyllä paljon aina kun on kotona, mutta kaikki arkipäivät se on yksi lapsi kaksosten lisäksi ja minä en meinaa jaksaa. onko kenelläkään muulla vastaavanlaista kokemusta. Koira oli meillä ennen kaksosia ja rakas perheenjäsen. en tiedä itkettää vaan kokoajan kun voimat loppuu. Nytkin sataa kaatamalla vettä ja ulos koiraa ulkoiluttamaan kahden kiljuvan lapsen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Niinpä.Luin juttusi mutta en viittiny tulla kommentoimaan,kun olisin sanonu aika rajusti mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitovaikeuksien takia hyvään kotiin.en ikinä ottas koiraa riesakseni!sitä pitää hoivata kuin lasta!ei lapsiperheessä kovinkaan järkevää olla koiraa....yksinäisillä eri asia