V
vieras
Vieras
Minulla on reilun vuoden ikäinen poika, ja pojan mummin koira (uroskoira on ja terrieri) käy usein kylässä, tai itse ollaan siellä. Johtajuusongelmaa koiran kanssa on siten, että koira on pomo. Olen joskus yrittänyt puhua että sille asialle pitäisi jotain tehdä, mutta vanhempani inhimillistää koiraa liikaa ja on liian hempeitä koiralle, eivätkä rupea mitään tekemään että asia muuttuisi.
Lapsen ja koiran kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, koira on ollut kiltisti. Mutta nyt pari kertaa minun poika on päässyt huomaamattani koiraa jotenkin huitaisemaan, ja koira vastasi siihen haukahtamalla. Eli, koiran käytös tuossa tilanteessa, onko huono merkki että reagoi noin?? Uskaltaako tätä koiraa ja minun lasta pitää saman katon alla??
Lapsen ja koiran kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, koira on ollut kiltisti. Mutta nyt pari kertaa minun poika on päässyt huomaamattani koiraa jotenkin huitaisemaan, ja koira vastasi siihen haukahtamalla. Eli, koiran käytös tuossa tilanteessa, onko huono merkki että reagoi noin?? Uskaltaako tätä koiraa ja minun lasta pitää saman katon alla??