[QUOTE="vieras";25384823]Siis mitä sä nyt sössötät? Ensin kehuit että sisulla selvisit ja sitten yhtäkkiä olitkin sairaalassa? Mitä helvettiä sä siellä sairaalassa teit kun sisun avulla selvisit? :O Vai huvikseenko menit kokeilemaan? Ehkä meillä on selviämisestä sitten hiukkasen eri käsitykset Minut piti hengissä se ajatus että masennuksen takia ei kannata kuolla. Se on sairaus johon on saatavana apua ja josta voi selvitä. Sisun kanssa sillä ei ollut yhtään mitään tekemistä siinä vaiheessa kun olin osastohoidossa. Sitten kun aloin voimaan paremmin ja saamaan voimavaroja niin olen tehnyt paljonkin asioita elämässäni jotta parantuisin ja voisin hyvin.[/QUOTE]
No, en ole tuo jonka kanssa väittelet mutta minä miellän tuon sisuksi. Voi olla, että hän tarkoitti sillä jotain ihan muuta.
Mä kuitenkin itse ajattelen niin, että toipumisen mahdollisuus vaatii sen jonkun, edes pienen, ehkä jopa tiedostamattoman halun toipua.
Aika selvää minusta silti, että ap:n mies ei saa tällä hetkellä riittävää apua sairauteensa, eikä hän silti voi pakottaa miestään toipumaan tai tekemään enemmän, valitettavasti.
No, en ole tuo jonka kanssa väittelet mutta minä miellän tuon sisuksi. Voi olla, että hän tarkoitti sillä jotain ihan muuta.
Mä kuitenkin itse ajattelen niin, että toipumisen mahdollisuus vaatii sen jonkun, edes pienen, ehkä jopa tiedostamattoman halun toipua.
Aika selvää minusta silti, että ap:n mies ei saa tällä hetkellä riittävää apua sairauteensa, eikä hän silti voi pakottaa miestään toipumaan tai tekemään enemmän, valitettavasti.