En ikinä mene enää kaverille yöksi!

  • Viestiketjun aloittaja rara
  • Ensimmäinen viesti
rara
Nuuten oli ihan kivaa,kunnes tuli nukkumaanmeno aika.Kaveri levitti lattialle sellasen ohuen täkin tyyppisen petauspatjan lattialle.Arvatkaa vaan oliko hankalaa nukkua siinä...
 
voi hyvää päivää
Jos et osaa puhua niin olisit varmaan voinut jotenkin käsimerkein kertoa kaverillesi ettet halua nukkua hänen tarjoamallaan "patjalla". Jollaintavallahan te varmaan kommunikoitte, jokin yhteinen tai molempien osaama kieli on siis olemassa. Käytä sitä äläkä täällä marise !
 
Mä oon taas sitä mieltä että mitä hittoa! Eikös kavereilla yökyläillessä muutenkin riekuta pitkin yötä jutustellen ja hauskaa pitäen? Onko sillä nyt oikeasti niin väliä missä nukkuu?

Aikuiset ihmiset, for god sake.:O

Olen nukkunut saunanlauteillakin, sielläkin uni tuli ihan hyvin. Ei kait se oo niin justiinsa?:D
 
"robert"
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää;30643069:
Jos et osaa puhua niin olisit varmaan voinut jotenkin käsimerkein kertoa kaverillesi ettet halua nukkua hänen tarjoamallaan "patjalla". Jollaintavallahan te varmaan kommunikoitte, jokin yhteinen tai molempien osaama kieli on siis olemassa. Käytä sitä äläkä täällä marise !
Aivan! Kansainvälisiä käsimerkkejä voi ja saa käyttää.
 
laaman nöyhtä
Tossa tilanteessa on ollut joko:
a) liian vähän viinaa
b) liikaa diivaa
c) veemäinen kaveri
d) paksumpi patja virtsissä.
Mutta otit nokkiisi siis niin että laitat koston kiertämään :D :D mihinä meinaat kaverisi sitten nukuttaa, arkkuun?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä