rara
Nuuten oli ihan kivaa,kunnes tuli nukkumaanmeno aika.Kaveri levitti lattialle sellasen ohuen täkin tyyppisen petauspatjan lattialle.Arvatkaa vaan oliko hankalaa nukkua siinä...
Omalla esimerkillä näytät miten kuuluu toimia: Itse nukut sohvalla ja petaat torpan parhaimman sängyn kaverille.Ois pitänyt ottaa,pojalla on sellainen teltaretkiä varten.Mutta en arvannut ottaa...tiedän minkä päällä kaveri nukkuu jos meille joskus tulee yöksi.
Näin mäkin olisin tehnyt... tai sitten ihan avannut suuni. "Tässä on aika kova nukkua, löytyisikö vaikka jotain lisäpehmikettä?"Olisit siirtänyt patjan sohvan päälle, niin olisi ollut pehmeämpi nukkua.
Aivan! Kansainvälisiä käsimerkkejä voi ja saa käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää;30643069:Jos et osaa puhua niin olisit varmaan voinut jotenkin käsimerkein kertoa kaverillesi ettet halua nukkua hänen tarjoamallaan "patjalla". Jollaintavallahan te varmaan kommunikoitte, jokin yhteinen tai molempien osaama kieli on siis olemassa. Käytä sitä äläkä täällä marise !
Kyllä nykyään ollaan niin prinsessoja että. Itse nukuimme lapsena muovimatolla ilman peittoa ja ruoaksi oli kauravelliä ja pelkkiä perunoita.
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/laakkeiden-myyntikiellot-koettelevat-luottamusta-6637686Mä olisin sanonut tuosta kaverille. Terveydellisistä syistä en voi nukkua noin.