A
aapee
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Sun pitää nousta omien tunteidesi yläpuolelle ja ajatella lapsesi parasta. Lapsen paras on että isä elämässä mukana.
Lapsen isä ei tahdo tapaamissopimusta. Ei tahdo säännöllisiä tapaamisia. Miten lapselle on parasta, että hän tapaa isäänsä lähinnä silloin kun isälle sattuu sopimaan ja isän mieli olemaan sellainen, että huvittaa? En tahdo, että lapseni pettyy isäänsä. Eikö silloin olisi parempi, ettei mitään isää olisikaan? Minulla on todella ristiriitaisia ajatuksia asiasta.
Voi helkatti, et sitten voinut aloituksessa tätä sanoa!! Halusitko että tahallaan ymmärretään väärin jotta ryöpyttämään pääset.. :headwall: Olisit voinut laittaa aloitukseen että ei isäkään sen puoleen halua lastaan nähdä. No, eipä siinä sitten mitään, jatkakaa tyytyväisinä elämäänne!! :kieh:
Anteeksi nyt aivan kauheasti! Laitoin alotukseen, että en pysty hyväksymään tapaamisia. En tiennyt, että minun pitää sinne jokainen syykin laittaa. Aivan samaa ajatusta olen päässäni pyörittänyt, minkä sinä kirjoitit. Halusin vain kertoa, että senkin ajatuksen olen "kumonnut" omassa päässäni. En todellakaan tahdo ryöpyttää. Ehkä olisi vain pitänyt olla hiljaa eikä jatkaa keskustelua. Kiitos silti neuvostasi.
Tarkoitin että jos aloituksessa olisi ollut heti syy siihen miksi et halua että isä näkee lastaan niin ei kukaan olisi sinua syytellyt. Tuo on ihan luonnollinen reaktio sinulta tommoseen vaatimukseen. Ja tuo minun viimeinen kommenttini; tarkoitin että kun isä ei halua tapaamisia paperille niin silloin jatkatte tyytyväisinä elämäänne ilman sen kummempia mietintöjä siitä että pitäisikö isän saada lasta nähdä. Vähän kärkkäästi ehkä sanottu multa, pahoittelen, mutta sitä tarkoitin. :flower:
En halunnut aloitukseen laittaa syitä, kun välillä pidän näitä syitä ihan aitoina ja välillä taas tuntuu että liioittelen. Kuten juuri, että minuahan se mies löi, ei lastansa. Kumminkin pelkään, että lapselle jotain tekee. Mies ei kuulemma pysty sitoutumaan säännöllisiin tapaamisiin työnsä takia. Välillä ymmärrän sen, mutta toisaalta, viettäväthän kaikki muut (lähi)isätkin aikaan lasten kanssa, vaikka töissä käyvätkin. Todellakin siis ristiriitaisia ajatuksia.